ورزشی

تقسیم امتیازات در فولادشهر/ استقلال صدر جدول را تعارف زد

به گفته بونا؛ در هفته هفتم لیگ برتر ، ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران از ساعت 15 امروز در ورزشگاه فولادهر به مصاف هم می روند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل رحمان رضایی و محمود فیکری به پایان رسید. بالای میز.

نیمه اول با حمله تیم ذوب آهن همراه بود که در آن میلاد جهانی در محوطه جریمه آبی ها موضع گرفت و توسط محمد رشید مظاهری دفع شد. در حالی که توپ در وسط زمین جریان داشت ، ایستغال سعی داشت به نیمه حریف نزدیکتر شود و موقعیت هایی را برای خود ایجاد کند. آبی پوشان مدینه چند موقعیت به دست آوردند ، اما اوضاع تغییر نکرد و نتیجه تغییر نکرد. یکی از این موقعیت ها سردرد محمد دانمارگر در دقیقه 19 بود که او را از دروازه ذوب آهن جدا کرد.

پس از شانس استیگال ، بازی به خوبی پیش رفت و دو تیم در میانه زمین سعی کردند راهی برای نزدیک شدن به یکدیگر پیدا کنند. در دقیقه 40 هیچ یک از تیم ها قادر به حرکت رو به جلو نبودند و احتمال خطر جدی وجود نداشت. در دقیقه 43 مطهری از آرسنال که راهی دروازه ذوب آهن می شد توسط عبداللهی حسنی خطا شد. درگیری افراد بی طرف معتقدند که بازیکن ذوب آهن باید از زمین بازی اخراج شود. سرانجام ، تا نیمه اول بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید ، تلاش های دو تیم بی نتیجه ماند.

500

شروع نیمه دوم با حملات تیم آبی پایتخت همراه بود. در دقیقه 49 هرویه ملیک به ضربه ایستگاهی ذوب آهن حمله کرد و توپ را به احمد موسوی داد.این بازیکن در محوطه جریمه ظاهر شد و با شوت راهی دروازه ذوب آهن را زد که این ضربه را شهاب گردان به گل تبدیل کرد. در مرحله بعدی ، توپ در اختیار استلار بود ، اما شاگردان دوست داشتنی محمود نتوانستند موقعیت زیادی را برای خود ایجاد کنند و دفاع ذوب آهن و گسترش آبی پوشان مانع از این شد که استقلال از دروازه حریف جلوگیری کند.

پس از موقعیت استل ، بازی به سطح بدی رسید و دو تیم در میانه زمین برای پیدا کردن راهی برای ورود به زمین تلاش کردند. گادی پشت ضربه آزاد ذوب آهن در دقیقه 69 به برتری رسید اما ضربه او توسط کاپیتان مهار شد. بازیکنان ذوب آهن در دقیقه 78 موقعیت های قابل توجهی ایجاد کردند. بازیکن ذوبا به سمت دروازه آبی ها شلیک کرد که از سمت راست توسط محوطه جریمه استیگال از کنار زمین اخراج شد و پارافزر بازی توسط دروازه بان استگال مهار شد.

در پایان بازی ، دو تیم بیشتر در میانه میدان بودند و فرصتی پیش نیامد و گل این تیم تهدیدی نبود. در پایان تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل پیروزی ناکام ماند و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و اصفهان گل تساوی را به ثمر رساند.

قاضی: مورتسا منصور

ترکیب فولاد اصفهان

شهاب گردان ، وحید محمدزاده ، سید عبدالله حسنی ، علی دشتی ، میلاد جهانی ، عرفان او رافزار ، مهرداد گنبر ، ابوالفضل آکا آش (70-دورنو بیدوف) ، دانیل مومنی (70-رضا حبیباده) ، فرشاد محمد-فرشاد محمد.

سرمربی: رحمان رضایی

ترکیب استلا تهران

محمد رشید مزاری ، محمد حسین مرادمند ، محمد دانشگر ، هراویح میلچ (69-متین کریم زاده) ، احمد موسوی ، مهدی مهدی پو ، مسعود ریگی (81-فرشید باقیر) ، آرش رضادین ، ​​وریا غفوری (8). گای) و امیر ارسلان مطهری.

سرمربی: محمود فیکری

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا