ورزشی

عکس | نکونام اینجا خبر صدرنشینی پرسپولیس را شنید!

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز؛ در یکی از آخرین پیچ‌های لیگ بیست و سوم و در دیدار خارج از خانه برابر نساجی متوقف شد. آبی‌ها در شرایطی پای به زمین مسابقه گذاشتند که از تهران اخبار باورنکردنی و امیدوارکننده ای مخابره می شد.

در گزارش ورزش سه آمده است: استقلال خوزستان توانسته بود در نیمه نخست با سه گل از پرسپولیس پیش بیفتد که این بهترین اتفاق ممکن برای تیم نکونام بود. آنها با اطلاع از نتیجه رقیب، نیمه دوم را آغاز کردند ولی اتفاقات در دقایق پایانی به شکلی پیش رفت که سرخ‌ها با کامبکی باورنکردنی، به پیروزی رسیده و صدر را از آن خود کردند.

2025991

2025990

نکونام که در کنار زمین کاملا از نتیجه دیدار پرسپولیس با خبر بود، پس از سوت پایان بازی توسط بیژن حیدری، برای لحظاتی کنار زمین روی پاهایش نشست و باور نداشت که مقابل تیم قعر جدولی نساجی به پیروزی دست پیدا نکرده است.

سرمربی استقلال در دقایق پایانی متوجه شد که نتیجه بازی پرسپولیس سه بر سه مساوی شده و به همین دلیل با ترس از دست رفتن صدر جدول، لحظاتی پس از سوت بیژن حیدری، کنار زمین مات و مبهوت به تماشای شاگردانش پرداخت.

درست در لحظه‌ای که نکونام برای خروج از زمین بلند شد، نگاهش را به سمت جایگاه هواداران نساجی برگرداند، جایی که آنها از به ثمر رسیدن گل چهارم پرسپولیس سر از پا نمی‌شناختند و در این لحظه بود که سرمربی استقلال متوجه شد که صدر جدول را از دست داده است.

2025989

2025988

دیگر بازیکنان استقلال نیز هنگام خروج از زمین، پیگیر نتیجه دیدار پرسپولیس بودند که در این میان، بهزاد غلامپور با نشان دادن عدد 4 به ابوالفضل جلالی، از کامبک رقیب خبر داد که این موضوع سبب شد تا بهترین پاسور لیگ با افسوس فراوان، سرش را میان هر دو دستش بگیرد.

جلالی و دیگر بازیکنان نیز به سمت نیمکت رفتند تا از نتیجه دیدار پرسپولیس مطمئن شوند که با اطلاع از کامبک سرخ ها و از دست رفتن صدر، با ناراحتی فراوان زمین بازی را ترک کردند.

2025996

2025997

2025998

2025999

2026000

2026001

251 251

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا