برترین های کسب و کارعمومی

خفن ترین اسپرسو ساز نوا کدام است؟

۱۵ مدل پیشنهادی ما برای بهترین اسپرسو ساز نوا

در ادامه برای شما عزیزان ۱۵ مدل از پرفروش ترین مدل های اسپرسو ساز نوا را آماده کرده‌ایم. تمام مدل هایی که در این لیست آماده است باتوجه به معیارهایی چون؛ میزان رضایت کاربران، امتیاز محصول ، دیدگاه ها و … بوده و جزو برترین های برند NOVA محسوب می‌شوند. لذا شما می‌توانید با خیالی آسوده محصول موردنظرتان را به صورت آنلاین خریداری کنید. توجه داشته باشید، خواندن تجربیات شما از دستگاه اسپرسوساز نوا برای ما ارزشمند است لذا امیدواریم با درج دیدگاهتان به ما و سایر خریداران در جهت هرچه تکمیل شدن این مقاله کمک کنید.

۱.اسپرسوساز نوا مدل NOVA NCM-128EXPS

این اسپرسو ساز نوا دارای قابلیت هایی چون فوم شیر و سیستم گرم کننده ی فنجان است. جنس بدنه بسیار مقاوم بوده و بهترین انتخاب برای مصارف خانگی است. کیفیت عصاره گیری این اسپرسوساز بسیار قابل قبول بوده و باتوجه به پمپ منحصر به فردی که دارد فشار آب را با مطلوب ترین شکل ممکن به نازل ها منتقل میکند.

مشخصات

    دارای سیستم شست‌وشوی خودکار

    حجم مخزن آب: ۱.۷

    دارای سیستم گرم کردن فنجان

    قابلیت استفاده از: پودر قهوه

    قابلیت تنظیم میزان بخار: دستی، اتوماتیک

۲.اسپرسو ساز نوا مدل NCM-149EXPF

مدل NCM-149EXPF یکی از پرفروش ترین اسپرسو ساز های نوا در بازار ایران است. از قابلیت تهیه یک اسپرسو با کرمای بالا گرفته تا فوم شیر بسیار باکیفیت امکان تهیه نوشیدنی هایی چون لاته و کاپوچینو را برای شما محیا میکند. فشار بخار این دستگاه ۱۵ بار بوده و دارای نشانگرهای راهنما جهت سهولت در استفاده است. جنس بدنه از استیل ضد زنگ تهیه شده و دارای مقاومت بسیار قابل قبولی میباشد.

مشخصات

    قابلیت‌ها: قابلیت تنظیم میزان آب

    دارای نشان گر آماده به کار

    دارای دکمه توقف عملیات

    تعداد نازل قهوه: یک عدد

    فشار بخار: ۱۵

    ظرفیت مخزن: ۱.۲

    توان: ۱۲۵۰ وات

    جنس بدنه: استیل

۳.اسپرسوساز نوا مدل NCM-147

اسپرسوساز نوا مدل NCM-147 از قیمت بسیار ارزان تری به نسبت سایر مدل های نوا برخوردار است. قابلیت فوم شیر برای تهیه لاته و کاپوچینو در این مدل هم وجود دارد و برای مصارف خانگی بهترین گزینه است. توان مصرفی این دستگاه ۸۵۰ وات بوده و دارای فشار بخار ۱۵بار است. ظرفینت مخزن آب ۱.۶لیتر است و در طول روز میتوانید تا ۲۰فنجان اسپرسو را با آن تهیه کنید.

مشخصات

    حجم مخزن آب: ۱.۶

    قابلیت استفاده از: پودر قهوه

    قابلیت تنظیم میزان بخار: دستی

    نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو

    تعداد نازل قهوه: یک عدد

    فشار بخار: ۱۵

    ظرفیت مخزن: ۱.۶

    توان: ۸۵۰ وات

۴.اسپرسو ساز نوا مدل NCM-158EXPS

تهیه یک اسپرسو خوش طعم با کرمای زیاد چیزی است که اکثر عاشقان قهوه خواهان آن هستند. مدل NCM-158EXPS باتوجه به فیلتر خاصی که دارد، میزان فشار را به حداکثر میرساند و در نتیجه عصاره گیری قهوه با کرمای بیشتری حاصل میشود. از ویژگی های این اسپرسو ساز نوا میتوان به قابلیت تنظیم فاصله لیوان، شستشو خودکار و نازل بخار منعطف اشاره کرد. قابل ذکر است این مدل دارای گرم کن فنجان نیز میباشد.

مشخصات

    قابلیت استفاده از: پودر قهوه

    قابلیت تنظیم میزان بخار: دستی

    نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو

    قابلیت‌ها: امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل

    تعداد نازل قهوه: یک عدد

    فشار بخار: ۱۵

    ظرفیت مخزن: ۱.۶

    توان: ۸۵۰ وات

۵.اسپرسوساز نوا مدل NOVA 149

مشخصات

    ویژگی‌های نظافتی: فیلتر آب

    حجم مخزن آب: ۱.۲

    امکانات اسپرسوساز: تمپر قهوه

    قابلیت استفاده از: پودر قهوه

    قابلیت تنظیم میزان بخار: دستی

۶.اسپرسوساز نوا مدل ۱۴۹ NOVA

مشخصات

    ویژگی‌های نظافتی: فیلتر آب

    حجم مخزن آب: ۱.۲

    قابلیت استفاده از: پودر قهوه

    قابلیت تنظیم میزان بخار: دستی

    دستگاه نمایش وضعیت: نشان گر سطح آب

    تعداد نازل قهوه: یک عدد

    فشار بخار: ۱۵

    ظرفیت مخزن: ۱.۲ لیتر

نقد و بررسی اسپرسو ساز نوا 149

قهوه به عنوان یک نوشیدنی محبوب و پرمصرف به روش‌های مختلفی قابل تهیه است و اسپرسو یکی از ساده‌ترین و بهترین روش‌های تهیه قهوه به‌شمار می‌آید که به کمک دستگاه اسپرسو ساز تهیه می‌شود و برای حاضر کردن آن در منزل از مدل‌های خانگی اسپرسو ساز استفاده می‌شود. نوا (nova) یک برند معتبر در زمینه طراحی و ساخت اسپرسو ساز خانگی به‌شمار می‌آید و مدل NCM149 یکی از بهترین محصولات این مارک محسوب می‌شود که در این مطلب به نقد و بررسی آن پرداخته شده است.

نقد و بررسی اسپرسوساز نوا 149 از قیمت تا کیفیت

نوا یک برند ژاپنی قدرتمند و حرفه‌ای است که به واسطه طراحی، ساخت و عرضه اسپرسو ساز خانگی با کیفیت و در عین حال خوش‌قیمت، شهرت و اعتبار زیادی در بازار اسپرسوساز کسب کرده است. نوا 149 یکی از بهترین اسپرسوسازهای بازار است که از توان مصرفی ۱۲۵۰ وات بهره می‌برد و مخزن آب استفاده‌شده در آن ۱.۲ لیتری است. این اسپرسو ساز به‌واسطه داشتن مشخصات لازم برای استفاده روزانه در منزل و از طرفی قیمت مناسب، در لیست پرفروش‌ترین اسپرسو ساز های بازار نیز دیده می‌شود.

نقد و بررسی قدرت عملکرد اسپرسو ساز نوا 149

توان مصرفی اولین فاکتوری است که در انتخاب و خرید اسپرسو ساز مورد توجه قرار می‌گیرد. همان‌طور که اشاره شد، نوا 149 به عنوان یکی از بهترین اسپرسو ساز های خانگی دارای توان مصرفی ۱۲۵۰ وات است و در دسته دستگاه‌های قدرتمند قرار می‌گیرد. به‌طور کلی، اسپرسوسازهایی که دارای توان بیشتر از ۱۰۰۰ وات هستند در لیست دستگاه‌های قدرتمند و کارآمد برای مصارف خانگی قرار می‌گیرند و از ارزش خرید بالایی بهره می‌برند.

دستگاه‌های اسپرسو ساز با بهره‌گیری از «فشار بخار» عمل می‌کنند و اصلی‌ترین فاکتور یک اسپرسو ساز میزان فشار بخار آن است. دستگاه نوا  NCM149  دارای فشار بخار ۱۵ بار است. بهره‌گیری از فشار بخار منجر به استخراج کرمای اسپرسو می‌شود که لایه‌ایی غلیظ و طلایی‌رنگ است که آخرین قسمت نوشیدنی را تشکیل می‌دهد.

مدت زمان ماندگاری کرما در فنجان قهوه ۲ دقیقه است (در صورتی که مراحل تهیه اسپرسو به درستی طی شود). با استفاده از نازل بخار اسپرسو ساز نوا ۱۴۹ می‌توانید فوم شیر لازم جهت تهیه کاپوچینو، لته، ماکیاتو، موکا و….. را حاضر کنید.

نقد و بررسی طراحی اسپرسو ساز نوا 149

نوا از قالب‌های طراحی ساده و در عین حال زیبا برای ساخت دستگاه‌های اسپرسو ساز استفاده می‌کند. ابعاد محصولات نوا نیز استاندارد و مناسب برای مصارف خانگی در نظر گرفته می‌شوند. بدنه اسپرسو ساز نوا ۱۴۹ از جنس پلاستیک و ارتفاع، طول و پهنا آن به ترتیب ۳۷، ۳۲ و ۲۴ سانتی متر است. رنگ بدنه این اسپرسو ساز کاملا نقره‌ای و پرتافیلتر آن به رنگ مشکی است.

محفظه آب آن در قسمت پشتی دستگاه به شکل کوله پشتی و به صورت شفاف طراحی و تعبیه شده است. این مخزن ۱.۲ لیتری است و درب آن به سمت بالا باز می‌شود.

در سقف دستگاه نیز صفحه گرم نگهدارنده فنجان قرار دارد. گرم گردن فنجان قبل از اضافه کردن اسپرسو به آن، منجر به حفظ دمای قهوه در مدت زمان بیشتری می‌شود. در دو طرف سقف دستگاه محافظ و نگهدارنده فنجان‌های در حال گرم شدن قرار دارد.

به‌طور کلی، نوا ۱۴۹ یک اسپرسو ساز حرفه‌ای و قدرتمند با توان مصرفی و فشار بخار استاندارد است و ارزش خرید بالایی دارد. نوا اسپرسوسازهای با کیفیت دیگری نیز عرضه می‌کند که برای آشنایی با آنها به مطلب معرفی بهترین اسپرسو ساز های نوا مراجعه کنید.

مشخصات این اسپرسو سازها را در سایت فروشگاهی نت پرسو مشاهده کنید. ما در نت پرسو علاوه‌بر درج مشخصات دقیق هر اسپرسو ساز، نقد و بررسی تخصصی هر محصول را نیز در اختیارتان قرار می‌دهیم.

و نیز با در دسترس قرار دادن قابلیت مقایسه محصولات نت پرسو، امکان مقایسه چند مدل اسپرسو ساز از برندهای مختلف را فقط با چند کلیک فراهم آورده‌ایم تا انتخاب شما بهترین و به‌صرفه‌ترین گزینه باشد.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا