علمی و پزشکی

آیا بیمارستان‌ها برای مواجهه با پیک سوم کرونا آمادگی دارند؟

معاون برنامه ریزی و نظارت در ستاد کرونا در تهران با تأکید بر جنبه های مختلف بیماری کووی 19 در فصل برداشت محصول و تأکید بر فشار رو به رشد این بیماری بر دوش پرسنل پزشکی و بیمارستان ها اظهار داشت: solution راه حلی برای جبران خستگی کادر پزشکی. و ابداع راهی برای جایگزینی نیروهای موجود با نیروهای جدید.

در مصاحبه ای با دانا نیوز ، دکتر علی ماهرر وی گفت: در نیمه دوم سال و در فصل سرما در حال شیوع بیماری های تنفسی هستیم که هر ساله به ویژه در تهران یک مشکل شایع است.

لین

آنها می گویند که در معرض ابتلا به بیماری های قلبی و آنفلوانزا در فصل برداشت قرار دارند:

وی خاطرنشان کرد: در هفته های اخیر کاهش قابل توجهی در تعداد حملات قلبی و بستری شدن در بیمارستان ، با کاهش قابل توجه در بیماری های قلبی و کاهش قابل توجه در تعداد موارد وجود دارد. برای افراد بخصوص گروه های پرخطر آماده باشید.

آمادگی بیمارستانها و پرسنل پزشکی برای مقابله با شرایط برداشت

مهار با استناد به آمادگی بیمارستان ها و کادر پزشکی برای مقابله با برداشت محصول افزود: “اگرچه تهران کمبود تخت بیمارستان ندارد اما از طرف دیگر خستگی کارکنان و کادر پزشکی در 7 ماه خدمات بدون وقفه بسیار ناامید کننده است و باید در اسرع وقت به دنبال راه حل آن باشیم.

وی گفت: نیاز به بیمارستان ها برای جذب كاركنان جدید و جایگزینی كاركنان موجود اغلب در مقامات كشور منعكس می شود.

عدم تأمین هزینه تخمینی کارکنان پزشکی

وی همچنین از کمبود برآورد حقوق و سایر نیازهای مالی کارکنان پزشکی انتقاد کرد و گفت: “بخشی از این هزینه ها توسط برنامه و بودجه تخصیص یافته است و مابقی در حال تخصیص است. نبود.

قدرت دادن مشکل اصلی که بیمارستانها با آن روبرو هستند

وی گفت که مشکل اصلی پیش روی بیمارستان ها کمبود منبع تغذیه است ، فعلاً کادر پزشکی فعلی از ابتدای ماه مارس و در شرایط روحی و جسمی نامناسب کار می کنند. امور مالی برگشت ناپذیر است و باید استراتژی ها و استراتژی های جدیدی برای جذب و جایگزینی کارگران تدوین شود.

وی گفت: تدوین سیاست کاهش بار بیماری در بیمارستان ها و کارکنان بیمارستان یکی دیگر از راه های افزایش تعداد بیماران و پذیرش در بیمارستان ها و تقویت بخش بهداشت و دفاع و افزایش تعداد بیماران از طریق برنامه ریزی و سیاست گذاری مناسب است. در فیزیوتراپی کشور مشکلی وجود دارد.

40٪ تخفیف در درآمد بیمارستان های شرکتی در طول کرونا

بیماری های عفونی مانند Cove 19 بیمارستان ها را از تأمین بودجه سایر بیماری ها و جراحی های منتخب متوقف می کند. این باعث کاهش برخی از درآمد و تضعیف وضعیت می شود. ” امور مالی منجر به بیمارستان ها شده است.

لین

وی گفت: از طرف دیگر ، بیمارستان ها مجبور شده اند با هزینه دولت ، تختخواب بیشتری را به بیماران مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا اختصاص دهند. او هیچ درآمدی برای بیمارستان ندارد.

وی با درک اینکه این مسئله مختص کشور ما نیست ، گفت: “اکثر دولت ها این کمبودها را با درآمد ملی و بودجه پوشش می دهند و باید در کشور ما همین گونه باشد. به عبارت دیگر ، کاستی ها و کاستی ها باید از محل درآمد عمومی کشور پرداخت شود تا بیمارستان ها مجبور به پرداخت هزینه های جاری نباشند. البته کمبودهای بیمارستان با بودجه صندوق توسعه ملی جبران شده است اما هنوز کافی نیست و این کمک های مالی باید تا پایان اپیدمی و کنترل واقعی بیماری ادامه داشته باشد.

در طول فصل برداشت ، ماهار کمبود امکانات ، تجهیزات و تخت بیمارستان را پذیرفت که می تواند به قله سوم برسد. رو به استفاده از بیمارستان های صحرایی. اما در صورت لزوم این مراحل و قابلیت ها وجود دارد.

مسئولیت دو جانبه برای کنترل اپیدمی وبا

لین

در خاتمه ، کاهش بار بیماری و قطع زنجیره توزیع به عهده مشترک مردم و مسئولان است: ትክክለኛ این فقط افراد نیستند که به طور طبیعی باعث شیوع بیماری می شوند ، بلکه سیاست ها و برنامه های صحیح مقامات و نیازهای اقتصادی مردم نیز هستند. دولت. البته از طرف دیگر ، مردم باید بیشتر رعایت شوند و ضمن رعایت پروتکل از تردد و مسافرت های غیرضروری خودداری کنند ، زیرا کنترل اپیدمی هم به عهده مردم است و هم دولت و این دو تعهد قابل تفکیک نیستند.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا