اقتصادی

پرفروش ترین خودروها در کشورهای اروپایی


طرفداران برخی از مدل های اتومبیل ساخته شده توسط شرکت های اتومبیل در برخی از کشورهای اروپایی بیشتر از رقبای آنها هستند.

به گزارش دانا نیوز ، با توجه به اهمیت بازار خودرو در کشورهای اروپایی ، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران گزارش مداوم در مورد آمار فروش و عرضه خودرو را ارائه داده و گزارشات مختلفی را درمورد بهترین فروشندگان ، محبوب ترین ، محبوب ترین و در دسترس ترین خودروها منتشر می کنند. جذب تعداد زیادی از مشتریان در بازار جهانی خودرو در راه است.

اکنون این گزارش که در Autocar منتشر شده است ، در حال بررسی پرفروش ترین اتومبیل های اروپا در ماه فوریه است.

اتریش: Volkswagen Golf

کرواسی: Skoda Octavia

فرانسه: پژو 2

فنلاند: Toyota Corolla

سوئیس: Skoda Octavia

استونی: Toyota RAV4

دانمارک: تویوتا یاریس

جمهوری چک: Skoda Octavia

آلمان: Volkswagen Golf

یونان: تویوتا یاریس

مجارستان: داچیا لدجی

ایرلند: هیوندای توسکانی

ایتالیا: فیات پاندا

لتونی: پژو 2

لیتوانی: داچیا ساندرو

لوکزامبورگ: Volkswagen Golf

هلند: کیا نرو

اسپانیا: صندلی لئون

نروژ: آئودی الکترونیکی

اسلواکی: Skoda Fabia

لهستان: Toyota Corolla

پرتغال: رنو کلیو

رومانی: داچیا لوگان

اسلوونی: Skoda Octavia

سوئد: ولوو S60 / V660

انگلستان: فورد فیستا

نگاهی به لیست بالا نشان می دهد که فولکس واگن گلف نسبت به سایر کشورهای این قاره علاقه مندان و مشتری های بیشتری در اتریش ، آلمان ، بلژیک و لوکزامبورگ دارد.

مورد محبوب دیگر در لیست Oskoda Octavia است که در کشورهایی مانند سوئیس ، جمهوری چک ، کرواسی و اسلوونی به فروش قابل توجهی رسیده است.

بخش بزرگی از خودروهای Toyota Corolla ، Yaris و RAW 4 وجود دارد که در بسیاری از کشورهای اروپایی محبوب و پرطرفدار هستند ، در فنلاند ، لهستان ، دانمارک و یونان یافت می شوند.

همچنین در لیستی که توجه کارشناسان و تحلیلگران خودرو در این لیست جلب شده است ، روحیه ناسیونالیسم و ​​تمایل بسیاری از شهروندان در کشورهایی مانند ایتالیا ، آلمان ، سوئد و فرانسه برای خرید و استفاده از خودروهای ملی و تولید محلی و محلی حمایت شده است.

شهروندان برخی از کشورهای اسکاندیناوی یا نوردیک ، مانند هلند و نروژ ، به دلیل یارانه و خدمات دولتی علاقه مند به خرید خودروهای برقی تمیز و سازگار با محیط زیست هستند.

انتهای پیام


تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر پایه سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار خبر می نماید، در نتیجه مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده سایت های منبع بوده و سامانه آنلاین دانا نیوز هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت ندارد.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا