حوادث

کاهش ۳۰ درصدی سرقت خودرو در مازندران

دانا نیوز/مازندران رئیس پلیس پیشگیری مازندران از کاهش۳۰درصدی سرقت خودرو و دستگیری۲۱سارق در دی ماه سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش دانا نیوز به نقل از پاایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید محسن جعفری” در تشریح این خبر، گفت: با تلاش شبانه روزی و اقدامات پیشگیرانه ماموران انتظامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان، آمار سرقت خودرو در دی ماه ۳۰ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به دستگیری ۲۱ سارق خودرو توسط کوپ‌های استان، بیان کرد: در این مدت با اجرای طرح‌های برخورد با سارقان ۷۴ فقره خودروی سرقتی کشف شد.

سرهنگ جعفری در ادامه با تاکید بر اینکه برخورد با بزهکاران و مجرمان، علاوه بر اقدامات انتظامی، نیازمند مشارکت همگانی است، به شهروندان توصیه کرد، در راستای پیشگیری از سرقت خودرو، نسبت به تجهیز آن به لوازم ایمنی اقدام نمایند.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران در پایان از تلاش و کوشش کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان در خصوص اقدامات انجام شده در جهت پیشگیری از سرقت و برخورد با 

سارقان قدردانی و تاکید کرد: با برنامه‌ریزی منسجم و با جدیت و اهتمام بیشتر تمام تلاش خود را در مهار و کاهش سرقت به‌منظور رضایت‌مندی شهروندان معطوف می‌داریم.

دستگیری سارقان زورگیر احشام در ساری

سرهنگ “علی قیصری” در تشریح این خبر، بیان کرد: در پی اعلام یک فقره زورگیری و سرقت احشام در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و پلیسی، موفق به شناسایی متهمان شدند و با هماهنگی قضائی در چند مرحله عملیات سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر و از آنان یک قبضه سلاح شکاری به همراه چند راس دام کشف کردند.

وی تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری در بازجویی های فنی پلیس به یک فقره سرقت احشام اعتراف کردند که برابر اعلام کارشناسان ارزش احشام مسروقه قریب به ۲میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ قیصری در ادامه اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

رییس پلیس آگاهی استان افزود: شهروندان ضمن رعایت هشدارهای پلیسی و حفظ اموال از طریق بکارگیری لوازم و وسایل پیشگیرانه، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را بدون فوت وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارقان زورگیر احشام در شهرستان ساری خبر داد.

دستگیری عاملان شرارت در “تنکابن”

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری دو نفر از اراذل واوباش که با استفاده از قمه و عربده‌کشی و ایجاد ترافیک موجبات اخلال در نظم عمومی را فراهم کرده بودند خبر داد، گفت: پلیس اجازه قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی به هیچ فردی را نخواهد داد.

سرهنگ “بهادر دیلمی” در تشریح جزئیات این خبر، با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی با اراذل و اوباش و مخلان آسایش و آرامش مردم اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری و ضرب و جرح فردی از شهروندان توسط دو نفر از اراذل و اوباش، بلافاصله ماموران عملیات این پلیس به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ دیلمی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی نشان از این داشت عاملان درگیری با استفاده از قمه و عربده کشی و ایجاد ترافیک موجبات اخلال در نظم عمومی را فراهم کردند، افزود: با حضور به موقع پلیس در محل و مدیریت صحنه درگیری و با اقدامات فنی،  متهمان را کمتر از ۲۴ساعت در مخفیگاهش دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن خاطرنشان کرد: پلیس اجازه قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی به هیچ فردی را نخواهد داد و با هماهنگی مرجع قضائی با مخلان نظم و امنیت عمومی و افراد خاطی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا