برترین های کسب و کارعمومی

6 ویژگی که هر آشپزخانه ای باید داشته باشد

آشپزخانه ها فضاهای خصوصی هستند که افراد مدت زمان زیادی را صرف پخت و پز می کنند، جایی که اعضای خانواده در زمان صرف غذا دور هم جمع می شوند و جزئیات روز را با یکدیگر به اشتراک می گذارند. انتظار می رود آشپزخانه که برای خانواده بسیار مهم است فضایی باشد که همه ساکنان خانه در آن احساس راحتی و آرامش کنند. آشپزخانه که یکی از بخش‌هایی است که نشان‌دهنده سبک صاحبان خانه است، وقتی شیک و کاربردی با چشم‌اندازی مدرن طراحی شده باشد، انرژی کاربر را افزایش می‌دهد و اجرای روان کار آشپزخانه را تضمین می‌کند. در صورت تمایل، بیایید نگاهی دقیق تر به 6 ویژگی که هر آشپزخانه باید داشته باشد بیاندازیم.

  1. کابینت آشپزخانه شیک با اندازه کافی

وقتی صحبت از آشپزخانه به میان می آید، اولین محصولی که به ذهن می رسد، کابینت آشپزخانه است و اینها عناصر اصلی هستند که سبک شما را در آشپزخانه منعکس می کنند. اگر کابینت ها به اندازه کافی بزرگ نباشند، در نصب وسایل آشپزخانه خود با مشکل مواجه خواهید شد. علاوه بر این، کابینت های آشپزخانه قدیمی که به هماهنگی رنگ توجهی ندارند، به این معنی است که شما باید مدت زمان زیادی را در منطقه ای بگذرانید که هر بار که وارد آشپزخانه می شوید، چشمان شما را اذیت می کند و احساس ناراحتی می کنید. شما می توانید مدل های آشپزخانه دکوما را با توجه به عرض آشپزخانه خود بررسی کنید و در مورد مدل مناسب خود تصمیم بگیرید. شما می توانید با مدل های آشپزخانه ما که همگی اندازه مناسبی دارند و متناسب با ابعاد و نیاز اتاق شما طراحی شده اند، آشپزخانه ای مدرن و کاربردی داشته باشید.

  1. فود کورت

آشپزخانه نه تنها محلی برای تهیه غذا، بلکه مکانی است که می توانید با عزیزان خود دور هم جمع شوید، غذا بخورید و زمانی را با هم بگذرانید. هنگام برنامه ریزی آشپزخانه جدید خود، این جزئیات مهم را از دست ندهید. ایجاد فضای ناهار خوری مناسب در آشپزخانه به خصوص برای گروه های بزرگ از نظر سرویس دهی و جمع آوری کاربردی تر است و همچنین به شما این امکان را می دهد که در هنگام تهیه و صرف غذا در کنار هم باشید و زمان مشترک را افزایش دهید. به همین دلیل قسمتی از آشپزخانه متناسب با تعداد افراد باید به عنوان قسمت غذاخوری در نظر گرفته شود. با در نظر گرفتن ابعاد فضای آشپزخانه در منزل خود می توانید مدل آشپزخانه فرسکا ما را به فضای نشیمن خود منتقل کرده و فضای غذاخوری مناسبی را در آشپزخانه خود ایجاد کنید.

  1. بخش های آویز عملی

آویزان نگه داشتن بسیاری از وسایل آشپزخانه می تواند زندگی را آسان تر کند. استفاده از بخش های آویز در آشپزخانه باعث می شود موادی مانند ملاقه، آبکش و صافی در دسترس باشند و به راحتی در دسترس باشند. بخش های آویز اغلب در طراحی آشپزخانه مدرن امروزی استفاده می شود. این قسمت ها که راه حلی کاربردی و کاربردی برای ظروف پرکاربرد در آشپزخانه شما هستند، فضایی شیک و مدرن را نیز به دکوراسیون آشپزخانه می بخشند.

  1. قفسه های باز مناسب

کابینت‌های آشپزخانه و بخش‌های آویزان کاربردی، مناطق بسیار کاربردی برای ذخیره‌سازی لوازم آشپزخانه هستند. در مواردی که این قسمت ها برای نگهداری تمام ظروف آشپزخانه شما کافی نیست، قفسه های باز می توانند ناجی شما باشند. قرار دادن وسایلی که نمی توانند روی چوب لباسی نگهداری شوند یا ممکن است فضای زیادی را در کابینت ها اشغال کنند در قفسه های باز می تواند یک راه حل کاربردی و کاربردی باشد و همچنین به شما امکان می دهد آشپزخانه خود را شخصی سازی کنید.

می‌توانید قابلمه‌ها، بشقاب‌ها، لیوان‌های مورد علاقه و لوازم خانگی کوچک مانند قهوه‌ساز و میکسر را در قفسه‌های باز قرار دهید. به این ترتیب هر زمان که بخواهید می توانید به مواد مورد نظر دسترسی داشته باشید و ظاهری مرتب داشته باشید. این قفسه ها که می توانید آن ها را مکمل کابینت آشپزخانه در نظر بگیرید کار شما را در آشپزخانه راحت کرده و دکوراسیون مدرن شما را نیز تکمیل می کند. با انتخاب مدل آشپزخانه Inova ما می توانید یک کابینت آشپزخانه با قفسه های فراوان انتخاب کنید.

  1. فضاهای ذخیره سازی هوشمند

اولین جایی که برای نگهداری تجهیزات آشپزخانه انتخاب می شود، کابینت پلی اورتان، قفسه و چوب لباسی آشپزخانه است. اما محصولات موجود در آشپزخانه فقط لوازم آشپزخانه نیستند. علاوه بر این، محصولات غذایی خشک نیز فضای قابل توجهی را در آشپزخانه اشغال می کنند. هنگام ساخت یک آشپزخانه جدید، می توانید راه حل های ذخیره سازی هوشمند را برای حفظ محصولات غذایی خشک به طراحی اضافه کنید. مکانیسم های انباری و جا بطری به شکل کابینت های بلند با سبدهای سیمی و قفسه های اضافه شده به مدل های آشپزخانه اینتما به شما این امکان را می دهد که به راحتی تمام مواد غذایی خشک، کنسروهای زمستانی و مرباها، روغن، سرکه و سس ها را ذخیره کنید و ظاهر شیک خود را تکمیل کنید. وقتی در را می بندید آشپزخانه

  1. بخش جزیره در آشپزخانه

جزایر آشپزخانه، که ما عادت کرده ایم به طور مکرر در طراحی های مدرن آشپزخانه امروزی ببینیم، فرصت های کاری بسیار آسان تر و کاربردی تری را فراهم می کنند. در حالی که با بخش‌های جزیره‌ای خود، که انتخاب مناسبی به‌ویژه برای آشپزخانه‌های بزرگ هستند، ظاهری مدرن به آشپزخانه شما می‌بخشد، اما عملکردهای بسیاری از تهیه غذا تا ذخیره‌سازی را با هم ترکیب می‌کند. در قسمت جزیره با پیشخوان بزرگ آن به راحتی می توانید شیرینی و غذاهای چند مرحله ای تهیه کنید و از این قسمت می توانید به عنوان میز غذاخوری و با صندلی هایی که به قسمت جزیره اضافه شده است از مهمانان پذیرایی کنید.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا