ورزشی

کره شمالی می خواهد مسی را ببیند!

به گزارش دانا نیوز ، کره شمالی به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 1966 رسیده است و مانند گذشته یک تیم ملی قدرتمند را می خواهد. این یکی از اهداف کیم جونگ اون است و او هر روز روی آن کار می کند.

رهبر کره شمالی بودجه جداگانه ای برای تیم ملی فوتبال این کشور اختصاص داده است و هر بازیکن 16 هزار پوند را در برنامه خود می پردازد.

ری یو ، همسر کیم جونگ اون گفت: “ما بازیکنان جوان خود را آموزش می دهیم تا فوتبالیست هایی با استعدادی مثل لیونل مسی باشند.”

تیم ملی کره شمالی در مرحله گروهی رقابتهای انتخابی منطقه آسیا در رده چهارم قرار دارد و باید این استعداد را پیدا کرد تا به اهداف خود برسد و عملکرد تیم را بهبود بخشد.

یکی از با استعدادترین بازیکنان کره شمالی هان کووانگ سونگ بود که با کالیاری شروع به کار کرد ، سپس در تیم های پراجا و یوونتوس زیر 2 سال بازی کرد تا اینکه در سن 21 سالگی به الدحیل پیوست.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا