ورود نخستین سامانه بارش برف به ایران از روز یکشنبه

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: از فردا (۲۹ آنلاین) کاهش محسوس دما در استان های واقع در نوار شمالی کشور رخ می دهد و بارش برف در ارتفاعات پیش بینی می شود.

ورود نخستین سامانه بارش برف به ایران از روز یکشنبه

آفتاب نیوز :

صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از کاهش محسوس دما و بارش باران در نوار شمالی کشور خبر داد و گفت: امروز (شنبه ۲۸ آنلاین) در شمال و شرق آذربایجان شرقی جنوب آذربایجان غربی اردبیل زنجان قزوین کردستان و ارتفاعات استان های البرز و تهران رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از روز فردا (یکشنبه۲۹ آنلاین) تا روز سه شنبه یکم آبان تشدید بارش در استان های ساحلی خزر و اردبیل پیش بینی می شود. همچنین روز های دوشنبه (۳۰ آنلاین) و سه شنبه (یکم آبان) در شمال غرب و ارتفاعات مرکزی البرز و شمال شرق بارش باران پیش بینی می شود.

ضیائیان گفت: از فردا تا روز سه شنبه کاهش محسوس دما در استان های واقع در نوار شمالی کشور رخ می دهد و بارش برف در ارتفاعات پیش بینی می شود.

وی در پایان گفت: آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری به تدریج نیمه ابری در بعضی ساعت ها افزایش باد گاهی ورزش باد شدید با احتمال بارش پراکنده با بیشترین و کمترین دمای ۲۷ و ۱۸ درجه سانتیگراد و فردا کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت ها افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با بیشترین و کمترین دمای ۲۵ و ۱۵ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

دکمه بازگشت به بالا