اعضای جدید شورای عالی هلال احمر معرفی شدند

اعضای جدید شورای عالی هلال‌احمر معرفی شدند

ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر امروز و پس از پایان رای گیری و انتخاب برگزیدگان در فرآیند یک انتخابات به ایستگاه پایانی رسید و اعضای جدید شورای عالی و بازرسان دوره ششم مجامع هلال احمر مشخص شدند.

به گزارش دانا نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر انتخابات مجامع هلال احمر در سه مرحله شهرستانی هیأت مدیره استان ها و مجمع کشوری در میان اعضاء و داوطلبان برگزار می شود که در نهایت منتخبین به شورای عالی جمعیت هلال احمر راه پیدا می کنند.

از آبان ماه ۱۴۰۲ روند ششمین دوره انتخابات شروع شد و در مرحله دوم در نهایت مجموعا ۱۱۸ نفر از ۳۱ استان در مجمع عمومی جمعیت هلال احمر عضو شدند امروز ۲۷ آنلاین ماه مرحله سوم و انتخابات اعضای شورای عالی و بازرسان برگزار شد.

در مرحله سوم ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر که امروز آغاز شد  ۱۱۸ عضو مجمع استانی برای انتخاب اعضای شورای عالی و بازرسان در مجتمع نشاط در تهران گرد هم آمدند. 

در فرآیند انتخابات اعضای شورای عالی با رای اعضای ششمین مجمع عمومی جمعیت هلال احمر؛ ۷ نفر عضو شورا سه عضو علی البدل شورا ۲ نفر بازرس و یک نفر عضو علی البدل بازرس انتخاب شدند. 

اسامی برگزیدگان به شرح زیر است:

اعضای اصلی شورای عالی 

حمیدرضا شهبازی

سجاد غلامی

ابراهیم محبی

حمید عزیزی

محمدرضا نوروزی

اسلامی فارسانی

حمید ملانوری شمسی

اعضای علی البدل شورای عالی:

محمدرضا رضایی کوچی

احمد انارکی 

حافظه شیخ الاسلامی 

۲ بازرس:

داوود ویژه

منصوره مکارم

یک عضو علی البدل بازرس: بردیان کرامتی

گفتنی است؛ شورای عالی وظیفه تدوین سیاست های کلان و پیشنهاد آن به مجمع عمومی تنظیم برنامه و بودجه و ترازنامه سالانه جمعیت و ارائه آن به مجمع عمومی تدوین راهکارهای لازم جهت اجرای مصوبات مجمع عمومی تصویب آئین نامه های داخلی شورای عالی و آئین نامه های مالی محاسباتی معاملاتی و استخدامی و ضوابط ساختار تشکیلاتی و پست های سازمانی جمعیت معرفی دو نفر مدیر مدبر شایسته از افراد واجد شرایط به رئیس جمهور جهت انتخاب یکی از آنها به عنوان رئیس جمعیت به مدت چهار سال و  بررسی و تصویب پیشنهادات رئیس جمعیت را بر عهده دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا