علمی و پزشکی

مردم دچار خوش باوری نسبت به نابودی کرونا نشوند

اخبار اوبار

تعداد محدودیت های عبادت برای معابد مقدس رضوی و اسان کاستا رضوی ، فرمانداران کروان رضوی و دانشگاه علوم پزشکی ماسد افزایش یافته است.

وی با تمجید از عملکرد استون کاستا رضوی در حین شیوع بیماری همه گیر کورانا ، اظهار داشت: هوشمندی ، خرد و خرد برای کنترل اداره آسنتا کاستا نقش بسیار مهمی در استان کوزوو رضوی ایفا کرده است.

وزیر بهداشت: مردم نباید هیچ امیدی به از بین بردن کورونا داشته باشند

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: اوستن کرد رضوی نیز در هدایت و مدیریت سایر پورتال های کشور نقش اساسی داشته است و به سایر مناطق کرونا اشاره ای ارزشمند و تأثیرگذار داشته است. نقش حاج الاسلام و المسلمین مروی در این نقش کاملاً واضح بود.

صحبت در دیدار با کردستان اتریشی رضویا و رئیس وزارت اقتصاد این کشور ، “با توجه به مشکلات زائران و همسایگان ، زائران و رئیس دانشگاه حاکم مادراس ، مسعود رضوی ، برکنار شدند.

دکتر ناماکی افزود: “فقط وزارت بهداشت مسئولیت نظارت بر پروتکل های بهداشتی را با حمایت و نظارت دانشگاه های علوم پزشکی ماساد دانشگاه دارد و فقط وزارت بهداشت مسئولیت مدیریت و نظارت بقیه را بر عهده دارد.” به زیارت هیرام علی بن موسی الرزا (زائر) جهت انجام بهترین سفر ممکن به سمت سلامتی و سلامتی.

وی افزود: ما شب و روز را برای خدمت به مردم خود تعیین کرده ایم تا با پوشیدن ماسک هایی از همه زائران و مردم ایران ، سلامت جامعه خود را تأمین کنیم.

در سفر یک روزه وزارت بهداشت ، کوزوو رضوی ، وزیر بهداشت نیز در گفتگو و مبارزه با ویروس قراناوی مرتبط با عطا رضوی ملاقات کرد و در همان زمان معبد رضوی را دوباره افتتاح کرد.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا