بهترین سئو کار اصفهان
تخصص شما چیست؟ مینا کاری، خاتم کاری، مسگری یا مشاغل مدرن؟ تفاوتی ندارد که در زمینه طراحی داخلی و معماری فعالیت دارید یا محصولاتی را به اهالی اصفهان عرضه می کنید، در نهایت بیشتر مردم پیش از خرید، حتما موضوع مورد نظر خود را داخل گوگل سرچ می کنند و اگر شما یکی از گزینه های نمایش داده شده نباشید، احتمالا تعداد بسیاری از مشتریان را از دست خواهید داد!اما آیا سئو به همین تعریف ساده ختم میشود؟ مسلماً نه. درست است که هدف نهایی ما از سئو کردن یک سایت این است که کاربران بیشتری را به آن هدایت کنیم، اما این اتفاق چطور میافتد؟ با بررسی نمونه کارهای موفق این تیم و میزان پاسخگویی پشتیبانی آنها به ایرادات احتمالی و مشکلات شما، یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار و مهم برای انتخاب یک تیم سئو در اصفهان است.
مشاوره سئو
همون طور که برای هر کاری باید از متخصص آن مشورت گرفت پیشنهاد می کنیم که برای سئو نیز از متخصص آن مشورت بگیرید و البته متخصص کسی است که در ضمینه ای که ما در آن مشورت می گیریم اطلاعات آکادمیک و تجربی به روزی داشته باشد.
سئو چطور کار میکند؟
چه میشود که یک سایت، به اصطلاح سئو میشود؟ چه اتفاقی میافتد که گوگل بعضی سایتها را همیشه قبل از دیگران به مخاطب نشان میدهد؟ راز دوستی با گوگل چیست؟
فاکتورهای زیادی هستند که مجموعۀ آنها در کنار هم سئو را میسازند، اما همۀ این فاکتورها بر محور یک عنصر اصلی میچرخند: مخاطب!
حتماً این جملۀ کاسبهای قدیمی را یادتان هست که «همیشه حق با مشتری است.»
گوگل به این جمله قلباً باور دارد و به همین دلیل است که هر کاری در سئو، برای خوشآیند مخاطب انجام میشود.
ظاهر سایت، رنگبندی قالب و لوگو آن، اسم برند، جای قرار گیری دکمههای مختلف، کلمات کلیدی، شیوۀ نگارش محتوا، سرعت سایت و … قرار است دست به دست هم دهند تا مخاطب سایت را دوست داشته باشد، در آن بماند و به آن اعتماد کند. ما سئوکارها به این اتفاق میگوییم: تجربۀ کاربری لذتبخش.
گوگل تجربۀ کاربری مخاطبان شما را آنالیز میکند. مثلاً بررسی میکند که کاربر چقدر روی لینک سایت شما کلیک میکند یا بعد از ورود به سایت چه مدت زمانی را در آن میماند. نتیجۀ این آنالیزها رتبه سایت شما را تعیین میکند.
انواع سئو به زبان ساده
در کلیترین دستهبندی، سئو را به 3 زیرشاخۀ سئو داخلی، سئو خارجی و سئو فنی (تکنیکال) تقسیم میکنند. اما این دستهبندی به این معنا نیست که این سه نوع سئو کاملاً از هم مجزا هستند. درواقع سئو فرایندی پیوسته است که برای درک بهتر، آن را به انواع محتلف تقسیم میکنند. یک متخصص سئو فنی گاهی برای حل کردن یک مشکل تکنیکی در سایت، باید علاوه بر کدنویسی، کارهای مرتبط با بهینهسازی محتوا یا لینکسازی خارجی را هم انجام دهد. بنابراین این سه نوع سئو در جاهایی با هم همپوشانی پیدا میکنند. درست به همین دلیل است که نباید تنها به یکی از انواع سئو داخلی، خارجی یا فنی اکتفا کنید. لازمۀ پیشرفت شما در سئو، این است که آن را تمام و کمال انجام دهید.
این سه بازوی قدرتمند در کنار هم، کسب و کار اینترنتی شما را رشد میدهند و به شما کمک میکنند تا دیده شوید. بیایید نگاهی مختصر به هریک از این انواع سئو بیندازیم:
همانطور که از اسمش پیداست، سئو تکنیکال آن بخشی از سئو سایت است که به مسائل فنی مربوط میشود؛ اینکه کدهای سایت استاندارد باشند، طراحی گرافیکی سایت درست و اصولی باشد، رابط کاربری سایت به درستی طراحی شده باشد، سرعت سایت زیاد باشد، سایت در تمام دستگاهها به درستی نمایش داده شود یا به اصلاح ریسپانسیو باشد و … برنامهنویسان یا Web Developerها با نظارت دائمی بر مسائل تکنیکی کاری میکنند تا سایت شما همواره در دسترس و ایمن باشد.
سئو داخلی آن بخشی از سئو سایت است که به بهینهسازی سایت از نظر محتوای داخل آن مربوط میشود. استخراج کلمات کلیدی و تنظیم تقویم محتوایی، تدوین استراتژی محتوایی دقیق، تولید محتوای باکیفیت و سئوفرندلی، لینکسازی داخلی استاندراد و هدفمند، بهینهسازی تصاویر، قرار دادن مطالب در دستهبندیهای منظم و اصولی با استفاده از تگها و موارد بیشماری از این دست که به درون سایت مربوط میشود، در حیطۀ کاری متخصصان سئو داخلی است.
وقتی سایت شما از نظر تکنیکی استاندارد باشد، محتوای خوبی هم در آن بارگذاری کرده باشید و خیالتان راحت باشد که همهچیز درون سایت در بهترین حالت خود قرار دارد، وقت آن میرسد تا اقداماتی را در بیرون از سایت انجام دهید تا آن را بهتر و بیشتر به کاربران و گوگل معرفی کنید. تولید رپورتاژآگهی و انتشار آن در سایتهای پربازدید، لینکسازی خارجی، مدیریت شبکههای اجتماعی، کامنت مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ و … توسط کارشناس سئو خارجی سایت انجام میشود.
ما در اصفهان سئو تمامی خدمات سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ را به شما ارائه میکنیم. با اصفهان سئو، بهترینهای طراحی سایت، سئو و بازاریابی محتوای ایران در تیم شما هستند تا با تلاش، تمرکز، دانش و همدلی، نام شما را به گوش مشتریانتان برسانند.
استراتژی های سئو محلی در اصفهان
اهمیت سئو محلی برای اکثر کسب و کارها در قدم اول نیاز است که مشتریانی که در همسایگی آنها قرار دارند بتوانند به آنها مراجعه کنند مثلا مشتریان یک رستوران یا یک سوپر مارکت و مغازه ها و کسب و کارهایی که در یک موقعیت جغرافیایی قراردارند بهتر است که توسط مردم همان مکان دیده شوند.سئو محلی برای دیده شدن توسط گردشگران و مخاطبین همان محل می باشد. به هر حال شما در مکان جغرافیایی خود شناخت بیشتری نسبت به رفتار مخاطب خود دارید.
با ارائه اطلاعات دقیق و به روز، مانند آدرس، ساعات کاری، و شماره تماس، شما تجربه کاربری بهتری برای بازدیدکنندگان ایجاد میکنید، که این خود میتواند به مشتریان وفادار منجر شود.
سئو اصفهان شما را به مشتریان اصفهانی متصل میکند که در جستجوی خدمات یا محصولات هستند. این امر برای کسب و کارهایی که به مشتریان محلی وابسته هستند، حیاتی است.