فرهنگ و هنر

حاجی میرزایی: نسل جدید در معرض مخاطرات جدی است

وزیر آموزش و پرورش گفت که نسل ما در معرض خطر جدی قرار دارد و تحولات جدیدی را به همراه خواهد آورد که آرامش جامعه را به خطر می اندازد و تعادل ذهن را تغییر می دهد. این باید به دانش آموزان کمک کند تا روی پاهای خود بایستند و با خطرات هوشیاری و دانش روبرو شوند.

با توجه به ESA محسن حاجی میرزایی ، مدیر سمینارهای سراسر کشور ، گفت: “آموزش یک فرصت عالی برای جامعه است تا آینده را بسازد ، هویت و هویت انسان ها را شکل دهد.” انجام آنها به معنای داشتن نماینده در یک زندگی مشترک است.

وی افزود: بدیهی است که دستیابی به اهداف این جهان و آن دنیا منوط به استفاده از این فرصت است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بهترین فرصت ها برای تحصیل است ، اظهار داشت: “کودکان تحت تأثیر و از نظر اجتماعی در کنار ما هستند. نسل جدید یاد می گیرد در این مدت مورد استقبال و استقبال خانواده های خود قرار گیرد. ” و به کودکان یک فرصت طولانی 12 ساله داده می شود تا از نظر ذهنی غذا بخورند و مهارتهای لازم را برای ورود به جامعه در آینده کسب کنند.

وی افزود: “ما تاکنون چقدر و تا چه حد از این ظرفیت اساسی و مهم استفاده کرده ایم؟ این مأموریت بزرگ فقط به آموزش محدود نمی شود و بسیاری از م institutionsسسات در حال آموزش نسل جدید هستند.” س bigال اصلی این است که ترکیبی از این فعالیتها چقدر به ایجاد یک آموزش متعادل و هماهنگ کمک کرده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه یکی از مهمترین این م institutionsسسات ، م religiousسسات تربیت دینی و سمینار است که بسیار به کار ما و مأموریت ها و مأموریت ها نزدیک است ، اظهار داشت: س importantال مهم این حرکت و ترکیب آن است.

وی ادامه داد: “نسل ما در معرض خطرات جدی است و حوادث جدید به سرعت صلح جامعه را تهدید می کند و باعث عدم تعادل روانی و کاستی می شود. این یک رشته تحصیلی است که باید به دانشجویان کمک کند روی پاهای خود بایستند و با هوشیاری و دانش با خطرات روبرو شوند.

حاجی میرزایی با اشاره به همکاری بین آموزش و تمرین گفت: “علی رغم تلاش های انجام شده ، احساس می کنم ما از تمام منابع خود استفاده نکرده ایم و باید ببینیم که چگونه می توانیم به این مأموریت نگاه کنیم.” شاید ما به جای “همکاری” به “دیدگاه واحد” نیاز داشته باشیم و آماده هستیم تا بیشتر در مورد این مسائل فکر کنیم و از این فرصت طلایی استفاده کنیم.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا