ورزشی

نجات جان ۶ نفر در ارتفاعات توچال + فیلم

استراحتگاه و آتش نشانی تعدادی از افرادی را که به لبه اردوگاه رفته بودند و در طول مسیر ناپدید شده بودند نجات دادند.

امروز (جمعه) 6 نفری که به بالای توال صعود کرده و به دلیل آب و هوا راه خود را گم کرده بودند دقایقی پیش در محوطه توچال و نیروهای آتش نشانی نجات یافتند.

تومد به ENA گفت: “این افراد دو گروه بودند.” تیمی که در مجموع شش نفر ، چهار و دو نفر را نجات داد. چهار نفر اول اجلاس گوبا را ترک کردند و تلاش کردند که به قله برگردند زیرا به دلیل سیل نتوانستند راه را پیدا کنند. ما 7 سیستم صوتی ایستگاه را روشن کردیم و آنها را به مکان هایی فرستادیم.

وی در مورد نجات جان دو نفر دیگر گفت: “قبل از ناپدید شدن گروه دوم ، کسی آنها را در جاده ندید و چیزی را شنید که نیاز به بازگشت داشته باشد.” آنها از سمت سلطنتی پیست یخ به ما آمدند و آنجا را صدا زدند. همکاران و نیروهای آتش نشانی به کمک آنها آمدند. این افراد سپس به ایستگاه اول نقل مکان کردند.

به گزارش ایزنا ، آخر هفته شرایط در ارتفاع تهران رو به زوال است و از مردم خواسته شده است که برای صعود به توصیه های ایمنی گوش دهند.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا