ورزشی

کراس فیت در ایران وضعیت خوبی دارد

آزاد: کراس فیت در ایران وضعیت خوبی دارد

رئیس انجمن کراس فیت درخصوص وضعیت این رشته در کشورمان صحبت کرد.

سهراب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا نیوز، درخصوص برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) توسط جامعه ورزش اظهار داشت: وظیفه همه ماست که در این مراسم‌ها حاضر شویم و این مراسم هم خاص بود چون به همت وزارت ورزش و کمیته  ملی المپیک برگزار شد. شاهد بودید که جامعه ورزش هم حضور پر رنگی داشتند. تمام ورزشکاران یکی از برنامه‌های اصلی شان عزاداری برای امام حسین(ع) است چون الگوی اول آنها امام حسین (ع) است.

وی درخصوص وضعیت رشته کراس فیت در ایران گفت: کراس فیت در کشور شرایط خوبی دارد و تقریبا تمام استان‌های ما فعال هستند. برنامه ریزی خوبی داریم و به امید خدا از شهریور ماه مسابقات را برگزار خواهیم کرد.

رئیس انجمن سپک تاکرای ایران در پایان درخصوص زمان برگزاری لیگ هم گفت: استارت مسابقات لیگ را هم به زودی خواهیم زد. امسال 50 تیم در لیگ حاضر خواهند بود البته ابتدا قرار است در مرحله مقدمانی و در دو گروه مسابقات را برگزار کنیم و در نهایت که رنکینگ تیم‌ها مشخص شد 18 تیم را وارد لیگ اصلی‌مان کنیم.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا