ورزشی

فدراسیون‌های نجات غریق و غواصی و ورزش‌های دانش آموزی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

طبق اعلام شفاف و فدراسیون نجات غریق و غواصی ، امروز دو فدراسیون تفاهم نامه همکاری امضا کردند. .

این نشست به میزبانی فدراسیون ورزش دانشجویی با حمایت گروه شناسایی مهارت ها و وزارت آموزش و پرورش و سند تحول اساسی آموزش دانش آموزان برگزار شد و دو طرف بر لزوم همکاری تأکید کردند.

حسین بابوه: صرفه جویی در زندگی و جاری شدن سیل برای توسعه جمعیت بالقوه است

به گفته رئیس فدراسیون ورزش دانشجویی ، فدراسیون با همکاری 33000 معلم ورزش به حدود 1.5 میلیون دانش آموز خدمات ارائه می دهد. وی گفت: “هدف ما مطابق با اهداف وزارت آموزش و پرورش است.” ما می خواهیم با شرکت در مجامع محلی و بین المللی سهم بیشتری در آموزش اخلاقی و فرهنگی دانشجویان خود داشته باشیم. در واقع ، هدف این است که دانشجویان در چنین فضاهایی اجتماعی تر باشند.

وی با تأکید بر اینکه استعدادیابی نیز در این راستا انجام شده است ، گفت: فدراسیون ورزش دانش آموزی و مهرزاد حمیدی معاون بهداشت وزارت آموزش و پرورش از توسعه ورزش در سطح مدارس حمایت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دو فدراسیون پتانسیل زیادی برای توسعه مشترک در این زمینه دارند ، افزود: تعامل بین دو فدراسیون کمک می کند تا زمینه لازم برای همکاری در زمینه توسعه زمینه فراهم شود.

مهدی حیدری: ممکن است ما 33000 سفیر نجات دهنده زندگی در مدارس و دانشکده ها داشته باشیم

در این جلسه مهدی حیدر از رئیس فدراسیون ورزش دانشجویی به دلیل میزبانی جلسه تشکر کرد و با سایر فدراسیون ها بر فدراسیون زندگی و شیرجه تأکید کرد. و آب درمانی:

وی گفت: با توجه به ظرفیت بالقوه از نظر نیروی انسانی در سطح مدرسه و دانشگاه ، شرایط تعامل در زمینه استعداد بین دو فدراسیون به خوبی مهیا شده است.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی بر روی آمار نیروی انسانی فعال در مدارس تمرکز کرده است و با همکاری دو فدراسیون می توانیم 33000 نفر را به عنوان “سفیران نجات دهنده زندگی” داشته باشیم ما باید تعداد غرق شدگان را در این زمینه افزایش دهیم.

حیدری بر اهمیت ظرفیت وزارت آموزش و پرورش در طغیان سواحل شمالی و جنوبی کشور تأکید می کند و ما می توانیم در این برنامه آموزش های فراگیر برای معلمان ارائه دهیم. برقراری ارتباط با فدراسیون ورزش دانشجویی به دستیابی به این هدف کمک می کند.

وی همچنین به فعالیت های انجام شده توسط فدراسیون نجات در زمینه آب درمانی با در نظر گرفتن شرایط کار معلمان و معلمان اشاره کرد و افزود: تعامل دو فدراسیون در این زمینه می تواند نتایج مثمر ثمری داشته باشد.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی بر اهمیت تأمین آب و لزوم فعالیت های نجات دهنده در این زمینه تأکید کرد و ابراز امیدواری کرد که گام های اساسی در این زمینه برداشته شود.

در پایان این نشست ، مهدی حیدری و خوزه بابو رسماً تفاهم نامه همکاری (فهم) بین فدراسیون نجات دهنده زندگی و شیرجه امضا کردند.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا