عمومی

چگونگی خرید هوشمندانه داکت اسپلیت ایران رادیاتور سایت تاسیسات دات کام در ایران

داکت اسپلیت ایران رادیاتور – Iran Radiator

داکت اسپلیت ایران رادیاتور را با مطالعه مشخصات فنی زیر و تصاویر رادیاتور داکت اسپلیت ایران با گارانتی اصلی و اطلاعات فروش و مناسبترین قیمت از نمایندگی فروش رادیاتور داکت اسپلیت ایران خریداری کنید. خرید آنلاین در دو نوع سقف و دیوار متناسب با شرایط عملیات گرمسیری و معتدل و مبرد R410 و R22 در ظرفیت‌های 18000 تا 60،000 کلاس انرژی A و B به طور معمول و کمپرسور اینورتر، روتاری را مشاهده و بررسی نمایید.

داکت اسپلیت ایران رادیاتور یکی از محصولات شرکت ایران رادیاتور است که فعالیت گسترده‌ای در زمینه تولید سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی دارد. این گروه صنعتی محصولات مطابق با استانداردهای بین المللی تولید و سایر کشورهای خاورمیانه صادر می‌کند. یکی از زمینه‌های تأسیسات ساختمانی که ایران رادیاتور توانسته است به خوبی در این زمینه بدرخشد و توجه انبوه سازان و بسیاری از افراد را به خود جلب کند، تولید سیستم‌های برودتی از قبیل داکت اسپلیت ایران رادیاتور است. کارخانه ایران رادیاتور سالانه تولید می‌کند و با میلیون‌ها کولر گازی رقابت می‌کند.

این داکت اسپیلت ها مطابق آخرین فن آوری ها تولید می‌شوند و در کمترین زمان ممکن محیط مورد نظر را به محیط می‌بخشند. با خرید رادیاتور اسپلیت ایران می‌توانید در تمام فصول سال با تهویه مطبوع دستگاه‌های تهویه مطبوع را برای ساکنان خود به ارمغان بیاورید کلیه محصولات ایران رادیاتور با گارانتی اصلی در وب سایت موجود است. در ادامه، نحوه کار این سیستم و ویژگی‌های خاص آن را بررسی خواهیم کرد.

انواع داکت اسپلیت ایران رادیاتور و چگونگی کارکرد

گروه صنعتی ایران رادیاتور به پیشرفته‌ترین ماشین آلات خط تولید کارخانه مجهز است، بنابراین همیشه با توجه به آخرین فن آوری های روز دنیا محصولاتی را تولید و عرضه می‌کند. این گروه تولیدی از طریق استفاده از فن آوری های مدرن داکت کانال‌های اسپلیت را با کیفیت و کارایی عالی ارائه می‌دهد.

داکت اسپلیت ایران رادیاتور در نوع معمولی و اینورتر با ظرفیت‌های 18000 تا 60،000 BTU در ساعت تولید می‌شود و برای استفاده در ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی با عملکرد گرم و سرد مناسب است. این گروه از یک کمپرسور دوار برای مناطق معتدل و مرطوب استفاده می‌کنند و نوع گاز مورد استفاده در کمپرسورهای R410 سازگار با محیط زیست است.

بخش‌های داکت اسپلیت ایران رادیاتور

رادیاتور داکت اسپلیت ایران از دو واحد مجزا تشکیل شده است که توسط لوله‌های مسی به یکدیگر متصل می‌شوند. واحد پارتیشن مجرای داخلی در داخل سقف کاذب ساختمان نصب شده و دارای بدنه‌ای از ورق فلز گالوانیزه سنگین است که در برابر زوال و زنگ زدگی مقاوم است. واحد خارجی یا کندانسور به دلیل سر و صدا و گرما در فضای باز و خارج از ساختمان است. فن سانتریفیوژ به کار رفته در واحد داخلی بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنان، با کمترین میزان صدا هوای مطلوبی را به اتاق می‌دهد. از دیگر محصولات کاربردی و پرفروش این شرکت می‌توان به کولر گازی ایران رادیاتور اشاره کرد که طبق آخرین استانداردهای بین المللی تهیه شده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

ویژگی داکت اسپلیت ایران رادیاتور

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد رادیاتور داکت اسپلیت ایران داشتن فیلترهای تصفیه هوا چند لایه است که هوای پاک و عاری از ذرات ریز، گرد و غبار، میکروب‌ها و باکتری‌ها را به محیط منتقل می‌کند. سیستم عیب یابی خودکار، ترموستات تنظیم دما از دیگر ویژگی‌های این پارتیشن‌های کانال است. اندازه کوچک و وزن سبک این دستگاه را می‌توان در همه سقف‌ها اعمال کرد.

 

مراجع مقاله:

https://www.amazon.ae/Filtrete-Conditioner-15-Inch-24-Inch-9808/dp/B000BO96IW?source=ps-sl-shoppingads-lpcontext&psc=1

https://www.ebay.com/itm/Home-Hanging-Air-Conditioner-Cleaning-Dust-Washing-Cover-Waterproof-Protector-/143387298520

 

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا