ورزشی

بازگشت یورگن لوکادیا؟ پرسپولیس نمی‌تواند این ستاره را بخرد!

آفتاب‌‌نیوز :

یورگن لوکادیا ستاره هلندی فصل قبل پرسپولیس که به خاطر عملکرد بسیار خوبش در این تیم به شدت محبوب است، با انتشار یک استوری از ایران حاشیه ساز شد. لوکادیا که برای فعالیت‌های تبلیغاتی اش در اینستاگرام به فالوئر‌های ایرانی خود نیاز دارد، هر از چند گاهی از ایران و یا دوران حضورش در پرسپولیس استوری می‌گذارد. با این حال استوری آخر او از ایران کمی حاشیه ساز شد.

با توجه به اینکه لیگ چین، طی یکی دو هفته آینده به پایان می‌رسد و لوکادیا هم شرایط خوبی در این کشور ندارد، خیلی‌ها فکر کردند استوری او از ایران به این معنی است که او می‌خواهد برای بازگشت به پرسپولیس چراغ سبز نشان دهد. عده‌ای حتی پا را فراتر گذاشتند و مدعی شدند لوکادیا در تهران حضور دارد. با این حال پیگیری‌های ما نشان می‌دهد چنین چیزی صحت ندارد و این بازیکن در تهران حضور ندارد.

در مورد احتمال بازگشت ستاره هلندی هم باید بگوییم چنین چیزی صحت ندارد و باشگاه پرسپولیس هم برنامه‌ای برای بازگشت این بازیکن ندارد. لیست پرسپولیس پر است و امکان جذب بازیکن جدید وجود ندارد. همچنین بعد از جذب نبیل بحوی سوئدی، باشگاه پرسپولیس به سقف بودجه خود رسیده و فعلا امکان جذب بازیکن جدید وجود ندارد.

به غیر از موارد فوق، لوکادیا فعلا تحت قرارداد با باشگاه چینی است و پرسپولیس امکان جذب چنین بازیکنی را در حال حاضر ندارد. پرسپولیس تا نیم فصل باید با همین نفرات به کار ادامه بدهد و در نقل و انتقالات زمستانی می‌تواند با خارج کردن چند بازیکن از لیست خود، بازیکنان جدید به خدمت بگیرد.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا