عمومی

اعزام ۸۰ نفر از جوانان هلال احمر استان مرکزی به اردوی راهیان امید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علیرضا شهرجردی پیش از ظهر دوشنبه در آئین بدرقه اعضای جوان هلال احمر استان مرکزی به اردوی مناطق عملیاتی دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب اسلامی مدیون رشادت‌های جوانان و نوجوانانی است که در بهترین روزهای خود را وقف دفاع از میهن ایران و پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی زیر سایه رهبری حضرت امام خمینی (ره) کردند و با جهاد دلاورانه در برابر دشمن متجاوز و هم‌پیمانان مستکبرشان ایستادگی کردند.

وی افزود: اردوهای راهیان امید می‌تواند الگوهای موفق و حماسه‌های هویت ساز و ماندگار را به نسل نوجوان و جوان امروز به خوبی معرفی کند.

شهرجردی گفت: جوانان انقلابی آینه‌داران امید و پیشرفت ایران هستند و احساس دین به انقلاب اسلامی را سرلوحه زندگی خود قرار داده و این موهبت را مدیون فداکاری شهدا و ایثار خانواده شهدا هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: امروزه دشمن با همه ابزارهای نوین در صدد تغییر باورها و رفتارهای جوانان ایرانی است چرا که در موضوع نظامی حریف دانش و توانمندی دانشمندان ایرانی و دستاوردهای نظامی ایران قوی نشده است.

شهرجردی ادامه داد: با تمام توان ثابت می‌کنیم که این نظام ارزشی پایدار است و مسلم با روحیه‌ای که شما جوانان و نوجوانان دارید به پای این ارزش‌ها ایستادگی می‌کنید و امروزه نمونه این دفاع و حفظ ارزش‌ها را در بازدیدهای مشتاقانه شما از مناطق جنگی می‌بینیم.

وی هدف از اعزام اعضای هلال احمر به این اردو را تحکیم هویت ملی و دینی و ارتقای روحیه داوطلبی بیان کرد و گفت: بستر سازی برای تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و معرفی دانشمندان شهید برجسته کشور از دیگر اهداف برگزاری اردوی راهیان امید، نور و پیشرفت است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز گفت: ۱۶۰ نفر از اعضای جوانان، داوطلبان و دانش آموزان استان مرکزی در قالب ۲ تیم ۸۰ نفره دختر و پسر به اردوی راهیان امید، راهیان امید و پیشرفت اعزام می‌شوند.

سید مهدی حسینی گفت: زائرین سرزمین نور در مسیر اعزام به مناطق جنگی از کارخانه‌ها، مراکز صنعتی، تولیدی و دستاوردهای ایران اسلامی استان‌های مختلف بازدید و با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا خواهند شد.

دکمه بازگشت به بالا