فرهنگ و هنر

پرستاری یعنی گذشتن از خویشتن/وظیفه امروز مسجدی‌ها ترغیب جامعه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است

وی با اشاره به اهمیت حرفه پرستاری گفت: “این رشته در واقع مربوط به ایثار و از خودگذشتگی واقعی است.” امروزه نقش مساجد در حمایت از حامیان بهداشت تشویق مردم به پایبندی به پروتکل های بهداشتی است.

دکتر حبیب رضا ارزانی در مصاحبه ای با ستاد ارتباطات رسانه ای (FAHMA) به مناسبت روز بزرگداشت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) گزارش می دهد. دلسوزی غیرممکن است و حتی اگر اتفاقات خاصی بیفتد ، به نتیجه دلخواه منجر نمی شود. بنابراین ، او می تواند با اطمینان بگوید که ثبات و بهبود وضعیت هر بیمار به نوع مراقبت آنها بستگی دارد و این مورد وجود ندارد ، مگر با تلاش تمام وقت پرستاران جان برکوف ، که طی ماههای اخیر نزدیک به 200 بار فعالیت داشته اند. آنها جان خود را در جنگ با کرونا از دست دادند.

از طرف خود رئیس مرکز فرهنگی هماهنگی مساجد کشور گفت: “برای انسان کار ساده ای نیست که بتواند جان و روح خود را در عرصه کار فدا کند و تعهد و روحیه زیادی را در آنچه می اندیشد و فکر می کند نشان می دهد. قلب آن انسان تثبیت شده است؛ نمونه آن پرستار 25 ساله ای است که در کارزار کرونا به شهادت رسید ، نرگس کانالی زاده که اخیراً روز سه شنبه در هفته شانزدهم برنامه ملی بزرگداشت شد. شهید در این مراسم خاطر نشان كرد كه افكار و گفته های كودك كار بیماران و پرستار بود.

وی افزود ، “كشور اسلامی ما با الگوبرداری از این خانمهای كربالا ، به الگویی برای جوانان علاقه مند به ورود به این عرصه و متعهد به گسترش تعهد ، دلسوزی و صداقت خود تبدیل شده است.

در بخشی دیگر از این بحث ، حجت الاسلام ارزانی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از زمان شیوع درگیر بهداشت عمومی بوده اند ، اظهار داشت: تکریم پزشکان و پرستاران ، راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و اهدای آنها به بیمارستان ها ، جاده های سراسر کشور و جاده های سراسر کشور. آموزش پروتکل ها به مردم یکی از اقداماتی است که اعضای مرکز فهما با همکاری جامعه پزشکی و پرستاری کشور انجام می دهند.

مشاور وزیر فرهنگ و امور اسلامی گفت: “امروز ، کادر پزشکی بیش از هر زمان دیگر به حمایت مردم احتیاج دارند. پایتخت فقط منابع طبیعی کشور یا م institutionsسسات زیادی نیست که داریم.” سرمایه جوانی تحصیل کرده و متعهد است که در ماه های اخیر یکی یکی زندگی خود را به دلیل ناکافی بودن استانداردهای بهداشتی از دست داده است. وظیفه همه ما این است که برای ریشه کن کردن این ویروس شیطانی در جامعه پروتکل های بهداشتی را دنبال و دنبال کنیم.

وی گفت: گردهمایی امشب یک سنت قدیمی ایرانیان است اما با توجه به شرایط می توان بهترین عملکرد و پشتیبانی را برای ریشه کنی این بیماری و حمایت از آن ارائه داد. سلامت از هیچ جلسه ای پرهیز نکرد و در این راستا هماهنگ کننده های مراکز فرهنگی هنری مساجد کشور با کمک مراکز فضای مجازی برنامه های زیادی را ترتیب دادند و علاوه بر شرکت در مسابقات و برنامه های مختلف در فهما ، اعضای خانواده فهما در منطقه سایبری اقامت گزیدند. به شکستن زنجیره توزیع کمک کنید.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا