ورزشی

بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک‌تر شد

آفتاب‌‌نیوز :

 در ادامه بازی‌های هفته سی ام بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) ۵ دیدار انجام شد که در آخرین و مهمترین آن‌ها از ساعت ۲۰ به وقت تهران، بایرن مونیخ رده دومی موفق شد میزبانش یونیون برلین را با نتیجه ۵ بر یک از پیش رو بردارد. لئون گورتسکا در دقیقه ۲۹، هری کین در دقیقه ۱+۴۵، توماس مولر در دقایق ۵۳ و ۶۶ و ماتیس تل در دقیقه ۶۲ گل‌های باواریایی‌ها را در این بازی به ثمر رساندند. تنها گل تیم پایتخت را هم یوربه وارتسن در دقیقه ۱+۹۰ زد تا مانع کلین‌شیت کردن مانوئل نویر شود.

بایرن مونیخ با این نتیجه ۶۶ امتیازی شد و فاصله خود را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش، اشتوتگارت که یک بازی کمتر انجام داده به ۳ امتیاز افزایش داد.

با مسجل شدن قهرمانی بایرلورکوزن، بایرن مونیخ اکنون تنها به دنبال کسب عنوان نایب قهرمانی خواهد بود و این در حالیست که هنوز ۴ هفته دیگر به پایان فصل باقیست.

در سایر بازی‌های امروز بوندس‌لیگا نتایج زیر رقم خورد:

هایدنهایم یک – لایپزیگ ۲

ولفسبورگ یک – بوخوم صفر

کلن صفر – دارمشتات ۲

هوفنهایم ۴ – مونشن‌گلادباخ ۳

در ادامه بازی‌های هفته سی ام بوندس‌لیگا، فردا از ساعت ۱۷ وردربرمن میزبان اشتوتگارت خواهد بود و از ساعت ۱۹ در مهمترین بازی هفته دورتموند پذیرای لورکوزن است.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا