فرهنگ و هنر

سرمدی: با مدیریت جهادی می‌توان از مشکلات عبور کرد

یک نماینده مجلس گفت: “با حاکمیت جهادی ، می توانیم مشکلات را به روشی پاک و کارآمد برطرف کنیم.” حرکت جهادی دفاع مقدس امروز ادامه دارد و پاسخ می دهد.

کیومر سرمدی در مصاحبه با ISN هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و گفت: “پس از انقلاب اسلامی ، آزادی و تمامیت ارضی و ارزشها سنگ بنای این مسیر شده اند.” استکبار بین المللی این اصول را درک می کرد و می خواست در اوایل انقلاب آنها را سرنگون کند ، اما آنها شکست خوردند و جنگی هشت ساله به ما تحمیل کردند.

لین

وی با بیان اینکه “فرهنگ شهادت و ایثارگری نوعی دفاع مقدس بود” ، افزود: “در طول جنگ ، مردم ایران امتحان را به خوبی پشت سر گذاشتند.” برای اولین بار طی قرن ها ، حتی یک سانتی متر از خاک ما به تصرف دشمن در نیامد. این حرکت جهادی امروز نیز ادامه دارد و ادامه دارد.

سرمدی افزود: “امروز ما در فرهنگ اقتصادی به فرهنگ شهادت و ایثار نیاز داریم.” ما امیدواریم که این فرهنگ توسط دولت و ارزشها تقویت شود.

سرانجام ، ما باید با نمایندگان مردم حمدا: با منوی رهبر ، تغییرات ویژه ای در مجلس ایجاد کنیم. چند سال پیش ما مجبور شدیم درآمد نفت را دوباره بررسی کنیم. امروز که اقتصاد مخالف در راس امور است ، فکر می کنم ما می توانیم مشکلات را با رهبری جهادی ناب و صالح حل کنیم.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا