اقتصادیبرترین های کسب و کار

فروشگاه محصولات بادی آمیتیس

این فروشگاه در واقع یک شرکت بازرگانی است که با نام کامل شرکت بازرگانی آوان سپهر آمیتیس فعالیت دارد. قسمتی از فعالیت و فروش خود را بصورت آنلاین در سایت رسمی خود انجام میدهد. فعالیت این سایت در زمینه فروش تخصصی محصولات بادی اینتکس است که در چند دسته بندی ورزشی- تفریح و سفری تولید میگردند و تماما تحت لایسنس امریکا بوده و دارای بیشترین استاندارد های بین المللی، اروپایی و امریکایی هستند.

دسته بندی های ورزشی شامل انواع قایق بادی از یک تا 6 نفره، انواع استخر های بادی کودک و خانواده، استخر های پیش ساخته برای شنای سایر سنین و قابل استفاده در ویلاها و منازل که در انواع مختلفی از فریم دار- برزنتی و فایبر گلاس، انواع چادر مسافرتی کمپ و خانواده میباشند.

دسته بندی های تفریحی و سفری نیز شامل انواع تخت خواب بادی، تشک های بادی یک و دو نفره، تشک بادی روی آب، مبل بادی و کاناپه بادی است که دارای طرح و رنگ های بسیار متنوعی میباشند. ضمنا شرکت اینتکس لوازم بادی روی آب شامل بازوبند و جلیقه نجات بادی نیز تولید میکند.

در فروشگاه بادی آمیتیس سعی بر توزیع انواع این کالاها از کارخانه بزرگ و جهانی اینتکس شده تا اولا خریدار با جمعی از بهترین اقلام بادی بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد و دوما بهترین قیمت ممکن را در سراسر ایران خریداری کند که این در واقع بزرگ ترین هدف این وب سایت است.

فروشگاه آمیتیس تمامی لوازم بادی را با خدمات پس از فروش و گارانتی تست سلامت کالا عرضه میکند و حتی بعد از استفاده در صورتیکه کالایی سوراخ و یا پاره گردد، این فروشگاه کالای بادی را با بهترین دستگاه های آپارات مخصوص لوازم بادی تعمیر خواهد کرد.

در ماه های گذشته این فروشگاه اینترنتی به دامنه جدید خود تغییر نام داده که آن را در زیر معرفی میکند:

www.amitiscorp.com

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا