شرکت جرثقیل نوین ارائه خدمات اجاره انواع جرثقیل از 3 تا 100 تن

این شرکت مجهز به دستگاه‌های کم عرض سبک و سنگین از ۳ تن تا 100 تن، با کفی دار و دکل بلند تا ارتفاع ۵۰ متر است. خدمات این شرکت شامل گذاشتن اثاثیه منزل از پنجره مانند یخچال، کاناپه، مبل، سنگ اسلب، میز بیلیارد و دستگاه چاپ در ارتفاعات بالا، گذاشتن و نصب شیشه و پنجره در ارتفاع، بالا بردن موتور آسانسور، تانکر آب، پمپ کولر، و چیلر در ارتفاعات بالا می‌باشد. همچنین حمل و نقل کانکس و کانتینرهای سبک و سنگین، جابجایی ژنراتور و تمامی دستگاه‌های صنعتی به تمامی نقاط تهران با جرثقیل کفی دار از دیگر خدمات این شرکت است.

این شرکت نیز در نصب اسکلت‌های فلزی، بالا بردن تیرچه در ارتفاع، تخلیه و بارگیری آهن و میلگرد در داخل گود و ارتفاع فعالیت دارد. اجرای پشت صحنه فیلم‌ها، نگه داشتن اتاق نور در ارتفاع و سبد، نصب انواع تابلوهای تبلیغاتی و برج‌های نوری و مونتاژ آنها در ارتفاع با سبد، و نصب سازه نگهبان و خرپاها جهت گودبرداری از دیگر خدمات شرکت جرثقیل نوین است.

شرکت جرثقیل نوین از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را آغاز کرده و با ۳۰ سال سابقه درخشان، خدمات خود را با گروهی مجرب و مدارک کامل ارائه می‌دهد. اپراتورها و دستگاه‌های این شرکت دارای بیمه مسئولیت مدنی کارفرما بوده و به صورت کاملاً حرفه‌ای و با قیمت‌های منصفانه در منطقه خدمات ارائه می‌کنند.

کرایه جرثقیل هفت تن با بهترین کیفیت و قیمت

در دنیای ساخت‌وساز و پروژه‌های صنعتی، نیاز به تجهیزات سنگین و تخصصی همیشه احساس می‌شود. یکی از این تجهیزات، جرثقیل‌های 7 تن است که با قدرت و کارایی بالا می‌تواند در جابه‌جایی و بلند کردن بارهای سنگین نقش کلیدی ایفا کند. شرکت ما با سال‌ها تجربه در زمینه اجاره جرثقیل، آماده است تا با ارائه خدماتی حرفه‌ای و مطمئن، نیازهای شما را برآورده سازد.

(امروزه و با پیشرفت و گسترش شرکت های بزرگ و صنایع، حمل تجهیزات و دستگاه های بزرگ و سنگین نیاز به یک مکانیزم و یک ماشین دارد، چرا که توسط نیرو های انسانی جابجایی قابل انجام نمی باشد. اجاره جرثقیل 3 تن یکی از راهکار های فوق‌العاده مناسب و بی نظیر برای جابجایی است، زیرا جرثقیل های 3 تن از جرثقیل های معمولی کمی کوچک‌تر هستند و سرعت بیشتری نسبت به دیگر جرثقیل ها دارد. از مزایای جرثقیل می توان به هزینه بهینه و انعطاف پذیری مناسب آن اشاره کرد. جرثقیل های 3 تن با اندازه های کوچک هستند و قابلیت انعطاف در مکان های متفاوت است می توانید از این ماشین در محل های متفاوتی استفاده کنید. علاوه بر آن اجاره جرثقیل 3 تن از قیمت های ارزان تری نسبت به جرثقیل های سنگین تر دارند و بسیار مناسب برای استفاده هستند. برای استفاده از جرثقیل های 3 تن ابتدا نیاز های خود را باید بررسی کنید و سپس باید زمان را مدیریت کنید تا در سریع ترین زمان جرثقیل مدنظر شما فعالیت خود را شروع کند.

منبع: https://dana-news.ir/2024/02/21/اجاره-جرثقیل-راهی-سریع-برای-انجام-پروژ/

کاربردهای جرثقیل هفت تن

– پروژه‌های ساختمانی: جابه‌جایی مصالح و تجهیزات سنگین
– پروژه‌های صنعتی: نصب و تعمیر دستگاه‌های بزرگ
– حمل و نقل: جابه‌جایی ماشین‌آلات و وسایل نقلیه سنگین
– پروژه‌های زیرساختی: نصب پل‌ها و سازه‌های فلزی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، با شماره‌های تماس ما (09126454165) در ارتباط باشید. کارشناسان ما آماده‌اند تا شما را در انتخاب بهترین گزینه یاری کنند.

اجاره جرثقیل ۷ تن ، راه‌حلی مطمئن برای جابه‌جایی و نصب بارهای سنگین. با ما تماس بگیرید و تجربه‌ای متفاوت از خدمات حرفه‌ای را تجربه کنید.

‫2 دیدگاه ها

  1. شرکت جرثقیل نوین برای اجاره جرثقیل خیلی خوبه . وزن های 3 تن و 7 که کاربردش خیلی زیاده رو دارن و ماشیناشونم سالم و خیلی حرفه ای کارو جمع میکنن. من چند وقتیه همکاری دارم باهاشون خیلی راضی بودم

دکمه بازگشت به بالا