استان ها

امکان دسترسی برخط به اسامی و کد نامزدهای انتخاباتی در تهران

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران خبر داد؛

امکان دسترسی برخط به اسامی و کد نامزدهای انتخاباتی در تهران

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران از فراهم شدن امکان دسترسی برخط به اسامی و کد نامزدهای انتخاباتی در انتخابات پیش رو در حوزه انتخابیه تهران خبر داد.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ حامد شایان در حاشیه نخستین اجتماع نامزدهای حوزه انتخابیه تهران گفت: در شعبه‌های رای گیری رمزینه (کیوآرکدهایی) تعریف شده که شرکت کنندگان در انتخابات می‌توانند با تلفن همراه خود آن را اسکن و به نام و کد داوطلبان دسترسی پیدا کنند.

شایان افزود: برای افرادی هم که به گوشی‌های هوشمند دسترسی ندارند، اسامی نامزدها چاپ شده و در حال آماده کردن برای نصب در شعبه‌های رای گیری هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران همچنین گفت: ۳۸۲۶ شعبه رای گیری در تهران تعبیه شده و ۳۶ شعبه در حوزه اقلیت‌ها داریم که شعبه‌ها در حال جانمایی است.

شایان افزود: در تهران شعب ویژه‌ای در نظر گرفتیم که همه عوامل اجرایی انتخابات در آن حتی پلیس خواهران هستند، البته در این شعب از آقایان هم رای گیری می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران همچنین گفت: شعب ویژه رأی اولی هم در تهران در نظر گرفته شده و در برخی شعب یادبودی به نام شهید آرمان علی وردی که در انتخابات گذشته جزو عوامل اجرایی بودند، برگزار می‌شود.

حامد شایان افزود: در حال ارسال ملزومات انتخابات مانند تعرفه به شعبه‌های رای گیری هستیم و نامزدهای انتخابات می‌توانند به ازای هر ۵۰ صندوق، یک نماینده را در حوزه‌های اخذ رای معرفی کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران تاکید کرد: مهلت نامزدهای انتخابات برای تبلیغات ساعت هشت صبح پنجشنبه ۱۰ اسفند به اتمام می‌رسد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا