اقتصادی

مرحله آخر کمک ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی کرونا واریز می‌شود

فردا شب (شنبه شب) دولت یک پنجم از عضویت مجاز خود را از بسته 200،000 تا 600،000 Tonna Corona پرداخت می کند. ادامه روند پرداخت توسط ستاد ملی کشور برای ادغام كورونا و دولت تصمیم خواهد گرفت.

طبق گزارش ENA ، اپیدمی کورونویروس با اعتبار سه میلیون نفر به مدت چهار ماه بین 200 تا 600 تا 600 در طی برنامه پشتیبانی از احزاب آسیب پذیر ، ایجاد کاهش هزینه ها و کاهش درآمد خانواده اعتبار داشته است. هزار قبر برای خانواده هایی که درآمد ندارند پرداخت می شود.

بر این اساس ، در پایان هر ماه ، این پول به حساب جایگزینی مربوط به اعضای خانواده منتقل شد و دولت اکنون در حال پرداخت پنج مرحله دیگر در روز شنبه (31 ژوئن) است. بنابراین با استفاده از فروردین ، ​​یک ماه کمک برای ماه رمضان پرداخت کرد.

در این حالت ، چهار مرحله از ابتدا تا پایان به اتمام رسیده و مشخص می شود که پرداخت ها ادامه خواهد یافت یا خیر.

چطور می توانید از روکش تاج پرداخت کنید ، 200 تا 600 هزار تن توسط اعضای خانواده در حساب آنها ذخیره می شود ، 200000 تن برای یک خانواده مجرد ، 300 هزار تن برای دو نفر ، 400 هزار تن برای سه نفر ، 500 هزار و پنج نفر. فردی و به بالا از 600 هزار بازدید.

هزینه این بسته به عهده دولت است و پیش بینی می شود طی 5 ماه به 1650 میلیارد بشکه برسد.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا