آثار هنری پلیسی می تواند حس امنیت را افزایش دهد/ شهادت ۹۰ نیروی پلیس در سال جاری برای امنیت مردم

آثار هنری پلیسی می تواند حس امنیت را افزایش دهد/ شهادت ۹۰ نیروی پلیس در سال جاری برای امنیت مردم

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: هنرمندان با استفاده از ظرفیت های شهرک سینمایی پلیس می توانند حس امنیت را در ذهن افراد بیشتر کنند.

به گزارش دانا نیوز سردار احمدرضا رادان در مراسم آیین اقتتاح شهرک سینمایی پلیس گفت: تولیدات فرهنگی به ایجاد امنیت ذهنی مردم کمک می کنند بنابراین باید این محصولات و تولیدات افزایش پیدا کند.

وی درباره شهادت یحیی سنوار ادامه داد: شما ببینید فردی که نمی خواست تصویرش مشخص شود چگونه هنرآفرینی کرد و شهادتش تصویرساز شد در تمام تاریخ ها.

سردار رادان گفت: این حکایت زیبای مکتب اسلام است که شهادت را فنا نمی داد و بقا می داند. آن مکتبی که برای دفاع از مردم ستم دیده به پا می خیزد و حتی شهید هم می دهد.

وی افزود: انتظامی جمهوری اسلامی افتخار دارد ضمن ادای احترام به همه شهدا در باغ شهادت همچنان به روی من و همکارانم باز است و از ابتدای امسال تاکنون پلیس فراجا بیش از ۹۰ شهید تقدیم آرامش و امنیت مردم کردیم و کدام هنر و بازیگری می تواند این نقش را به معنای واقعی به تصویر بکشد؟

فرمانده انتظامی فراجا ادامه داد: به نظر می رسد هنر در عرصه ایثار و فداکاری و شهادت از قبل عمل مردان پلیس عقب است و به نظر می رسد هنرمند رزمنده ایثارگر گوی سبقت را از هنرمندان ربوده است.

رادان گفت: مجموعه ای که امروز به همت همه خوبان پلیس در معاونت های مختلف افتتاح می شود مجموعه ایست که باید بتواند سطح امنیت عینی را به سطح عینیت ذهنی گره بزند و احساس امنیت را بین مردم با انتخاب فیلمنامه ها و داستان و شخصیت ها به تصویر بکشد و در اختیار مردم قرار دهد.

وی افزود: اگر هنرمندان متعهد امروز  وظیفه خود را انجام ندهند فردای قیامت در برابر ذهن ربوده شدن مردم توسط استکبار داخلی باید پاسخ دهند و پاسخگوی کسی باشند که جان شیرین خود را برای امنیت ما فدا کرده است.

فرمانده انتظامی فراجا ادامه داد: اگر این شهدا نبودند میدان آزادی ما صحنه تحرکات داعشی ها و صهیونیست ها بود و این اتفاقات باعث شد که رژیم صهیونیستی هیچ چاره ای برای خود پیدا نکند مگر زدن به دیوانگی . به فرمان مقام معظم رهبری این رژیم کودک کش آینده را نخواهد دید.

رادان گفت: همه تجهیزات و امکانات پلیس های تخصصی در این شهرک سینمایی  پلیس در اختیار هنرمندانی است که از هنر برای ساخت ذهن متعالی برای فردای بهتر  و ایجاد حس امنیت استفاده کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا