دانلود رایگان نرم افزار آیین نامه راهنمایی و رانندگی (نسخه جدید)

وب سایت تست آنلاین آیین نامه راهنمایی و رانندگی ایرانیان بنا به درخواست شما کاربران گرامی اپلیکیشن سوالات آیین نامه رانندگی را تحت سیستم عامل اندروید و ios جهت استفاده شما کاربران گرامی در سایت درایوینگ آزمون آیین نامه قرار داده است.

معرفی نرم افزار تست آیین نامه رانندگی:

نرم افزار آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی کاملا شبیه آزمون آیین نامه رانندگی سایت آزمون آنلاین راهنمایی و رانندگی ایرانیان می باشد با این تفاوت شما به صورت آفلاین بدون نیاز به اینترنت می توانید تمامی آزمون ها را تست بزنید که شامل کلیه نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی می باشد که در غالب ۱۲ آزمون مقدماتی آیین نامه راهنمایی و رانندگی ۱۸ آزمون اصلی آیین نامه رانندگی  گرد آوری شده است که اگر کل این آزمون را فرا بگیرید دیگر مشکلی در آیین نامه ندارید و همیشه قبول می شوید . تمامی آزمون ها بر اساس کتاب جدید آیین نامه راهنمایی و رانندگی تهیه و تنظیم شده است.

تیم ما نمونه سوالات آزمون آیین نامه رانندگی را بنا به درخواست کاربران محترم اقدام به طراحی نرم افزار تست آیین نامه نسخه اندروید نموده است ،فعلا اپلیکیشن سوالات آزمون آیین نامه رانندگی در نسخه بتا ارائه شده و دارای مشکلاتی است در حال حاضر در حال برطرف کردن مشکلات نرم افزار هستیم لطفا در صورتی که نرم افزار رضایت شما جلب نمیکند از آزمون های آنلاین سایت استفاده نمائید. با استفاده و کمک از این برنامه زیبا و کم نظیر می توانيد آزمونی آزمایشی از سئوالات آیین نامه را با خاطری آسوده در منزل تجربه نماييد.

سنجش سرعت و دقت كاربر در پاسخگويی به سئوالات، آشنايی با انواع علايم راهنمايی و رانندگی و همچنین آشنايی با قوانين حق تقدم و عبور از تقاطع ها از ویژگیهای این آزمون میباشد. شما به هر تعدادی که بخواهید می توانید آزمونی شامل 30 سوال اتفاقی از مجموعه كامل سوالات «آیین نامه راهنمایی و رانندگی» را بر اساس استاندارد آزمون آیین نامه دهید و با تکرار این آزمون خود را جهت شركت در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی آماده سازید.

سوالات این مجموعه از بخش های زیر می باشد :
1 : علائم راهنمایی و رانندگی
2 : هوشیاری
3 : هدایت و كنترل وسیله نقلیه
4: برخورد و واكنش
5 : آگاهی از خطرات
6 : عابرین پیاده
7 : مقررات راه و آزاد راه
8 : تصادفات
9 : بار و نحوه بارگیری
10 : حق تقدم
11 : مسائل فنی

این نرم افزار قابلیت آپدیت نیز دارد و هر ماه به قابلیت ها و تعداد آزمون ها اضافه خواهد شد لطفا از نظر خوبتون ما را بی بهره نگزارید…

در فصل اول کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی تعارف اولیه ارائه شده است و درخصوص تابلوهای راهنمایی و رانندگی و علائم و چراغ های راهنمایی و رانندگی توضیح داده شده است که مهمترین بخش کتاب آیین نامه است و باید به دقت مطالعه شود.

در فصل دوم در خصوص نکات ایمنی در رانندگی توضیحاتی ارائه شده است. رانندگی در شرایط مختلف آب و هوایی، رانندگی در شب، نقاط کور، محدودیت های سبقت و سرعت، بازدید خودرو پیش از حرکت از جمله مواردی است که در این بخش آمده است.

در فصل سوم کتاب آیین نامه رانندگی بخش های مختلف خودرو و نحوه صحیح رانندگی توضیح داده شده است. سرویس و نگهداری خودرو بسیار مهم است و در این فصل از کتاب مواردی که باید به صورت دوره ای چک و بررسی شوند به طور کامل توضیح داده شده است.

در فصل سوم کتاب آیین نامه رانندگی بخش های مختلف خودرو و نحوه صحیح رانندگی توضیح داده شده است. سرویس و نگهداری خودرو بسیار مهم است و در این فصل از کتاب مواردی که باید به صورت دوره ای چک و بررسی شوند به طور کامل توضیح داده شده است.

در فصل پنجم کتاب آیین نامه به موضوع امداد و نجات پرداخته می شود. اینکه در شرایط بحرانی چگونه با حفظ آرامش، وضعیت را تحت کنترل خود در بیاورید و اقدامات مناسبی را انجام دهید از مباحث این فصل است.

در فصل ششم کتاب آیین نامه نیز به آلودگی های ترافیک پرداخته شده است و راهکارهایی برای کاهش آلودگی هوا ارائه شده است.

خواندن این کتاب نه تنها به افرادی که به دنبال دریافت گواهینامه رانندگی هستند توصیه می شود؛ بلکه برای افرادی که گواهینامه دارند نیز بسیار مفید است. اغلب افراد با گذشت زمان بسیاری از نکات این کتاب را فراموش می کنند که با مرور دوباره، اطلاعات شان به روز و کامل می شود.

درصد قبولی در این تست ها چقدر می باشد؟

ما با اطمینان کامل با توجه به تجربه قبولی های روزانه که داریم بازدن این تست ها و قبولی در این آزمون ها 100درصد در ازمون امتحان اصلی قبول می شوید. الان شاید بپرسید قبولی در این آزمون ها چطور می باشد؟

این سیستم به نحوی طراحی شده که شما به سوالات آیین نامه درایوینگ که به صورت خودکار 20 دقیقه زمان داده می شود پاسخ می دهید و در انتها به شما نتیجه قبولی یا رد شدن نشان داده می شود و پاسخ صحیح سوالات را به صورت خودکار می توانید مشاهده کنید (حتی پاسخ های که شما دادید نشان داده می شود)

پس از مدت‌ها تمرین و گذراندن مراحل گوناگون نوبت به آزمون عملی می‌رسد. این آزمون برای بسیاری از هنرجویان سخت‌ترین مرحله است. مرحله‌ای پر استرس که دلیل استرس بالای آن نیز عدم آگاهی از شرایطی است که قرار است اتفاق بیوفتد. بهترین راه برای مقابله با استرس آزمون عملی شبیه سازی تمامی شرایط است. سعی کنید هر جلسه تمرین خود را مطابق آنچه قرار است اتفاق بیوفتد تنظیم کنید. اولین سوال هنرجویان این است: در آزمون عملی رانندگی با افسر (تو شهری) چگونه قبول شوم ؟

جزئیات را فراموش نکنید
تنظیم صندلی، تنظیم آینه، راهنما
برای دید کافی باید صندلی تنظیم باشد. در صورتی که برای تنظیم صندلی حوصله به خرج ندهید تسلط کافی بر روی پدال‌ها نخواهید داشت. هر سه آینه باید طبق دید شما تنظیم شود. پیش از استارت زدن این دو مورد را کنترل کنید. کمربند فراموش نشود، ترمز دستی فراموش نشود، و اما راهنما نکته اساسی است.
زمان راه افتادن آنقدر موارد مختلفی را باید بررسی کنید که ممکن است راهنما زدن را فراموش کنید. بسیاری از هنرجویان در همان گام اول با نزدن راهنما تمام امتحان را خراب می‌کنند. اگر قرار است باایستید، دور بزنید، بپیچید و هر تغییر جهتی که اعمال می‌کنید، راهنما را فراموش نکنید.

دکمه بازگشت به بالا