استان ها

وزیر کشور: اجازه نمی‌دهیم سلامت انتخابات توسط کسی خدشه‌دار شود

وزیر کشور: اجازه نمی‌دهیم سلامت انتخابات توسط کسی خدشه‌دار شود

وزیر کشور گفت: اجازه نمی‌دهیم سلامت انتخابات توسط کسی خدشه‌دار شود بنابراین هر تلاشی برای سلامت انتخابات ممدوح است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد وحیدی عصر امروز، چهارم تیرماه در حاشیه آغاز عملیات ساخت بیش از ۸۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در کرمان، از آمادگی همه استانداران، فرمانداران و بخشداران برای برگزاری انتخابات هشتم تیر خبر داد.

به گفته وی، همه بستر‌های لازم برای اجرای انتخابات امن، سالم و پرشور فراهم است.

وزیر کشور از فراهم شدن بستر‌های لازم در صدا و سیما برای فعالیت داوطلبان و انتخاب بهینه از این بستر سخن گفت و افزود: انتظار داریم همگان در روز جمعه پای صندوق‌های رأی بار دیگر اراده ملت را به منصه ظهور رسانده و رئیس جمهوری انتخاب کنند که ادامه‌دهنده راه شهدا باشد.

وی با تأکید بر اینکه همگان نقش مثبت خود را ایفا کنند، تصریح کرد: جدای از داوطلبان، همه کسانی که در ستاد‌ها فعالیت دارند باید کاملاً مراقبت کرده و انتخاباتی سالم و پاک را دنبال کنند و تخریب صورت نگیرد که نهی قانونی دارد.

به توصیه وحیدی، نباید حرف‌های دشمن‌پسند بزنند و همه چهارچوب‌ها باید رعایت شود تا انتخابات در کمال نظم و با حفظ شور انتخاباتی برگزار شود که سلامت انتخابات بسیار برای ما مهم است.

وزیر کشور اعلام کرد: اجازه نمی‌دهیم سلامت انتخابات توسط کسی خدشه‌دار شود، بنابراین هر تلاشی برای سلامت انتخابات ممدوح است و خلاف آن حتماً برخورد می‌شود و هر اقدامی مبنی بر تشویش افکار عمومی قابل قبول نیست.

وی گفت: با همین فضای خوبی که حاکم است، مردم پای صندوق رای بیایند و انتخاب خوب داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا