برترین های کسب و کارعمومی

ارور Confirm it’s you to login در اینستاگرام؛ سخت‌گیرانه اما مفید

همان‌طور که می‌دانید، اینستاگرام در سال‌های اخیر برای تأمین امنیت کاربران، قوانین زیادی وضع کرده است. نقض این قوانین باعث ایجاد مشکلاتی مثل بلاک‌شدن، از دست‌رفتن پیج و … شده و ارور confirm it’s you to login هم صدای بسیاری از کاربران را در‌آورده است.این ارور بی‌دلیل به‌وجود نیامده و احتمالا به شکلی الگوریتم اینستاگرام را رعایت نکرده‌اید؛ اما جای نگرانی نیست؛ چون پیج شما هنوز حذف نشده است. شما با صرف کمی وقت، با دقت و تمرکز، می‌توانید پیج را از حالت تعلیق در‌بیاورید. اگر می‌خواهید نحوه برطرف‌کردن این ارور را یاد بگیرید، مقاله را تا آخر بخوانید.

ارور confirm it’s you to login چیست و چرا به وجود می‌آید؟

همان‌طور که گفتیم شما به‌عنوان کاربر، برای داشتن حساب و اجازه فعالیت در Instagram، ناچار به رعایت محدودیت‌های اعمال‌شده از طرف این برنامه هستید. شاید در ابتدا به نظرتان سخت‌گیرانه بیاید؛ درست هم فکر می‌کنید، سختگیرانه است؛ اما در ‌نهایت این مقررات به نفع خود شما هم هست. با اعمال این محدودیت‌ها، instagram کاربران خاطی را که باعث ایجاد نا‌امنی برای دیگران می‌شوند، شناسایی و جریمه می‌کند. ارورِ confirm it’s you to login، یکی از این جریمه‌ها است که امکان دارد در‌نتیجه‌ی  نقض یکی از موارد به وجود آمده باشد:

  • محدودیت تعداد فالو در هر ساعت: ۳۰ فالوور
  • محدودیت تعداد پیام در هر ساعت: ۳۰ پیام
  • محدودیت تعداد لایک در هر ساعت: ۳۰ لایک
  • محدودیت تعداد نظرات (کامنت) در هر ساعت: ۳۰ نظر (کامنت)

پس تا اینحا فهمیدیم که مواجه‌شدن با این مشکل، بی‌دلیل نبوده است و ارتباط کامل با فعالیت‌های اخیر خودتان داشته است؛ اما یک خبر خوب این است که Instagram، به یک‌باره پیج شما را از دسترس خارج نمی‌کند. اول به شما با یک پیغام به شما هشدار می‌دهد، فعالیت‌های مشکوکی که از پیج شما گزارش‌ شده است را متوقف کنید. اگر به این پیغام عمل نکردید، هشدار دوم مبنی‌بر از‌دست‌رفتن پیج برای شما ارسال می‌شود. در ادامه این دو مرحله را با هم بررسی می‌کنیم.

اولین‌بار با دیدن پیغام زیر، شما متوجه به‌وجود‌آمدن این ارور می‌شوید.

Help Us Confirm It’s You.

We’ve noticed unusual activity from your account and have temporarily restricted certain action until Date

ما متوجه فعالیت غیرمعمولی از حساب شما شده‌ایم و به‌طور موقت هر نوع اقدام خاصی را تا تاریخ (مهلت مشخصی تعیین می‌کنند) محدود کرده‌ایم.)در این زمان شما هنوز به حساب خود دسترسی دارید؛ اما اصلا نباید بی‌خیال پیگیری این مشکل شوید. خب، برای این کار لازم است اقدامات زیر را انجام دهید.

  • اگر از ربات استفاده می‌کنید، سریع آن را حذف کنید.
  • تا چند روز پست جدید منتشر نکنید.
  • فعالیت‌هایی مثل لایک‌کردن، کامنت‌گذاشتن، فالو‌کردن افراد جدید و آنفالو‌کردن را فعلا کنار بگذارید.
  • در دایرکت به افراد متعدد پیام ندهید.
  • با یک IP وارد اکانت خود شوید و از ساختن اکانت‌های جدید خودداری کنید.

Confirm it's you to login error on Instagram; Strict but helpful

مطمئنا رهایی از خطر حذف دائمی پیج، آن‌قدر ارزش دارد که با دقت همه موارد گفته‌شده را انجام دهید. بعد‌از دریافت این پیغام تا مدتی اینستا پیج شما را زیر نظر دارد تا به او ثابت شود که شما فعالیت‌های غیر‌عادی، انجام نمی‌دهید.اگر این پیغام را نادیده بگیرید و باز هم به فعالیت‌های مشکوک ادامه دهید، کار کمی سخت‌تر می‌شود. این‌بار تنها راهی که دارید، احراز هویت و باز پس‌گرفتن پیج است.

با مشاهده این صفحه، برخلاف مرحله قبل، شما به حساب خود دسترسی نخواهید داشت؛ اما هنوز هم پایان کار نیست. پیج شما حذف نشده است، بلکه موقتا به‌حالت تعلیق در آمده است. شما باید به insta ثابت کنید که ربات نیستید و هیچ فعالیت غیر‌عادی در حسابتان وجود ندارد. بعد از تایید هویت خود، می‌توانید دوباره پیجتان را به حالت عادی برگردانید. خب با هم ببینیم این بار insta چه پیامی به شما داده است.

Confirm it’s You to Login

We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.

Follow the next steps within ۳۰ days so we can try to get you back into your account before it’s disable

(برای ورود به سیستم تایید کنید. ما متوجه فعالیت غیرعادی از حساب شما شدیم؛ بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف ۳۰ روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیر فعال‌شدن حسابتان، آن را به شما بازگردانیم.)خب، متاسفانه شما بدون این‌که بخواهید از حساب خود لاگ‌اوت شده‌اید. همان‌طور که دیدید ۳۰ روز فرصت دارید که هویت خودتان را به Instagram ثابت کنید و دوباره به حساب کاربری خود لاگین کنید.

بررسی نکات مهم در رفع این مشکل

  • از زمان دریافت هشدار دوم، فقط ۳۰ روز فرصت دارید که ثابت کنید ربات نیستید و پیج خود را برگردانید. بعد از گذستن این مهلت ۳۰ روزه، در صورتی که اقدام مناسب را انجام نداده باشید، اکانت شما برای همیشه از دسترس خارج می‌شود.
  • در اولین قدم شما باید یک کپچا را تکمیل کنید تا مشخص شود که ربات نیستید و بتوانید دوباره وارد شوید. کپچا را کامل کنید و روی Verify کلیک کنید.
  • اگر کپچا را مشاهده نکردید یا تصاویر خیلی ریز یا غیر ‌واضح بود، برنامه تغییر IP خود را فعال کنید تا بتوانید تصاویر را ببینید. بعد از تکمیل این مرحله، سریع برنامه تغییر IP را خاموش کنید.
  •  حالا که تصاویر را کامل کردید، روی Next  بزنید و به مرحله بعد بروید.
  • نکته: گاهی ممکن است به جای کپچا یک لینک با عنوان Next Steps به شما نشان داده شود. با لمس این لینک به مرحله تهیه یک ویدیو از خودتان می‌روید. اینجا باید یک فیلم سلفی از خودتان بگیرید و برای instagram ارسال کنید تا هویت شما تایید شود. اصلا کار سختی نیست.
  •  در مرحله چهارم، برنامه از شما می‌خواهد آدرس ایمیل یا شماره تلفنی را که هنگام ساخت این اکانت ثبت کرده‌اید. پس شماره یا ایمل را اضافه کنید و روی Send confirmation ضربه بزنید.
  • یک کد تایید دریافت کردید، کد را وارد کنید و دوباره روی دکمه ارسال بزنید.
  • اگر کد را دریافت نکردید، روی دکمه دریافت کد جدید کلیک کنید تا دوباره برای شما ارسال شود.

همان‌طور که دیدید در این مقاله روش برطرف‌کردن ارور confirm it’s you to login را توضیح دادیم. شما به‌عنوان کاربر اینستاگرام، باید به قوانین این برنامه احترام بگذارید. پس برای این‌که دوباره این مشکل به وجود نیاید، حتما همه نکاتی را که در مقاله گفتیم، رعایت کنید. به‌هیچ‌وجه فعالیت‌های مشکوکی که احتمال ربات‌بودن شما را افزایش می‌دهد، انجام ندهید. امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. هر سؤالی درباره چگونگی رفع مشکل confirm it’s you to login در اینستا داشتید، در بخش نظرات با ما در‌میان بگذارید.

  1. ارور confirm it’s you to login در اینستاگرام به چه معناست؟

    این پیام به این دلیل رخ می‌دهد که اینستا فکر می‌کند شما مالک حساب خود نیستید. برای همین ۳۰ روز به شما فرصت می‌دهد که با اثبات هویت خود، از حذف دائمی پیج‌تان جلوگیری کنید.

  2. چه فعالیت‌هایی باعث ایجاد مشکل confirm it’s you to login در اینستا می‌شود؟

    تعداد لایک‌ها در هر روز و ساعت، تعداد فالو و آنفالو‌کردن‌ها در روز، میزان پیام‌های دایرکت در هر روز، تعداد کامنت‌هایی که برای هر پست می‌گذارید، و … از جمله خطاهایی است که باعث مسدود‌شدن پیج می‌شود.

  3. چرا هنگام انجام مراحل، تصاویر کپچا به‌خوبی قابل مشاهده نیست؟

    درصورت وجود این مشکل و موارد مشابه دیگر مثلا، کوچک‌بودن تصاویر یا عدم نمایش دکمه Next بعد از تکمیل کپچا، برنامه تفییر آی‌پی خود را روشن کنید و دوباره مراحل را انجام دهید.

جهت مشاهده محصولات بیشتر مانند خرید لایک و خرید ذخیره پست اینستاگرام به سایت ما مراجعه کنید و هر سوالی داشتید از کارشناس های ما بپرسید.

دکمه بازگشت به بالا