استان ها

نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی خوزستان با هنرمندان اندیمشک

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز از اندیمشک، نشست مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و یوسف زمانی‌اصل فرماندار شهرستان اندیمشک با جمعی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه این شهرستان با موضوع انتخابات ریاست جمهوری در خانه هنر تالار خورشید برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: هنرمندان نقش ارزشمندی دارند و پرتلاش هستند که امیدواریم جامعه را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

وی افزود: انتخابات از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است که ضرورت دارد انتخابی آگاهانه داشته باشیم.

نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی خوزستان با هنرمندان اندیمشک

منادی، تصریح کرد: شهرستان اندیمشک در حوزه فرهنگ و هنر ظرفیت‌های بسیاری دارد که به‌زودی حمایت‌های خوبی در این حوزه صورت خواهد گرفت.

فرماندار اندیمشک نیز با بیان اینکه این شهرستان نقش بسیار مهمی در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه فرهنگ و هنر دارد عنوان کرد: به این حوزه‌ها باید نگاه ویژه‌ای شود و ظرفیت‌های آن هم به خوبی مورد استفاده قرار گیرند.

زمانی‌اصل، با اشاره به اینکه انتخابات بسیار مهم و حیاتی است و مردم اندیمشک مانند همیشه حماسه خواهند آفرید ادامه داد: اندیمشک ظرفیت‌های بسیاری برای رویدادهای هنری دارد که برای برگزاری آنها تلاش و حمایت خواهیم کرد.

حمید بهداروندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک هم با تشریح گزارشی از عمکلرد حوزه فرهنگ و هنر خاطرنشان کرد: هنرمندان این شهرستان بسیار فعال و توانمند هستند و همواره در حوزه‌های مختلف خوش درخشیده‌اند.

نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی خوزستان با هنرمندان اندیمشک

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه از بخش‌های مختلف تالار خورشید بازدید کرد.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا