استان ها

ایجاد تحول در شهر نیازمند هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی است

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدحسین واحدیان در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: در سال گذشته با سیاست‌گذاری‌های انجام شده و با همکاری اعضای شورای اسلامی بخش قابل توجهی از بودجه محقق و بودجه سال جاری نیز با رویکرد توزیع عادلانه و توجه به تمامی موارد و موضوعات تهیه و تدوین شد.

وی افزود: با تلاش‌های بسیار توانستیم اقدامات خوبی را درسطح شهر رقم بزنیم که نتیجه آن در شهر مشهود است و با همین نگاه در سال جاری در اجرای پروژه‌ها مصمم خواهیم بود و تلاش می‌کنیم.

شهردار شهرکرد بیان کرد: در سال گذشته با پرهیز از شعار توانستیم برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها نقشه راهی تهیه کنیم و طرح‌های مطالعاتی برای اجرای طرح‌های جامع و دریافت اسناد بالا دستی انجام شد.

واحدیان ادامه داد: با توجه به اینکه فصل کازی در استان و شهر شهرکرد کوتاه می‌باشد بنابراین نیاز داریم تا سرعت پروژه‌ها تسریع شود در همین راستا می‌طلبد ماشین آلات دستگاه‌های اجرایی جهت همکاری با مدیریت شهری پای کار بیاییند.

وی گفت: افزایش هم افزایی و تعامل دستگاه‌های اجرایی و پرداخت مطالبات شهرداری توسط ادارات می‌توانند مجموعه مدیریت شهری را در اجرای پروژه‌ها و ایجاد تغییر وتحول در شهر کمک کند.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: در سال گذشته شهروندان با پرداخت به موقع عوارضات خود کمک چشمگیری به مدیریت شهری داشتند لذا می‌طلبد دستگاه‌ها نیز مطالبات خود را جهت توسعه شهر پرداخت کنند.

در ادامه این دیدار اعضای شورای اسلامی شهرکرد از استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار همکاری با مجموعه مدیریت شهری شدند تا بتوانند در راستای احداث تقاطع‌های غیرهمسطح، اجرای ادامه کمربندی جنوب و… و. گام موثری را بردارند.

46

دکمه بازگشت به بالا