اقتصادی

فروش کنسول های بازی توسط اروپایی ها باعث افزایش مسکن شد



به نظر می رسد مسکن شهروندان در کشورهای اروپایی به دلیل شیوع گسترده ویروس Crown ، آنها را به سمت استفاده بیشتر از کنسول های بازی و همچنین بازی های رایانه ای سوق می دهد.

به گزارش دانا نیوز ، انفجار ویروس کشنده و کشنده که تاکنون از مرز میلیونی در سراسر جهان عبور کرده است ، بسیاری از دولتها را وادار کرده است که در صورت بروز شرایط اضطراری و قرنطینه اعلام کنند و محدودیت های شدیدی را برای ترافیک اعمال کنند. حرکت شهروندان ، دفاتر ، فروشگاه ها ، کارخانه ها و کلیه مشاغل را خاموش و متوقف کنید تا در حفظ سلامت و رفاه جامعه کمک کرده و در انتقال و شیوع بیشتر ویروس ها در جامعه اختلال ایجاد کند.

حال با انتشار اخبار و گزارش ها در یک مکان ، به نظر می رسد که مسکن شهروندان اروپایی آنها را مجبور کرده است که بیشتر به بازی های رایانه ای و همچنین در کنسول های بازی مانند PlayStation و Xbox One حرکت کنند. سرگرمی خانگی برای گذراندن وقت آزاد خود.

به عنوان مثال ، در هفته اول قرنطینه در ایتالیا ، فروش کنسول های بازی در کشور اروپایی 6 درصد افزایش داشته است. در اسپانیا ، قرنطینه در هفته اول سه ماهه 4.6 درصد و در هفته دوم 5 درصد افزایش یافته است.

ایتالیا و اسپانیا از جمله کشورهای اروپایی هستند که به طور جدی درگیر ویروس تاج مرگبار و کشنده هستند و تعداد آلوده و کشته شده در هر دو کشور زیاد بود.

فروش کنسول های بازی در فرانسه ، انگلیس و استرالیا نیز به ترتیب 5٪ ، 2٪ و 2.3٪ افزایش یافته است.

فروش بازی ها نیز به دلیل قرنطینه و مسکن در کشورهای مختلف به ویژه در اروپا به طرز چشمگیری افزایش یافته است که کل فروش 3.6٪ در هفته سوم مارس به 6.2٪ نسبت به هفته قبل رسیده است. این دستگاه به 2.6 میلیون واحد فروش دیجیتال و آنلاین رسیده است.

این بدان معنی است که بازی های دیجیتالی و آنلاین در جهان 4.9 درصد رشد داشته اند و حجم بدنی آنها نسبت به هفته قبل 6 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام


این نوشته از سایت طبق پرتال پیشرفته خبری، اقدام به خبررسانی می نماید، در نتیجه مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سامانه آنلاین دانا نیوز هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت نخواهد داشت.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا