سومین جلسه تمرینی تیم ملی والیبال در ژاپن متفاوت دنبال شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سومین جلسه تمرینی تیم ملی والیبال در ژاپن متفاوت دنبال شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، با توجه به نزدیک شدن به شروع رقابت‌ها و تکمیل شدن تیم‌ها در کوکورا، طبق برنامه کمیته برگزاری بازی‌ها، برنامه تغییر کرد و ملی پوشان بر اساس برنامه جدید پس از صرف ناهار و استراحتی کوتاه ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت محلی راهی سالن بدنسازی شدند و بعد از یک ساعت کار توام با وزنه و بدنسازی، بلافاصله شروع به تمرین توپی کردند.

در این تمرین بر خلاف تمرینات قبلی، بازبکنان پس از گرم کردن همان ابتدا به سراغ زدن سرویس رفتند و طی آن بازیکنان قدرتی دریافت کننده و دو لیبروی تیم ملی، تمرین دریافت مقابل سرویس های پرشی و موجی سایر بازیکنان انجام دادند و بعد در قالب دو تیم با هم بازی کردند. در این تمرین بازیکنان هر دو تیم به تناوب جابجا شدند و در پایان بار دیگر، به مدت نیم ساعت تمرین سرویس و دریافت به سبک و سیاق قبل انجام شد.

نکته گفتنی تمرین امروز، بازگشت مرتضی شریفی به تمرینات بدنسازی و توپی و خروج جواد کریمی از تمرینات توپی بدلیل مشکل گوش درد بود که با صلاحدید کادرفنی برای بهبودی و استراحت راهی هتل محل اقامت تیم شد.

همچنین قرار است امشب قبل از شام بازیکنان به مدت نیم ساعت و در نشست نخست آنالیز ژاپن، نقاط ضعف و قوت حریف خود را مرور کنند.

دیدار تیم‌های ملی والیبال مردان ایران و ژاپن در هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد به وقت تهران در شهر کوکورا و در مجموعه ورزشی غرب این کشور برگزار می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا