فرهنگ و هنر

بی‌اهمیت نگذریم – دانا نیوز

به مناسبت رهنمودهای جهانی ، رئیس دانشکده علوم گردشگری گفت: .

ENA گزارش داد ، سال گذشته بیش از 12000 چریک شغل خود را از دست داده اند و بیمه و درآمد حاشیه دیگری ندارند. منفور جهانیان ، رئیس دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و رئیس مرکز هماهنگی بازار دانش ، صنعت و گردشگری ، در یادداشتی به ISN در 21 فوریه ، روز جهانی گردشگری تأکید کرد. ، سیاست گذاران و مقامات گردشگری توجه بیشتری به نقش رهبران در توسعه گردشگری دارند

در ادامه این مقاله آمده است: سالنامه تحقیقات گردشگری 1985 برای اولین بار نقش و اهمیت راهنمایان تور را بررسی می کند. اگرچه تحقیقات گسترده ای در مورد اهمیت راهنمایان تور انجام شده است ، نه تنها راهنمایان تور بلکه راهنمایان محلی و آژانس های گردشگری نیز همان سفیران سفیران فرهنگی و نمایندگان فرهنگی و تاریخی محسوب می شوند. تمدن منطقه ای ، مهمان نوازی و زیبایی و همچنین تصویری جامع و کامل از مقصد یک کشور و منطقه جغرافیایی با استفاده از هنر و رنگ های خلاقانه که می تواند هر بازدید کننده ای را با زیبایی و جاذبه های مختلف گردشگری خود آشنا کند ، آنها را به سفر به آن مقصد ترغیب کند و کشور یا منطقه جغرافیایی.

زبانهای بومی همچنین شامل میراث فرهنگی و اساطیر به عنوان میراث فرهنگی و انواع گویشهای منطقه ای با اصوات و گویشهای مختلف است و زبان بی نظیر آن منطقه از زیبایی و زیبایی منحصر به فردی برخوردار است که باید مورد توجه جامعه بومی و محلی قرار گیرد. ، دوستداران و حامیان فرهنگ باید توجه بیشتری به حفاظت و حفاظت از مناطق فرهنگی کشور داشته باشند … این می تواند موجب تقویت روابط فرهنگی و همبستگی ملی در مناطق مختلف کشور شود و می تواند نقش مهمی در ایجاد انگیزه در بازدید کنندگان و ارتقا گردشگری فرهنگی و اجتماعی داشته باشد.

این یکی از ملفه های پایداری فرهنگی است که در ارتقا tourism گردشگری ، مقصد و ویژگی های آن در مطالعات گردشگری مهم است. از یک طرف ، راهنماهای گردشگری اطلاعات را فراهم می کنند ، تعامل اجتماعی ، واسطه های فرهنگی ، ابتکارات ، ارزش ها و مفسران محیط طبیعی و فرهنگی را تسهیل می کنند و راهنمایان گردشگری نقش های دیگری مانند آموزش ، روابط عمومی و حل مشکلات دارند. ، مشاوره و اعتماد برای انجمن های میزبان. آنها همچنین می توانند گردشگر باشند

راهنمای تور شخصی است که قبل از تفسیر و تفسیر ویژگی های محلی مقصد ، به او اعتماد می کند ، انگیزه می دهد ، الهام می گیرد ، تجربه کسب می کند و مردم را برای گردشگری و گردشگری انگیزه می دهد. یک راهنمای جهانگردی که کشور و مادرش را با عشق و علاقه به مردم و میزبان و جامعه محلی دوست دارد ، تمام تاریخ ، تمدن و زیبایی مناطق مختلف را دوست دارد و برای ارتقا و محافظت از جاذبه های گردشگری تلاش می کند.

راهنمای تور فراتر از معنا و تصویر فیزیکی است و وجود آن برای میزبان و جامعه محلی دارای اهمیت فرهنگی است. جهانگردی یکی از پیچیده ترین صنایع خدماتی است که سادگی ، لذت و جذابیت آن به محصولات تبدیل می شود و همزمان مصرف می شود. بنابراین ، گردشگر gob به عنوان یک مشتری بخشی از مصرف کننده محسوب می شود و در روند تبدیل منابع به تولید شرکت می کند. بنابراین ، فعالیت های گردشگری یکی از دشوارترین موضوعات در جهان است ، از جمله فرهنگ ، تاریخ ، تمدن ، روابط مردم با دولت و به اصطلاح دیپلماسی گردشگری در جهان و اهمیت روابط فرهنگی در کشور ما. ایجاد تشابهات فرهنگی و اجتماعی و خصوصیات و روابط بین جامعه گردشگر ، میزبان و مهمان نوازی ، و همچنین توجه ویژه به گردشگری ሎ روابط دیپلماتیک و رسمی.

اهمیت گردشگری و تأثیر آن بر فعالیتهای اقتصادی ، اشتغال زایی و رونق اقتصادی و همچنین تفاوتهای آن با سایر بخشهای اقتصادی و خدماتی و پیامدهای مستقیم و غیرمستقیم آن برای همه روشن است و گردشگری یکی از مهمترین بخشها در بخش خدمات فرهنگ ، تاریخ ، تمدن و زیبایی یک کشور و خدمات جامعه میزبان در ارتقا of جهانگردی نقش دارد.

رهنمودهای گردشگری در این زمینه و نقش م theirثر آنها در این زمینه یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین ارکان توسعه گردشگری و تغییرپذیری در دانش و درک این گروه ، س questionsالات و نگرانی های آنها است. .

راهنمایان تور ارتباطی اجتماعی و فرهنگی بین گردشگران و میزبانانی هستند که مسئول تبادل فرهنگی و تعامل بین گردشگران و جامعه میزبان هستند و ارتباطات فرهنگی فرهنگی بین گردشگر و جامعه میزبان ایجاد می کنند.

در گذشته ، هنگامی که سفر به عنوان یک توده شناخته می شد ، بازدید کننده در مورد تجربه و دانش سفر فکر نمی کرد ، اما در دنیای مدرن بعداً بازدیدکنندگانی را پیدا خواهیم کرد که به دنبال مواد مانند زیبایی ماکارونی هستند … دقیق تر شده است ، تجربه و رضایت از منظر گردشگری اهمیت بیشتری می یابد این یکی است. به گفته محققان ، “جهانگردی یک تجربه تغییر دهنده زندگی برای بشر است.

امروزه جهانگردی یکی از مهمترین جنبه های زندگی بشر تلقی می شود و یکی از مهمترین روندهای امروز جهان است. در حال حاضر ، اهداف توسعه جهانگردی بین المللی برای دستیابی به پایداری در حال حرکت است. پایداری در کلیه مسائل اقتصادی ، سیاسی ، زیست محیطی ، اجتماعی و فرهنگی.

در جهانی که گردشگران با آگاهی و تجربه سفر می کنند ، راهنماهای سفر و جهانگردی اهمیت بیشتری یافته اند و نمی توان آنها را در دنیایی که سفر ابزاری برای بهبود معنوی محسوب می شود نادیده گرفت. از آنجا که گردشگران یکسان و متفاوت از یکدیگر نیستند ، رفتار ، عملکرد ، نقش و اهمیت راهنمای گردشگری بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار می گیرد.

علاوه بر این ، راهنمایان تور علاوه بر مهارت های ارتباطی و دانش در مورد تاریخچه و ویژگی های مقصد گردشگری ، انگیزه و تعهد زیادی برای گردشگران دارند و در ایجاد تجربه ای دلپذیر و لذت بخش در بین آنها نقش مهمی دارند. گردشگران با مراجعه به اصول و مفاهیم مربوط به مقصد ، ارزشهای فرهنگی آن ، فرهنگ عامه ، فرهنگ و آداب و رسوم ، فرهنگ و آداب و رسوم ، جهت تحریک و ایجاد یک تصویر مثبت و مثبت از گردشگران نسبت به مقاصد گردشگری ، ایجاد دانش و اطلاعات برای اطمینان از پایداری. بازدید کنندگان. آنها در حال حاضر مقصد و تجربه به دست آمده را برآورده می کنند

با تبریک به راهنمایان تور در توسعه فعالیت ها ، اهداف ، سیاست ها و برنامه های گردشگری ، به همه مجریان تور در این مرز غنی تبریک می گویم و باید مورد توجه بیشتر دولت ، سیاست گذاران و مقامات گردشگری قرار گیرد. . راهنمایان تور یکی از ارکان ارائه دهندگان خدمات گردشگری هستند. بنابراین ، موقعیت و اهمیت راهنمایان تور و نقش آنها در توسعه فعالیتهای جدید گردشگری از نظر دانش و سطح دانش و اطلاعات گردشگران و انتظارات جوامع میزبان و مقاصد گردشگری مهم و ارزشمند است.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا