اقتصادی

/گزارش/ وعده‌های خوش نقش فرش شده بازارچه فرش

INA / lo restan صنعت فرش منطقه ای مهمترین مورد برای رونق ، بازار فرش لوئیس در وضعیت بسیار خطرناکی است.

در لستان 23000 بافنده وجود دارد ، 18000 نفر دارای صلاحیت فنی و حرفه ای هستند و سالانه بیش از 13000 متر مربع تولید می کنند ، اما این افراد همیشه شکایت می کنند که هیچ مکان دائمی برای فروش محصولاتشان وجود ندارد. نگاه او به مراحل اساسی مسئولان بود ، اما این اقدام …

لین در سال 2016 فرش لویستان با 14 مارک اصلی در کشور به ثبت رسید ، اما این روند فروش را تحت تأثیر قرار نداد ، زیرا این کاردستی جایی برای تهیه و فروش در منطقه ندارد ، طرفداران این بخش می خواهند رویای بزرکه را تحقق بخشند.

مقامات امسال تاکنون وعده های زیادی داده اند که برخی از آنها در لرستون نیست ، اما هیچکدام از آنها عملی نشده است.

لین در پایان سال 2016 افتتاح می شود

در دسامبر سال 2016 ، معاون وزیر معادن ، صنایع و تجارت ، ბაზز ماسوری ، از طرف خود ، در نشست گروهی که مشغول صادرات غیرنفتی در منطقه بودند ، گفت: ایجاد بازار فرش در کرومبامبا – 250 میلیون تن است.

وی گفت: “طبق این برنامه ، ما می خواهیم بازار فرش کرامامباد را تا پایان امسال جابجا کنیم.”

محمد رضا صفیخانی ، رئیس صنعت ، معدن و تجارت نیز با بیان اینکه فرش یکی از نقاط قوت منطقه است گفت: “خوشبختانه ما توانسته ایم فرش های لورتا را در سراسر جهان ثبت کنیم تا این منطقه به شکلی توسعه یابد که بتواند رونق بگیرد.”

وی با بیان اینکه بیش از 23 هزار فرش در منطقه بافی داریم ، گفت: بازار فرش در کراربابا و ایجاد خانه های فرش در دو شهر در دستور کار است.

مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت ایالت لورتا یادآور شد: تخصیص وام و بازار فرش تغییر کرده و امسال افتتاح می شود.

لین دومین وعده افتتاحیه در هفته اول دولت 2017

لین در ماه ژوئیه سال 2017 ، هوسینگانگ باسوند ، رئیس جمهور وقت لس آنجلس ، در آن زمان به تیم اقتصادی و تولیدی گفت: 20.976 شرکت حمل کننده فرش در منطقه دارای کارت شناسایی هستند و برای پشتیبانی از محصولات خود در این بخش کار می کنند. بهره برداری رسید.

وی افزود: موانع تولید باید در طول سال تولید و بهره برداری از بین برود و یکی از امکانات بالقوه تولید در لستستان فرش است.

استاندار لستستان بحث بازار و نمایشگاه عادی فرش لرستان را یکی از نیازهای تولید کنندگان فرش منطقه توصیف کرد و باید مشکلات و موانع پیش روی این موضوع به زودی برطرف شود.

اگر با تولید ، کار و مخالفت اقتصاد را به دست آورد ، با بیش از 20،000 بافنده در کاهش بیکاری در منطقه نقش اساسی خواهد داشت.

مجدداً با افتتاح هفته دولت ، بازار فرش در میانه ایالت برجسته شوید

در آگوست سال 2017 مهندس مهارید گزانفاری امیری ، معاون وزیر و معاون وزیر توسعه منابع از استانداری لرستان بازدید کردند.

وی گفت: “تشک های فرش لری نه تنها در وسط قاره فرعی بلکه در بازارهای محلی محلی مانند هامان ، اراک ، Ifahan و کرمانه نیز موجود است.

به همین دلیل باید از این پتانسیل برای افزایش ارزش ارز فرش در منطقه استفاده شود.

وی افزود: این مساحت 3 هزار متر مربع است و امسال توسط دولت از طریق آموزش ، تجارت و نمایشگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

غضنفری امیر اظهار داشت: امیدواریم این بازار تا حد ممکن تغییر بزرگی در توسعه و ترویج فرشهای لورتا ایجاد کند.

به گفته گزفیاری آمیا ، صنعت فرش تغییر کرده است. بازار فرش به روز نگه داشته شده است.

قرض گرفتن 72 میلیون تن بازار!

از طرف خود ، محمد آس مارز ، مدیر ارشد فرش کارخانه صنعت ، معدن و تجارت لاستون ، در سال 2017 گفت: “ساخت بازار فرش برای حل مشکلات در این زمینه بود.

وی گفت: 250 میلیون تن تن برای بازار اختصاص یافته است که از این تعداد 72 میلیون تن توزیع شده است.

به گفته Alemartz ، بازار فرش بافتی زیبا و سنتی دارد و بیش از 54 توقف دارد.

براساس اعلام صنعت ، معدن و تجارت لستستون ، بیش از 700 میلیون وام برای تکمیل این پروژه در سال جاری اختصاص یافته است که در بهمن ماه به اتمام می رسد.

وی افزود: “با این افتتاحیه در برزیل ، به هر شهر یک غرفه رایگان برای تولید محصولات خود داده می شود و یک زمین آموزش برای فروش و بافندگی نیز در نظر گرفته شده است.”

هنگامی که 72 میلیون از 250 میلیون تن به این سهم بازار اختصاص می یابد ، چگونه می توان این کلمه را با اعتبار کوچک و ناچیز بیان کرد؟ طاعون وعده داده شده فقط ادامه یافت ، اما هیچ اطلاعی از افتتاح آن نداشت.

لین دسامبر 2017 بهاد ماسوری ، معاون مدیرعامل شرکت صنعت ، معدن و تجارت لستستان وی مجدداً لزوم تکمیل بازار منطقه ای فرش را که قول داده در سال 1995 افتتاح شود ، تأکید کرد.

اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس در دیدار با فعالان صنعت فرش صنایع دستی لستستون گفتند که پیوندهای مفقود شده در صنعت فرش کاملاً مورد بررسی قرار گرفته است و تصمیمات در دستور کار اجرایی قرار گرفته است.

بعدی: دستور کار تجارت برزیل در Karkorbaba وجود دارد ، اما به دلیل منابع ناخواسته هنوز تلاش می شود و یکی از نیازهای تولید کنندگان تکمیل این زیرساخت ها است.

تولیدکنندگان فرش در منطقه نیز پاسخگو هستند.

محمد رضا صفيخاني ، رئيس شركت صنعت ، معدن و تجارت لاستون نيز در اين جلسه گفت: “سال گذشته ، فرش Loststone با 14 مارك بزرگ در دنيا ثبت شد.

وی افزود: “زنجیره صنعت فرش دستباف لرزان باید تقویت شود. با تشکر مناسب ، امیدواریم بازار فرش دستباف منطقه را تکمیل کنیم.

اگر هنوز داده نشده است ، نتوانسته است به تکمیل پروژه کمک کند …

ما مشکلات بازار فرش لرستان را مورد توجه مسئولان قرار می دهیم!

لین در سال 2017 ، دکتر محمد بیراوندی ، نماینده کورابابابا و چگنی در مجلس شورای اسلامی ، در یک کنفرانس مطبوعاتی که در جریان بازدید اعضای مجلس شورای اسلامی از شورای اسلامی انجام داده بود ، درمورد دولت اسلامی بیانیه داد. ما موضوع بازار فرش لرستون را در پارلمان مطرح خواهیم کرد و به مسئولان اطلاع خواهیم داد.

وی گفت: “متأسفانه گام های درستی برای ساخت این بازار مهم برداشته شده است.”

بیرانوندی گفت: “این بازارچه مکانی خاص برای فرش و صنایع دستی در لوستان خواهد بود و ما با نتیجه گیری از اولین جلسه مجلس شورای اسلامی ، کاستی ها و کاستی های این بازار را تأیید خواهیم کرد.”

وی گفت: “ما امیدواریم که بتوانیم وام کافی از جناح گردشگری ، سازمان میراث فرهنگی و وزارت صنعت و وزارت معادن برای تکمیل این پروژه در برزیل دریافت کنیم.”

بیراوندی اضافه کرد: “برای تکمیل دو طبقه این بازار مهم نیاز به وام حدود یک میلیارد تن داریم. از طرف دیگر 300 میلیون قبر برای تکمیل یک طبقه از این مجموعه نیاز است.”

وی گفت: “ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا حداقل مقداری از پول مورد نیاز برای تکمیل این بازار فرش دستباف در لرستان را تأمین کنیم.”

سه سال از قول دکتر بیراوندی می گذرد و اگر این سؤال منعکس شود ، چرا هنوز بازار باز نشده است؟ که این است که بگوییم.

افتتاح فصل اول برزیل در پایان سال 1397 امید دیگری است

محمد رضا صفیخانی ، رئیس شرکت صنعت ، معدن و تجارت لستستان ، در سپتامبر سال 2017 به ENA گفت که کارگاه های آموزشی ، آموزشی و فروش فرش در بازار برگزار می شود.

وی گفت: وجود 10 هزار متر مربع فرش و 23 هزار پارچه در سال پتانسیل بسیار خوبی است.

صفیخانی اضافه کرد: تاکنون مبلغ کمی با در نظر گرفتن 270 میلیون تن برای این پروژه اختصاص یافته است.

در صورت اعطای وام به اختیار ، مرحله اول این بازار افتتاح می شود و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد. اگر بتوانید بازار فرش را در ایالت مستقر کنید ، نان به صورت رایگان به متقاضیان ارائه می شود.

97 به پایان رسیده است و هیچ صحبتی از افتتاح بازار غرفه یا فرش وجود ندارد …

10 میلیارد دلار برای تکمیل بازار فرش لورستر هزینه خواهد داشت

تیرورو امیری ، معاون هماهنگ کننده امور اقتصادی و توسعه ثروت ، از طرف خود گفت: 10 میلیارد روبل برای تکمیل بازار فرش منطقه در سال جاری اختصاص یافته است. در حال حاضر 21000 نفر مهارت های بافندگی روی نیمکت را دارند. از این تعداد ، 4560 نفر تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند. آن ها هستند.

لستستان در مورد روند ساخت پروژه بازار فرش ، یک میلیارد وام برای تکمیل این پروژه تأمین کرده است.

به گفته معاون استاندار ، استاندار لرستان دستور داد مبلغی را كه دولت و سازمان برای پرداخت تسهیلات تجاری برزیل پرداخت می كنند ، بپردازند.

میلیاردها دلار که قرار بود به پروژه فرش منطقه ای اختصاص یابد ، نمی تواند در یک روند آهسته کاهش یابد و بازار که پول برای بافندگی داشت ، به پول احتیاج داشت …

ایجاد بازار فرش فرصتی عالی برای توسعه اقتصادی و اشتغال زایی است

دکتر سامسون حسن پوم ، رئیس مدیریت و برنامه ریزی لوستستون گفت: “ایجاد بازار فرش فرصتی عالی برای توسعه اقتصادی و اشتغال است.”

وی گفت: ساخت بازار فرش دائمی باعث افزایش فروش محصولات در این صنعت و ایجاد اشتغال برای افراد می شود. وی گفت: ایجاد این بازار نگرانی صنعت فرش در منطقه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

به گفته حسنپو ، پروژه ساخت بازار فرش دائمی در ایالت آغاز شد این پرتاب در سال 2016 ، حدود 120 میلیون سکته مغزی و حدود 40٪ رشد داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان از طرف خود گفت: این پروژه در شهر کریشنا بابرک با همکاری و تأمین اجتماعی در حال ساخت است.

حسنپو افزود: طبق گفته مشاوران پروژه ، برای تکمیل و اجرای این پروژه حدود سه میلیارد قطب مورد نیاز است.

چند سال پیش مانند 250 میلیون ، 270 میلیون ، 700 میلیون و یک میلیارد قبر توسط مسئولان مربوطه به بازار اختصاص یافت ، اما سؤال و بررسی این است که چرا آنها فقط 120 میلیون قبر برای این پروژه گرفتند.

بازار بدون اعتبار

اسد عبدالله ، معاون استاندار لرستان ، به ENA گفت: هفته گذشته یک یادداشت تفاهم (56) و 56 پروژه و برنامه به ارزش 1000 میلیارد تن در طول سال بودجه امضا شد.

وی گفت: “فرش مورد استفاده بسیاری قرار دارد و می تواند پتانسیل بزرگی برای منطقه باشد زیرا منبع درآمد خانواده ها و منبع صادرات داخلی است.”

وی گفت: “تاکنون هیچ وامی برای این بازار ثبت نشده است و این یکی از دلایل تأخیر است.”

وی افزود: “این بازار امسال در پروژه های جهش تولیدی منطقه گنجانده شده و تخصیص وام تکمیل می شود.”

معاون استاندار لستان افزود: محل بازار این فرش یک واحد تعاونی ، کار و تأمین اجتماعی است که توسط سامسونگ ساخته می شود.

وی تنها مشکل این پروژه را کمبود اعتبار دانست و افزود: پروژه های تولیدی باید تا پایان سال اجرا شود.

اگر در این سالها هیچ اعتباری به این پروژه داده نشده است ، پس ارقام منتشر شده از سوی مسئولان و کارمندان سام در این سال ها چیست و رشد چهار ساله و 10 درصدی آنها به دلیل کمبود اعتبار است.

اکنون بازار دائمی فرش باید باز شود

باتیتار رضانی ، مدیرعامل شهرهای صنعتی لستستان ، به ENA گفت: “یكی از مهمترین مشكلات فرش لری ، تهیه مواد اولیه است. ما باید در این زمینه به دنبال همکاری عرضه باشیم.

ما با استفاده از تشک های فرش لرستان و کتاب های دست دوز به لویستان و همچنین کتاب های ویژه فرش Lo Loan ، به ارائه طرح های بسته بر اساس طرح های بهبود یافته به سالن ها می پردازیم.

وی گفت: “اگر ما از چند سال پیش به ساختن یک بازار فرش دائمی واگذار شده بودیم ، دیگر نمی توانستیم کاری انجام دهیم.”

رازانی تأکید کرد: روابط خوبی بین شرکتهای شهرکهای صنعتی ، شرکت سمات و شرکت ملی فرش برقرار شده است.

وی افزود: اولین قدم در مورد بحث در مورد مرکز باید همان استراتژی فرش باشد ، اما چهار سال است که مورد بحث قرار گرفته اما نتوانسته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه مشکل اصلی این پروژه کمبود اعتبار و ادامه است ، گفت: اگر این باروک قبل از این ساخته شده بود ، هزینه آن پایین بود ، اما ما منابع محدودی داریم و قادر به انجام کار نخواهیم بود.

اما نکته ای که مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لستستون باید در نظر بگیرد این است که ساختار بازار بی ثباتی را در معرض دید شما قرار می دهد.

وی در ادامه بحث خود با اینا را بیان کرد و گفت: اگرچه بازار 40 درصد رشد جسمی دارد اما متاسفانه ساختار آن مناسب نیست.

رازانی افزود: از نظر فنی قدرت ساختار برزیل الزامات را برآورده نمی کند و باید ساختار فعلی ارزیابی شود.

سوال اینجاست که اگر این ظرفیت در یک شرکت تسویه حساب وجود داشته باشد ، چرا نباید ساخت این بازار در آن سالها به آنها واگذار شود و سازه بدون استحکام و استاندارد باشد؟

بیش از 5 سال است که رشد داشته و 40٪ رشد نشان داده است

محمد اصللی مرزی ، رئیس بخش فرش دستباف در لوئیس سامسونگ ، اظهار داشت: “یكی از اهداف ما تكمیل بازار دائمی فرش های دستباف است. این رشد 40 درصدی جسمی است و از نظر اقتصادی قابل دوام است.”

وی گفت: این بازار یکی از برنامه های ملی مرکز کاراپ است که به عنوان هواپیما در ایالت توصیف شده و به مناطق دیگر ارائه می شود و طراحی ، سازه و معماری از قبل تهیه شده است.

وی گفت: بازار فرش دائمی به عنوان مرکزی برای حمایت از صنایع دیگر ایجاد شده است. همچنین می تواند یک موزه فرش دستباف برای حل مشکلات در این زمینه باشد.

قول ما تکمیل بازار فرش ثابت Loststone است

محمد رضا صفیخانی ، رئیس سامرات لورتا نیز به ENA گفت: “فرش لاستون اکنون مهم است.”

به گفته وی ، ما در ایالت فرش ما 13 هزار کارگر فعال داریم که در بخش فرش ماشینی هستیم و این رقم می تواند بهبود یابد.

صفیخانی گفت: اولین تصمیم ما تکمیل بازار فرش در منطقه بود. پیشنهاد در بازارهای ملی و بین المللی.

فقط 23،000 بافنده و 13،000 فرد فعال در لوستن وجود دارند. احتمالاً یكی از مهمترین دلایل این آماری ، بازار امیدواركننده فرش در سالهای اخیر نیست و ما مشتاقانه منتظر هستیم امسال تعیین مدیران ارشد این بخش را برای به دست آوردن پربازده ترین محصولات تكمیل كنیم. با استفاده بیشتر از آن ، تولید فرش در منطقه دو برابر خواهد شد.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا