حوادث

گم شدن ۳ نفر در سیل جاده چالوس

مدیر هلال‌احمر استان مازندران از مفقودی ۳ نفر ذر سیل جاده چالوس خبر داد.

به گزارش دانا نیوز، غلامعلی فخاری با بیان اینکه تلاش برای نجات مفقودان سیل شب گذشته جاده چالوش ادامه دارد، اظهار کرد: مردم از سیلابی و رانش جاده چالوس در منطقه «پیچ هزار چم» به هلال‌احمر استان مازندران خبر دادند. پس از وصول اخبار، تیم‌های واکنش سریع به محل  حادثه اعزام شدند.  

وی ادامه داد: اخباری مبنی بر اینکه ۴ خودرو دچار حادثه شده‌اند منتشر شد؛ خوشبختانه ۴ خودروی که دچار حادثه شده بودند بدون سرنشین پیدا شدند. عملیات امداد و نجات تا ساعت ۳ صبح امروز ادامه داشت و ۱۶ حادثه‌دیده نجات‌یافتند که از این تعداد، ۱۲ نفر به مناطق امن و ۴ نفر به مراکز درمانی برای درمان سرپایی منتقل شدند.  

مدیر هلال‌احمر استان مازندران گفت: یک نفر از ۴ مصدومی که به مراکز درمانی منتقل شدند از مفقودی ۳ نفر خبر دادند. پس از وقوع حادثه، تیم‌های واکنش سریع به منطقه ارسال شدند و این تیم‌ها در منطقه حضور دارند. در حال حاضر، خبری مبنی بر فوت یا جراحت ۳ نفر مفقودی وجوئد ندارد؛ این امکان وجود دارد که افراد مفقودی به مکان امنی منتقل شده باشند.  

وی با بیان اینکه پاکسازی جاده صورت گرفته، افزود: اگرچه پاکسازی جاده صورت گرفته و امکان تردد خودروها وجود دارد اما مجوزی برای رفت‌وآمد صادر نمی‌شود. تیم‌های عملیاتی همچنان به عملیات جست‌وجو می‌پردازند تا اگر خودرو یا فردی نیاز به کمک داشت خدمات خود را ارائه دهند.  

مدیر هلال‌احمر استان مازندران درباره صدمه به روستاها گفت: خبری مبنی بر آسیب به روستاها مخابره نشده است. رانش و گل‌لای سبب انسداد جاده شده و انسداد جاده مرتفع شده است.

انتهای پیام

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا