بررسی پاد اینفینیتی ووپو وی‌میت

ووپو Voopoo یکی از بهترین و با کیفیت ترین تولید کننده های پاد سیستم با طراحی بسیار متفاوت ، سبک و ساده است و در تولید این پاد ها از بهترین چیپست ها برای کامدهی یکنواخت و نرم استفاده می کند تا شما در هنگام ویپینگ ، نیکوتین را با همان گیرایی اما به صورت کاملا نرم بکشید. پاد های ووپو همچنین به طراحی خلاقانه نیز مشهورند، در این مقاله از ثانی سعی می شود تا تا بر اساس نظر کارشناسان ثانی ویپ و همچنین نظرات کاربران حرفه ای تا مبتدی شما را در VOOPOO ARGUS PRO POD + خرید راهنمایی کنیم، پیش از آشنایی با جدید ترین و بهترین پاد سیستم ها لازم است مهم ترین معیار های یک پاد سیستم را بدانید.

آرگاس پی وان اس ووپو، دستگاهی خوش دست و سبک است که به دلیل ظاهر زیبا، رنگ های متنوع و همچنین عملکرد فوق العاده راحت و بی نظیرش، مورد توجه هر ویپری قرار خواهد گرفت. قسمتی از بدنه ی این پادماد خوش دست و جذاب، از جنس پلاستیک مقاوم و مستحکم ساخته شده و بخش دیگر آن از فلز روی ساخته شده است که از ظاهری شکیل و جذابی برخوردار می باشد.

همچنین یک کنترل جریان هوا قابل تنظیم در کنار دستگاه وجود دارد که به شما امکان می دهد بین یک کامدهی محکم تر و یا شل تر تنظیم کنید. P1S امکاناتی نظیر: حفاظت از شارژ بیش از حد، حفاظت از اتصال کوتاه، محافظت از تراشه در برابر دمای بیش از حد، حفاظت از باتری کم، حفاظت در برابر جریان خروجی را در خود جا داده که به همراه سیستم ضد نشت اختصاصی می توان آن را جزء پاد سیستم های پیشرفته قرار داد.

کمپانی ووپو (VOOPOO) یکی از بهترین تولیدکنندگان سیگارهای الکترونیک به شمار می‌آید؛ این کمپانی تاکنون توانسته دستگاه‌های بسیار خوبی را به بازار ویپینگ جهان ارائه نماید. محصولات این کمپانی در بالاترین کیفیت تولید می‌شود و درصورتی‌که به‌خوبی از این دستگاه‌ها نگه‌داری کنید، شما می‌توانید برای مدت طولانی‌تری از آنها استفاده نمایید. یکی از بهترین محصولات این کمپانی برای ترک سیگار، پاد سیستم ووپوو آرگاس پاد است. بدنه این پاد سیستم از جنس آلیاژ روی بادوام و چرم، پلاستیک مستحکم ساخته می‌شود. این دستگاه با وزن 53.5 گرم، طول 26.1، عرض 13.8 و ارتفاع 93.2 میلی‌متر طراحی و به تولید می‌رسد.

این ، دستگاهی دو کاره و جذاب با رنگ بندی خیره کننده می باشد که هم برای استفاده از سالت نیکوتین و هم معمولی طراحی شده است. بدنه VINCI 2 از جنس آلیاژ مستحکم روی ساخته شده و در قسمت جلویی این دستگاه یک دکمه فایر بزرگ به همراه یک صفحه نمایش ۱٫۰۸ اینچی TFT قرار گرفته است. این نمایشگر تمام اطلاعات مورد نیاز برای ویپینگ را به شما نشان می دهد، در پایین صفحه نمایش نیز دو دکمه تنظیمات قرار دارد. برای تنظیم حجم بخار و طعم رسانی بهتر، دکمه ایرفلو نیز کنار این دستگاه تعبیه شده است.

جمع بندی کلی معرفی بهترین دستگاه های پاد سیستم ووپو:

در پایان این مقاله، سعی کردیم بهترین مدل های پاد سیستم ووپو را با بررسی تخصصی مشخصات به شما عزیزان معرفی کنیم. همچنین شما میتوانید جهت مشاهده کامل جدیدترین مدل های پاد مطرح از برندهای معتبر اسموک، ووپو، ویپرسو، لاست ویپ و همچنین را از طریق لینک زیر مشاهده نمائید. همچنین نظرات شما عزیزان جهت بهبود کیفیت این مقاله برای ما ارزشمند و مفید خواهد بود.

ویپ یکبار مصرف سیگار برقی Fume infinity 3500 محصولی پرطرفدار و پرفروش می باشد. فوم اینفینیتی 3500 پاف دارای نازل مکنده با طراحی منحصر به فرد می باشد. از نوع مکنده است یعنی تا زمانی که آن را از بسته خارج کرده و درپوش نازل مکنده را بردارید با یک کلیک قابل استفاده است. بنابراین نیازی به فشار دادن هیچ دکمه ای نیست.

وقتی روی آن بکشید، برای بخار بسیار راحت است. طراحی آن بسیار فشرده است. حتی اگر عمر باتری فوق‌العاده 1500mah داشته باشد و حمل آن آسان باشد، بی‌نهایت سرگرم‌کننده چند روز قبل از تمام شدن باتری دوام می‌آورد. تا کنون، بخار از بهترین آب میوه استفاده می کند. Fume infinity را امتحان کنید و خواهید دید که چقدر آنها را دوست دارید!

2. مشخصات محصول

پاف: 3500

ظرفیت: 12 میلی لیتر

نیکوتین: 5 درصد

باتری: 1500mah

وزن خالص: 55 گرم در هر عدد

تعداد: 400 عدد / کارتن

گیگاوات: 23.5 کیلوگرم

PL: 50*31*29 سانتی متر

3. طعم محصول

1) کاج کولادا

2) راز آبی

3)یخ نعناع

4) آب نبات پنبه

5) پانچ گرمسیری

6) بانا نایس

7) باران بنفش

8) یخ سرسبز

9) موز توت فرنگی

10) نعناع زغال اخته

11) خرس های صمغی

12)یخ هلو

13) اپل دوبل

14) لیچی آیس

15) انبه

16) هندوانه توت فرنگی

17) وانیل تازه

مشخصات و قیمت خرید پاد ARGUS PRO

ARGUS PRO دارای گزینه های متعددی برای جلوگیری از سوحتن کویل می باشد و همچنین تنظیمات توان آن را می توان بسته به سلیقه کاربر سفارشی کرد. دارای پورت شارژ سریع از نوع تایپ سی است و انواع کویل های سری PnP به صورت مغناطیسی به پاد آن متصل می شوند.
نوع دستگاه: پاد-ماد

کمپانی ووپو VOOPOO سال ۲۰۱۰ در چین تأسیس شد و توانست خیلی زود به یکی از پرچم داران صنعت ویپینگ تبدیل شود. شاید بدانید که کمپانی اسموک، رکورد پرکار ترین (از نظر تعداد محصولات تولید شده) در. صنعت ویپینگ را تا سال ۲۰۱۹ در اختیار داشت. اما ووپو توانست در سال ۲۰۲۰ گوی سبقت را از این اسموک ربوده و به پرکار ترین کمپانی تولید کننده محصولات ویپینگ تبدیل شود.

این شرکت چندی پیش با تولید پاد ماد آرگاس جی تی توانست نظر مثبت منقدین و ویپرهای زیادی را به دست بیاورد. همین موضوع باعث شد که سری آرگاس به وجود بیاید. ووپو سعی کرد در دستگاه های مختلف این سری، کیفیت و زیبایی. را اولویت اصلی خود قرار دهد که به خوبی هم از پس این موضوع برآمد. ویپ پاد آرگاس پرو یکی از آخرین دستگاه های این سری است که در ادامه می‌خواهیم به بررسی آن بپردازیم.

مشخصات بدنه ویپ آرگاس پرو

بدنه این دستگاه دوکاره از جنس آلیاژ روی مقاوم و چرم ساخته شده است. وزن کم و طراحی ارگونومیک، خوش دست بودن و زیبایی ظاهری آن هم از نکات مهمی هستند که ممکن است بر تصمیم شما برای خرید تأثیر بگذارند.

روی قسمت جلویی بدنه پاد ماد آرگاس، یک دکمه فایر بزرگ و دو دکمه جهت اعمال تنظیمات تعبیه شده است. شما برای شروع ویپینگ می‌توانید هم از حالت دکمه ای استفاده کنید و با فشردن دکمه فایر کنید هم از حالت فایر اتوماتیک استفاده کنید تا به محض شروع مکش حرارت به کویل رسیده و عمل ویپینگ آغاز شود.
یک صفحه نمایش رنگی هم بین دکمه فایر و دکمه های تنظیمات وجود دارد که اطلاعات مهم ویپینگ را در اختیار شما قرار می‌دهد. اطلاعاتی نظیر:

  • استفاده از حالت فایر اتوماتیک (A) یا دکمه ای (P) یا هردو (P & A)
  • حالت ویپینگ مورد استفاده
  • میزان توان خروجی
  • میزان مقاومت کویل
  • زمان ویپینگ
  • میزان باتری
  • تعداد پاف

کویل و کارتریج های پاد ماد ARGUS PRO

این دستگاه با دو اتومایزر PNP و PNP MTL سازگار است که هر دو از پلاستیک فشرده PCTG ساخته شده اند. اتومایزر پی ان پی با ظرفیت مخزن ۴.۵ میلی لیتر، مخصوص استفاده از جویس بوده و حجم بخار بالایی را برایتان به وجود می‌آورد.

اتومایزر پی ان پی ام تی ال با ظرفیت مخزن ۲ میلی لیتر، مخصوص استفاده از سالت نیکوتین می‌باشد؛ همچنین از یک لبی ارگونومیک برخوردار بوده و طعم رسانی فوق العاده ای را برایتان به ارمغان می‌آورد.

 

دکمه بازگشت به بالا