عمومیبرترین های کسب و کار

قیمت انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی + معرفی بهترین سنگ نما

انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی | خرید مستقیم آن ها به قیمت کارخانه

در امر ساختمان سازی علاوه بر رعایت نکاتی همچون پی سازی و فونداسیون، نمای ظاهری بسیار اهمیت ویژه و چشمگیری دارد. نمای یک ساختمان را می توان با سنگ زیباتر و شکیل تر کرد. انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی را باید از مراکزی که در این زمینه تخصص لازم را دارند، خریداری نمود. کارفرما با خرید مستقیم سنگ نماهای ساختمان به قیمت کارخانه، می تواند در هزینه های خود صرفه جویی لازم را داشته باشد.

مراکز فروش انواع مختلف سنگ های ساختمانی

ایجاد طرح و ظاهری شیک و جذاب برای یک ساختمان، کاری بسیار مهم می باشد. ساختمانی های ویلایی و یا حتی انواع دیگر را می توان با انواع سنگ های نما، جلوه ای بی نظیر به آنها داد. طراحان و مهندسین از انواع مختلف سنگ های ساختمانی در طرح، رنگ بندی و سبک های گوناگون استفاده می کنند. از انواع سنگ های ساختمانی می توان به سنگ نمای رومی و یا سنگ تراورتن سفید اشاره کرد، که استفاده از آنها ظاهر و ساختاری بی نظیر و شگفت انگیز به ساختمان می دهد. در کشور ما، افرد و گروه های بازرگانی زیادی وجود دارند که با ایجاد مراکز فروش سنگ نماهای ساختمانی توانسته اند، خدمات خوبی را به مشتریان عرضه کنند. مراکز فروش به دو روش زیر در سراسر کشور فعال می باشند:

  • آنلاین و یا اینترنتی از طریق سایت و یا کانال های معتبر
  • حضوری از طریق فروشگاه ها و یا دفاتر فروش مستقیم تولید کنندگان و یا وارد کنندگان

تفاوت سنگ لاشتر و نجف آباد

خرید سنگ نما برای ساختمان های ویلایی

برای کارفرمایان و پیمانکاران همیشه ظاهر یک ساختمان اهمیت ویژه ای دارد، زیرا که نمای یک ساختمان در امر خرید و فروش آن نیز بسیار تاثیرگذار است. ساختمان های ویلایی اگر با سنگ نما شوند زیبایی آنها دوچندان می گردد. اغلب کارفرمایان و مهندسین طراحی، ترجیح می دهند از نمای سنگ ساده به دلیل پرطرفدار بودن برای ساختمان های ویلایی استفاده کنند.

برای خرید انواع سنگ نما برای ساختمان های ویلایی ابتدا باید با متخصص و کارشناسان مربوطه مشاوره کرد. در مراکز معتبر اینترنتی، مانند نمایندگی ما، شما می توانید با تماس با کارشناسان فروش از راهنمایی های آنها استفاده لازم را ببرید. علاوه بر راهنمایی و مشاوره از پرسنل مجرب، خرید انواع سنگ ساختمانی ارزان با کیفیتی منحصر بفرد و مناسب از طریق این سایت برای تمام مشتریان عمده و یا جزئی در متریال های مختلف فراهم است.

انتخاب بهترین طرح برای سنگ نمای ساختمان

زیبایی نمای یک ساختمان معرف هوش و هنر طراح آن می باشد. در ساختمان های موجود در شهر و یا حتی خارج از شهر برای زیباسازی آن منطقه، نما باید دارای اولویت بالایی باشد. به طور کلی سنگ به دلیل استحکام بالا می تواند نسبت به انوع دیگر مصالح از جمله آجر، سرامیک و یا … برای نمای یک ساختمان مناسب تر باشد. برای انتخاب بهترین طرح برای سنگ نمای ساختمان، باید یک سری ویژگی های مختلفی را نیز در نظر بگیریم، که می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • مقاومت قابل قبول در برابر ضربه، آتش سوزی، زلزله
  • برش پذيری و صیقل پذيری ایده آل سنگ
  • زیبایی ظاهر
  • وجود تخلخل جهت چسبیدن کامل و یکپارچه شدن با ملات و …

لازم به ذکر است، شما خریدار محترم علاوه بر دقت به کیفیت و خصوصیات ظاهری سنگ نما، باید قیمت آن نیز برایتان اهمیت داشته باشد. قیمت سنگ نما در وب سایت ما به دلیل فروش بدون واسطه، بسیار مقرون به صرفه برای مشتری تمام می شود.

خرید انواع مصالح ساختمانی در بازار

مصالح ساختمانی دارای انواع و اقسام گوناگونی می باشند، و هر کدام دارای ویژگی ها و کاربردهای متنوعی هستند. از انواع مصالح ساختمانی می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • سنگ
  • آجر
  • سیمان
  • سرامیک
  • در، پنجره و …

خرید انواع مصالح ساختمانی در بازار علاوه بر مصالح فروشی های حضوری، از طریق فروشگاه های اینترنتی نیز صورت می گیرد. فروشگاه آنلاین ما انواع مصالح ساختمانی از جمله سنگ نما را در تناژهای مختلف و در محل مورد نظر به دست شما مشتریان عزیز در سریع ترین زمان ممکن می رساند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در کالاساخت ارتباط باشید:

انواع نمای ساختمان ویلایی

در هنگام ساخت یک ساختمان، یکی از مسائل خیلی مهمی که وجود دارد، طراحی یک نمای زیبا و شیک می باشد که باعث زیباتر شدن وجهه و زیبایی ساختمان می شود و بر ارزش ساختمان نیز می افزاید.  برای طراحی این نما انتخاب سنگ نمای مناسب خیلی اهمیت دارد. سنگ نما باید در عین زیبایی،  مناسب با شرایط محیطی و کاربردی محل مورد نظر انتخاب شود تا بتواند به خوبی عمل کند. یکی از گروه های مهم در طراحی نمای ساختمان که در هنگام طراحی، دست  طراحان را خیلی باز می گذارد، نمای ساختمان ویلایی است.

شاید شما هم سبک‌های مختلفی از انواع ویلا را دیده باشید که از بهترین و جذاب‌ترین نما سنگی ویلایی بهره گرفته‌اند. البته در انتخاب سنگ نمای ساختمان، تنها عامل موثر زیبایی نیست. بلکه عوامل دیگری از شرایط آب و هوایی منطقه نیز تاثیر به سزایی در انتخاب آن دارد. در این مقاله انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی را معرفی می کنیم.

نمای سنگی مدرن

یکی از محبوب‌ترین و زیباترین طراحی ها برای نمای ساختمان، نمای سنگی مدرن می باشد. این طراحی نما  از طرح‌ها و سبک‌های مدرن الگو می‌گیرد. استفاده از سبک مدرن برای نمای بیرونی ساختمان‌های ویلایی ، احساس آرامش را در مخاطب به وجود می‌آورد و باعث سیک تر دیده شدن و افزایش جذابیت ساختمان می شود. هر اندازه نماهای مدرن شیک ‌تر و خلاقانه ‌تر طراحی شده باشند، اعتبار و ارزش ساختمان را بیشتر خواهند کرد.

نمای ساختمان به سبک مدرن همیشه جذاب و منحصر به فرد بوده است. برای اجرای نما سنگی ساختمان به سبک مدرن حتماً باید موقعیت ساختمان و نوع طراحی پلان ساختمان مورد بررسی قرار گیرد. این نما سنگی را میتوان به راحتی برای ساختمان‌های نوساز اجرا کرد. اما اگر قرار باشد نما سنگی مدرن برای ساختمان‌های چند سال ساخت به کار رود، حتماً نیازمند تهیه نقشه اصولی خواهد بود.

نمای سنگی ویلایی کلاسیک

نما سنگی ویلایی یکی دیگر از پرطرفدارترین طرح‌ها برای نمای سنگی ساختمان است. بسیاری از ویلاهای دوبلکس و تریبلکس، از بهترین سنگ‌های ساختمانی در رنگ‌های جذاب و متنوع ساخته شده ‌اند. محبوب‌ترین رنگ‌ها برای نمای ساختمان ویلایی، رنگ‌های قهوه‌ای، سفید، کرمی، روشن یا زرد مایل به نارنجی می‌باشد. این سنگ‌های ساختمانی از مقاوم‌ ترین سنگ‌ها انتخاب می‌شوند تا در برابر شرایط آب و هوایی شمال کشور، بارش باران و رطوبت زیاد مقاوم باشند. ویلاهایی که از طرح‌های خلاقانه و شیک در نما سنگی ساختمان بهره گرفته‌‌اند، قیمت بیشتری دارند و بسیار پرطرفدار هستند.

نمای سنگ رومی

نما سنگی رومی یکی دیگر از انواع نمای ساختمان ویلایی است. همه ما کم و بیش در فیلم ها و تصاویر موجود از ساختمان های رومی با معماری رومی آشنا هستیم. این نوع معماری، یک سبک شناخته شده در جهان است به طوریکه اگر به یک معماری نگاه کنید به سرعت می‌توانید سبک معماری رومی را از سایر سبک‌های طراحی نمای ساختمان تشخیص دهید. نما سنگی رومی برای ساختمان، طرح‌هایی از ستون‌های قطور و مرتفع به همراه حکاکی روی سنگ یا مجسمه‌های سنگی را به نمایش می‌گذارد. این سبک از در سالهای اخیر از جمله طرح های بسیار محبوب در طراحی نمای ساختمان برای ویلاهای زیبای شمال پرطرفدار می‌باشد. بسیاری از ویلاهای لاکچری در شمال  ایران نیز تقریباً از نما سنگی رومی بهره گرفته‌اند.

نما سنگ سلطنتی

نما سنگی سلطنتی یکی از خاص‌ترین و زیباترین انواع نمای ساختمان ویلایی است.در واقع اگر بخواهیم درباره ی این طراحی مثالی بیاوریم، میتوانیم چیزی مشابه آنچه که در فیلم ها و کتاب ها درباره ی کاخ‌ها و قلعه ‌‌های پادشاهی و سلطنتی دیده ایم، اشاره کنیم. این مدل نیز از جمله مدل های محبوب یارانی ها در نمای ساختمان ها است. نمای بیرونی یک ویلا به سبک لاکچری همیشه با استفاده از بهترین سنگ‌های ساختمانی و معمولاً به رنگ روشن ساخته می‌شود. بسته به نوع طراحی نمای ساختمان، از انواع سنگ‌های ساختمانی دکوراتیو در نمای بیرونی ویلاها و ساختمان‌ها به کار می‌روند.

نمای ساختمان ویلایی سلطنتی

شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با انواع سنگ و خرید سنگ ساختمانی می توانید با گروه سنگ کالا ساخت ارتباط بگیرید و یا از محصولات موجود در فروشگاه خرید کنید.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا