برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

یک قرص چربی سوز قوی

اغلب روش‌‌‌های لاغری روی تمام اندام‌‌‌های بدن به یک میزان تاثیر دارند. اگر روش‌‌‌های متنوعی را امتحان کرد‌‌‌ه‌اید، می‌دانید گرفتنِ رژیم غذایی، پیاده‌روی با گن شکم زنانه و غیره همه قسمت‌‌‌های بدن را لاغر می‌کنند و باعث کوچک ‌شدن کلیه‌ اندام‌‌‌ها می‌‌شوند. حتما به روش پر از عیب و ایرادِ جراحی چاقی هم به عنوان راهکاری برای حذف تکه‌های چربی‌‌‌ فکر کرد‌‌ه‌اید. با این حساب پیدا کردن اید‌‌ه‌هایی تا بتوانید ما را از شر چربی‌‌‌های شکم و پهلو خلاص کند و کاری با بقیه اندام‌‌‌ها نداشته باشد، کار سختی است.

یکی از روش‌‌‌هایی که بدنسازان و ورزشکاران نیز از آن استفاده می‌کنند، مصرف قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو یا قرص لاغری گیاهی و گن لاغری ترکیه ای در زمان ورزش است. قرص چربی سوز هم مثل سایر مکمل‌ها انواع مختلفی دارد ولی نتیجه استفاده از آن‌‌‌ها یکی است. همه قرص‌های چربی‌سوز شکم و پهلو باعث حذف چربی شکمی‌ می‌شود.

قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو

قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو نوعی مکمل بدنسازی هستند که از چندین بُعد روی بدن تاثیر می‌گذارند. یکی از مهم‌ترین اثراتی که مصرف قرص‌های چربی‌سوز بر بدن دارد، کاهش اشتهاست. هرچند این قرص انواع مختلفی دارد اما هدف همه آن‌ها کنترل اشتها است. قرص چربی‌سوز شکم پهلو و کنترل اشتها، مانع از زیاده‌روی در خورد و خوراک می‌شود ولی همچنان فرد غذای کافی دریافت می‌کند.

ماجرای قرص‌های چربی‌سوز به اینجا ختم نمی‌شود. برخی از این مکمل‌ها به فرآیند متابولیسم بدن کمک می‌کنند. قرص‌های چربی‌سوز شکم پهلو که معمولا حاوی ال کارنیتین هستند، سوخت و ساز بدن را بالا برده و در کنار یک رژیم غذایی متناسب، سریع شما را به خواسته تان می‌رساند. بعد از مصرف این قرص ها و لاغر شدن، شاید دیگر نیازی به پوشیدن گن لاغری برای زیر لباس مجلسی نداشته باشید. چون گرمازایی و افزایش سوخت در بدن روش خوبی برای کاهش چربی‌های اطراف پهلو است، برخی از مکمل‌های بدنسازی با همین روش به حذف چربی می‌پردازند.

دلایل تجمع چربی شکم و پهلو

دلایل متفاوتی می‌توانند باعث تجمع چربی در شکم و پهلو شوند و هر کدام در یکی از موارد زیر ریشه دارد. ما این دلایل را به دو دسته عوامل درونی و عوامل بیرونی تقسیم‌بندی کرده‌ایم.

عوامل بیرونی

عوامل بیرونی، عواملی هستند که به واسطه اراده هر فرد می‌تواند متفاوت باشد.

زیاده روی در خورد و خوراک

خوردن تنقلات و غذا‌های چرب به خودی خود باعث چاقی می‌شوند اما میل کردنِ بی‌رویه وعده‌های غذایی و گنجاندن میان وعده‌ها در رژیم روزانه حتما باعث تجمع چربی در ناحیه شکم و پهلو می‌شود.

متناسب نبودن فعالیت روزانه و کالری دریافتی

میزان کالری مورد نیاز برای افراد مختلف، متفاوت است. به طور مثال یک دانش‌آموز بیشتر وقت خود را به مطالعه و پشت میز نشستن می‌گذارد نباید مثل یک ورزشکار که در هفته چندین ساعت ورزش می‌کند، کالری دریافت کند. هرچه فعالیت فیزیکی شخص بیشتر باشد، قطعا کالری بیشتری سوزانده و کمتر چاق می‌شود. با این حساب، فعالیت روزانه بسیار کم، یکی از اصلی‌ترین دلایل تجمع چربی در ناحیه شکم و پهلو است.

مصرف دخانیات و الکل

مشاهدات نشان می‌دهد اغلب افرادی که هر روز از دخانیات استفاده می‌کنند، چربی شکمی بیشتری نسبت به سایرین دارند. مصرف الکل نیز نتیجه مشابهی دارد.

عوامل درونی

عوامل درونی، عواملی هستند که در اختیار فرد نیست و بصورت ذاتی همراه وی است.

بیماری های هورمونی

برخی بیماری‌های هورمونی تاثیر مستقیم روی تجمع چربی در ناحیه شکم و پهلو دارند. کم کاری تیروئید از جمله بیماری‌های چاق کننده است که چربی شکمی در آن شایع است. استرس یکی از عوامل هورمونی در افزایش وزن است. استرس یک فرآیند روانی است و منجر به ترشح هورمون کورتیزول می‌گردد. هورمون کورتیزول تمایل فرد برای خوردن غذا‌های چرب مثل پیتزا و یا پرکربوهیدرات مثل سیب‌زمینی را افزایش می‌دهد. برخی بیماری‌های دیگر نیز مانند دیابت علائمی مانند تجمع چربی در پهلو‌ها و شکم را بروز می‌دهند.

چاقی شکمی ژنتیکی

خیلی از محققان بر این باورند چاقی شکمی ژنتیکی نیز وجود دارد. به این معنا که برخی افراد با خوردنِ یک سری مواد غذایی خاص، به صورت ژنتیکی، زودتر از بقیه چاق می‌شوند. هر چند دلایل چاقی شکمی می‌تواند بسیار بیشتر از موارد یاد شده باشد، اما حتما در یکی از عوامل بالا ریشه دارد.

قرص چربی سوز گیاهی بهتر است یا شیمیایی؟

قطعا هر نوع داروی شیمیایی در کنار اثرات مثبت خود با عوارض جانبی خاصی نیز همراه است که این موضوع موجب می شود بسیاری از افراد تمایل به مصرف آن‌ها نداشته باشند. قرص چربی سوز گیاهی نیز به دلیل فرمولاسیونی طبیعی می تواند اثرات جانبی کمتری داشته ولی در عین حال سرعت اثربخشی کمتری در مقایسه با محصولات شیمیایی داشته باشد. به همین دلیل توصیه ما این است که اگر به دنبال کاهش وزنی آرام و ایمن‌تر هستید از محصولات طبیعی و اگر به دنبال بی رحم ترین قرص چربی سوز شکم و پهلو می‌باشید، پس از مشورت با پزشک و اطمینان یافتن از ایمن بودن محصولات برای شما از این گروه مکمل ها استفاده نمایید.

راهنمای خرید قرص چربی سوز

هنگام خرید قرص چربی سوز، باید چندین عامل مهم را در نظر بگیرید:

  1. سلامتی عمومی: قبل از شروع مصرف هر مکمل جدید، مهم است که با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که این قرص برای شما بی خطر است.
  2. ترکیبات قرص: به دقت ترکیبات قرص را بررسی کنید و مطمئن شوید که از نظر علمی مورد تایید قرار گرفته‌اند و عوارض جانبی جدی ندارند.
  3. دوز مصرفی: دوز مصرفی توصیه شده توسط سازنده را دنبال کنید و بیش از حد مصرف نکنید.
  4. برند معتبر: از برندهای معتبر و شناخته شده قرص چربی سوز خریداری کنید.
  5. نظرات کاربران: نظرات کاربران را در مورد قرص‌های مختلف بخوانید تا در مورد تجربه دیگران بیشتر بدانید.

نحوه عملکرد قرص های چربی سوز

قرص‌ چربی سوز، اشتها را کاهش می دهد. این کاهش اشتها به کمک بر هم خوردن تعادل هورمون‌ها صورت گرفته و باعث می شود که مغز، فرمان سیری را زودتر دریافت کند. مشکلی که در برخی افراد باعث افزایش وزن می شود، کم بودن میزان سوخت و ساز در بدن می‌باشد. این قرص‌ها، کمک می‌کنند تا میزان سوخت و ساز افراد به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده و میزان بیشتری از اکسیژن وارد بدن شود. در پی این فرآیندها، کالری سوزی اتفاق افتاده و وزن کاهش پیدا می‌کند. بهترین قرص چربی سوز، قادر است چربی‌ها را از بدن و از طریق مدفوع دفع کند. کاهش میزان چربی به صورت مستقیم باعث کاهش وزن فرد می‌شود.

بهترین قرص چربی سوز ایرانی کدام است؟

برخی‌ها برای کاهش وزن خود به دنبال خرید بهترین قرص چربی سوز ایرانی هستند. نام برخی از این قرص‌ها در ادامه آورده شده است:

قرص هزال، یک قرص ایرانی است و می‌توان به عنوان بهترین قرص چربی سوز گیاهی نیز از آن یاد کرد. ترکیباتی که در این قرص وجود دارد شامل زنیان، سداب، زیره سیاه، مرزنجوش و بوره ارمنی است. تاثیرگذاری این قرص با کاهش اشتها، افزایش چربی سوزی و کاهش وزن خواهد بود.

قرص دیگری که آن نیز تاثیر خوبی بر روی کاهش وزن از خود نشان داده، قرص فلوردو است. این قرص نیز از محصولات شرکت داروسازی سینا فرآور است. این قرص نه تنها می تواند باعث کاهش وزن شود بلکه تاثیرات دیگری از جمله تنظیم اخلاط چهارگانه در بدن، بهبود عملکرد خصوصا در دستگاه گوارش، درمان کبد چرب و افزایش قدرت کلیه در پالایش بدن اشاره داشت. با این خواص می‌توان به این قرص، بهترین قرص چربی سوز شکم لقب داد.

از دیگر قرص‌های لاغری ایرانی می‌توان به کپسول اسلیم مکس اشاره داشت. این قرص توسط شرکت داروسازی قائم تولید و وارد بازار شده و ترکیباتی که در آن به کار گرفته شده است باعث کاهش وزن، کاهش توده بدنی و همچنین کاهش میزان چربی خون می‌شود. از دیگر خواصی که این قرص چربی سوز دارد می‌توان به افزایش میزان کلسترول خوب و کاهش میزان کلسترول بد اشاره کرد. این قرص ترکیبی از گیاهان مختلف مانند تخم کرفس،کاسنی، رازیانه و عصاره زیره سبز می باشد. از این قرص نیز می‌توان به عنوان بهترین قرص چربی سوز ایرانی یاد کرد

دکمه بازگشت به بالا