بهترین پراپ تریدینگ برای ایرانیان

بهترین پراپ تریدینگ برای ایرانیان

ما یک اکیپ از تریدرهای پارسیان کریپتو هستیم حدود 70 نفر و خوشبختانه یا متاسفانه الان زوم شدیم روی شما. کامنت‌های ما را که نگذاشتی و تو اینستاگرام و اینا هم هیچ کامنتی ندارین. آگهی شرکتتون رو هم تو روزنامه رسمی دیدم و با سرمایه اولیه 200 هزار تومانی. پیشنهاد دارم چون ما تریدر هستیم و دنبال خراب کردن هیچ شرکتی که واقعا فیک نباشه نیستیم، کلا 6 تا گروه تلگرامی شاخ هستند که همه موفق‌های این عرصه داخل همین 6 تا گروهن و 2 تا گروه که کلاهبردارها را معرفی می‌کنن یکی داخلی و دیگری در دبی. یا با ما باز باشین یا میرین توی لیست سیاه. این پیام دوم من برای شما بود.

در گام نخست باید این رو خدمتتون توضیح بدیم که تمامی نقطه نظرات گذاشته شده طی ۲۴ساعت کاری جواب داده خواهند شد که نقطه نظر ماسبق شما در بلاگ‌های دیگه پاسخ داده شده و مجموعا تمامی نقطه نظرات شما کمتر از ۴ساعت کاری پاسخ داده شده است، لطفا ظَهر به‌کُنه نکنید که امکان انحراف از مورد و خلط به عمل می‌کنه. در گام بعدی اینکه اطلاعات شفاف ثبتی مادیار رو دنبال کردین موجب حسن عمل ما در برابر هر نقطه نظراز طرف تریدرهایی همچون شماست، اولین مورد اینکه سرمایه اولیه ۲۰۰ هزار تومان نیست و صد هزار تومان است و این مسئله ارتباطی با نوع و شرایط فاند ما نداره و این یک چیزی هست که به سیاست‌های مادیار مربوط میشه و به کسی غیر از افراد خود شرکت در مورد این نوع سیاست، انتزاعی رو وارد نمی‌کنه.

چنانچه فعالیت مادیار (رابین سود) شبه‌ای در جهت تنضیع افکار تریدرها میساخت پیش تر، اون مورد مرتفع و کُنه به عطف اون توسط خود تیم ما برطرف می‌شد. چه شما تریدر نامداری باشید و یا خیر در هر صورت هر پیامی برای ما جایگاه والایی داره؛ چرا که هر پیام نشانه خضع تیم ما و پراپ فاندینگ ما نسبت به سایرین هست. زیرا که شما بعد از خرید چالش می‌تونید حضوری تشریف بیارید و هر آنچه که بدع به تسلی انتخاب شما باشه رو بررسی کنید. شرکت ما چیزی برای ظاهرسازی بیهوده نداره که اگر خودش رو برای همچین مواردی به حسن عمل وامیداشت الان نباید ادرس حضوری، شناسه ثبتی و غیره رو در تارنمای خودش وارد کنه و مثل ده‌ها فاندیگ دیگه صرفا به خاطر مبادلات ناشایستی که در آینده امکان کلاه‌برداری و عدم شکایت از مخاطب خودش رو داره به دروغ و کذب آدرس‌های جعلی در دبی و سایر کشورها بزنند و جیب هموطن ایرانی که با ده‌ها آمال وارد این پراپ‌فرم‌ها شده است را خالی کند؛

به همین خاطر هست که مثل برخی پراپ فاندرهای ایرانی، افراد دروغین رو صرفا جهت خودنمایی برای ظاهرسازی در رسانه‌های خودمون قرار نمی‌دهیم و یا حتی مثل برخی از اونها سعی در انحراف ذهن مخاطب از لیست بلند بالایی که از واریزی هاست نداشته و نداریم. چرا که اگر از مبانی بلاکچینی مطلع باشید برخی از پراپ فاندرها تا ۹۳ درصد ارسالی‌هایی که در چنل خودشون به مخاطب نشان میدن از یک seed بلاکچین به همون seed بلاکچین هست که این یعنی “کلاهبرداری” ولی خب چون ما بصورت حقوقی و اصولی در این حوزه خواستار فعالیت هستیم سعی کردیم با عدم خودنمایی و اعمالی که می‌تواند در ذهن مخاطب این مقایسه رو با برخی از پراپ فاندرهای کلاهبردار ایجاد کنه رو حذف و برطرف کنیم و در برخی موارد اون‌هارو انجام ندیم.

من باب سعی شما برای پیام کاملی که فرستادین ما هم سعی بر پاسخ جامع جهت رفع نیاز شما کردیم. ممنون از بررسی تمامی خصوص مشخصات ما و اینکه بازهم هر استعلامی که لازم بود جهت اعتبار شرکت حتما دریافت کنید؛ چرا که رابین پلتفرم شفافی در جهت ارائه خدمات درست و دارای چارچوب‌ در عرصه فاندینگ بازارهای مالی در ایران هست و حتی تنها فاندری در بازار فارکس که تمامی متون مبادلاتی و یا حتی تعاملی خودش رو زیرنظر وکلا و مشاوران حقوقی خودش صورت میده تا هیچ‌گونه خدشه‌ای از جهت مسائل داخلی و خارجی به تیم ما وارد نشه. رابین سود جزو معدود پراپ فاندرهایی در ایران هست که سعی در کمال شفاف‌سازی در راستای تبادل با مخاطب خودش و هم‌چنین اثبات به این اهم که پراپ‌فاندینگ اصولی کلاه‌برداری نیست و می‌تواند از طریق یک پلتفرم امن، صادق، شفاف، مستقر در ایران و حقوقی به تمام آمال‌هایی که در این بازار برای خودش تجلی می‌کنه را تحقق ببخشه.

قطعا به‌دلیل وجود وکلا و مشاوران مستقل رابین سود و همچنین زیرساخت حقوقی شرکت مادیار تمامی مواردی که هیئت مدیره این شرکت احتمال هرگونه اتهام کذب و یا هرگونه مشابه این مورد را چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی تشخیص دهند به جدّ و غایت پیگیری خواهند کرد. (منظور از اتهام کذب، هرگونه اتهام مشمولی در جهت تنضیع، تحریف، انحراف حق، نظر و یا افکار مخاطب تارنمای robinsood.com که ابهاماتی دروغین برای ایشان ایجاد کند، است.)

 

دکمه بازگشت به بالا