حوادث

تلاش برای یافتن مرد روستایی گم شده در شهرستان خواف

آفتاب‌‌نیوز :

محمد افشار مقدم با بیان اینکه هنوز ردی از مرد روستایی گم شده در شهرستان مرزی خواف به دست نیامده است، اظهار کرد: مرد روستایی حدود ۳۹ ساله به نام احمد صید محمدخانی از ساکنان روستای چاه گچی از توابع بخش جلگه زوزن و قاسم‌آباد خواف از روز گذشته که برای جمع‌آوری زیره سیاه، از محل زندگی خارج شده تاکنون به منزل بازنگشته و همچنان مفقود است.

مدیر جمعیت هلال احمر خواف افزود: علاوه بر این فرد، روز گذشته چهار نفر دیگر هم برای جمع کردن زیره از این روستا خارج شده بودند که آن‌ها برگشتند، اما مرد گمشده هنوز به روستا برنگشته و جمعیت هلال احمر خواف با دریافت این خبر، ۱۰ نفر از امدادگران را در قالب ۴ تیم از اولین ساعت‌های بامداد امروز برای جستجو و پایش به منطقه یاد شده اعزام کرد.

وی با اعلام اینکه امروز در جریان این عملیات یکی از امدادگران به دلیل گرمای هوا و کاهش آب بدن دچار بی‌حالی شد و برای درمان به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف انتقال یافت، اضافه کرد: علاوه بر نیرو‌های هلال احمر، نیرو‌های محلی نیز در آن منطقه جستجو را انجام می‌دهند.

افشارمقدم درباره آخرین وضعیت عملیات تجسس تا شامگاه امشب گفت: به رغم اینکه تجسس‌ها بی‌نتیجه بوده، اما از ظهر امروز تیم کوهستان امدادگران هلال احمر به همراه یک تیم کوهنوردان محلی از منطقه قاسم‌آباد به گروه‌های جستجو گر اضافه شدند و امیدواریم مرد روستایی مفقود شده را بیابیم.

مدیر جمعیت هلال احمر خواف گفت: منطقه تحت جستجو شرایط استفاده از بالگرد و سگ‌های زنده یاب را ندارد و اگر اتفاق خاصی برای مرد روستایی گم شده نیفتاده باشد احتمال آن می‌رود که او از حوزه استحفاظی شهرستان خواف خارج و وارد شهرستان همجوار همچون گناباد شده باشد.

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا