ورزشی

عکس‌| جلسه ویژه نویدکیا با یک استقلالی

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز؛ منتظر محمد که آخرین روزهای حضورش در مس رفسنجان را سپری می‌کند، همچنان مهره‌ای قابل اتکا برای محرم نویدکیا است و سرمربی نارنجی‌پوشان برای بازی روز شنبه در جام حذفی هم روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است.

به گزارش ورزش سه، این هافبک 22 ساله عراقی که قرارداد قرضی‌اش با مس رفسنجان در پایان فصل تمام می‌شود و باید به استقلال برگردد، در لیگ بیست و سوم یکی از نفرات کلیدی تیمش بود و توانست روزهای خوبی را در این تیم سپری کند.

در حاشیه تمرین روز گذشته مس رفسنجان محرم نویدکیا ستاره عراقی تیم خود را فراخواند و دقایقی با او درباره موضوعات فنی بازی با آلومینیوم صحبت کرد. منتظر که در بازی برگشت لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک هم ستاره مس بود و دو گل زیبا به ثمر رساند، حالا خود را برای بازی جام حذفی مقابل اراکی‌ها آماده می‌کند.

محرم نویدکیا امیدوار است منتظر محمد در بازی روز شنبه هم نقش مهمی در موفقیت تیمش داشته باشد و با درخشش او بتواند از پس حریف سرسخت خود بربیاید و راهی فینال شود.

گفتنی است؛ منتظر محمد قراردادی سه ساله در ابتدای فصل با استقلال امضا کرد و یک‌ساله قرضی راهی مس شد؛ او در پایان فصل بازیکن استقلال محسوب می‌شود و این باشگاه باید درباره وضعیتش تصمیم بگیرد.

نویدکیا روی بازیکن نکونام حساب باز کرد

258 258

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا