استان ها

نگاه دنیا به انتخابات ایران معطوف شده است/با حضور پرشور نقشه دشمنان را خنثی می‌کنیم

نگاه دنیا به انتخابات ایران معطوف شده است با حضور پرشور نقشه دشمنان را خنثی می‌کنیم

امام جمعه بردسیر با تأکید بر اینکه نگاه دنیا به انتخابات ایران معطوف شده است، تأکید کرد که با حضور پرشور نقشه دشمنان را خنثی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام علی‌اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر و در نشست بصیرت‌افزایی با موضوع «انتخاب اصلح» گفت: تعهد و تخصص از مهم‌ترین ویژگی‌های فرد اصلح برای ریاست جمهوری است.

وی اضافه کرد: شهید آیت‌الله رئیسی دارای دو ویژگی تعهد به نظام و انقلاب اسلامی و تخصص در امور بود.

امام جمعه بردسیر با بیان اینکه برخی مشکلات اقتصادی، فرهنگی و معیشت کشور ناشی از عدم به کار گماردن افراد متعهد و متخصص است، افزود: ممکن است مدیری در یک زمینه متخصص باشد، اما متعهد به انقلاب و نظام نباشد و این می‌تواند موجب بروز مشکلاتی در اداره امور شود.

کرمانی از انتخابات به‌عنوان یکی از مولفه‌های قدرت کشور یاد کرد و افزود: متأسفانه برخی مردم بر اثر هجوم رسانه‌ای استکبار جهانی، دچار ویژگی «خودتحقیری» هستند و دستاورد‌های بزرگ کشور را نادیده می‌انگارند.

امام جمعه بردسیر، حامیان نامزد‌های ریاست جمهوری را به رعایت اخلاق اسلامی و پرهیز از اختلاف دعوت کرد و ادامه داد: نگاه دنیا به انتخابات ایران معطوف شده و با مشارکت حداکثری در انتخابات می‌توان نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

کرمانی با بیان اینکه در زندگی همواره در مسیر دو راهی انتخاب قرار داریم، تأکید کرد: انتخابات یعنی بی‌تفاوت نبودن به سرنوشت خود و دیگران.

وی همچنین با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان و روز عرفه، به اهمیت نیایش به درگاه خداوند متعال و دعا کردن در حق دیگران اشاره کرد و افزود: بنا به احادیث و روایات، چنانچه برای دیگران دعا کنیم، از سوی خداوند متعال، یک‌هزار دعای تعهد شده برای فرد دعا کننده مستجاب می‌شود.

آمنه فیروزآبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به‌خصوص شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانشان درباره ویژگی‌های فرد اصلح به ایراد سخن پرداخت.

دکمه بازگشت به بالا