عمومی

روز ۹ دی تجلی غیرت عاشورایی امت حزب‌الله ایران بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت‌الاسلام محسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین در خصوص ۹ دی روز بصیرت مردم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلابی بود که در دنیا اتفاق افتاد و رویکرد عالم را از سمت دنیاخواهی به سمت نگاه توحیدی سوق داد. دنیایی که سراسر جریان‌های لبیرالیسم و کمونیسم بود یک‌باره با انقلابی تحت عنوان انقلاب اسلامی و با نگاهی توحیدی به سمت مکتب توحیدی هدایت شد.

وی با اشاره به سخنان پدر کاتولیک‌ها که می‌گوید خدا در قبرستان‌ها دفن شده بود و با انقلاب اسلامی ایران دوباره خدا را زنده کرد و به جامعه برگرداند و مردم را به توحید دعوت کرد، افزود: جریان‌های استکباری نمی‌خواستند این انقلاب اسلامی را بپذیرند و با فتنه‌ها و اتفاقات مختلف، جنگ تحمیلی و تحریم‌ها با آن مبارزه کردند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به اینکه یکی از این فتنه‌ها، فتنه سال ۸۸ که فتنه احزاب بود، تصریح کرد: همه جریان‌های سیاسی و معاند جمهوری اسلامی ایران در کنار هم قرار گرفت و کشورهای معاند برای حمایت از این فتنه به میدان آمدند و یک فتنه بزرگی را رقم زدند. البته فتنه‌ایی که برای او ۱۰ سال برنامه‌ریزی کرده بودند و کشور را به لبه پرتگاه رساندند ولی بصیرت، فهم، درک انقلابی و روحیه انقلابی مردم و اینکه مردم هنوز پای هدف انقلاب یعنی رسیدن به ظهور حضرت حجت (عج) و بسترسازی برای ظهور موعود ایستاده‌اند همه این مشکلات و فتنه‌ها را کنار زدند و محکم پای حمایت از انقلاب و ولایت ایستادند و توانستند از تمام این مشکلات و فتنه‌ها فائق آیند و به لطف خدا فضای کشور را از فتنه دیگر به سلامت عبور دهند.

حجت‌الاسلام مظاهری ادامه داد: اتفاق بزرگی که بعد از چند ماه آشوب در کشور رقم خورد، در ۸ دی ۱۳۸۸ در اصفهان مردم غیور، ولایتمدار، شهیدپور و انقلابی به میدان آمدند و در مقابل این جریان فتنه‌گر ایستادند و همه به یکپارچه گفتند ما آمده‌ایم جان خود را تقدیم این نظام، رهبری و حاکمیت فدا کنیم و اجازه نمی‌دهیم این فتنه‌ها به‌صورت اذیت‌کننده و مختل‌کننده فضای نظم جامعه و عمومی مردم ادامه پیدا کند.

وی اضافه کرد: با این راهپیمایی عظیم و انعکاسی که پیدا کرد منجر به واقعه ۹ دی در سراسر کشور شد و همه مردم به میدان آمدند و اعلام کردند ما پای ارزش‌ها و انقلاب اسلامی هستیم و نگاه ما یک نگاه عاشورایی است و به هیچ عنوان از این ارزش‌ها و دستاوردهای خود کوتاه نمی‌آییم و با حضور خود ثابت کردند که عشق به ولایت، رهبری، نظام و مکتب توحیدی خود دارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان عنوان کرد: مردم اثبات کردن که اقتدار و محبوبیت این نظام در نزد ما است و ما هیچ وقت این نظام را تنها نمی‌گذاریم. آنهایی که ادعا داشتند مبنی بر اینکه رفراندوم برگزار کنید برای این فضا که آیا این حکومت در کشور ادامه داشته باشد، که چنین چیزی در هیچ دنیا سابقه ندارد ولی ما با راهپیمایی و حضور مردم این رفراندوم را به صورت عملی به مردم دنیا نشان دادیم.

حجت‌الاسلام مظاهری یادآور شد: ۹ دی یک رفراندوم مجددی بود که همه جریان‌های سیاسی به صحنه آمدند و اعلام کردند اجازه نمی‌دهیم فتنه‌گرها و معاندین وضعیت کشور را به آشوب بکشانند.

وی تاکید کرد: ۹ دی مصداق تام بصیرت‌مداری و پرهیز از غفلت در بین مردم بود که به موقع و سر بزنگاه آنجایی که هر چه تحمل کردند و به جریان‌های سیاسی هر چه فرصت و امان دادند که خطاکاران رویه خود را عوض کنند و دوباره به این نظام برگردند، متوجه شدند که فایده‌ای ندارد به میدان آمدند و با مشت محکم آنها را سرجای خودشان نشاندند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان مطرح کرد: انسجامی که در میان همه نیروهای کشور و جریان‌های سیاسی کشور به وجود آمد و همه در مقابل این فتنه ایستادند و آخرین میخ‌های بر تابوت معاندین زده شد و آنها همه ایادی خود را از صحنه حضور در فضای میدانی مبارزه با انقلاب اسلامی از دست دادند و کنار رفتند.

حجت‌الاسلام مظاهری گفت: بصیرت خواص به صحنه آمد و در دعوت و حفظ مردم صحبت کردند و نخبگان جامعه به‌خصوص طیف‌های مختلفی که این خواص از برخی مغازه‌داران و اصناف بصیر شکل می‌گیرد تا عده‌ای از کارمندان فهیم و بصیر ما در سطح جامعه و برخی دیگر از مسؤولان که در موضوعات مختلف فعالیت می‌کنند، تشکیل شد و همه آمدند و دست به دست هم دادند و هوشیاری را به سایر مردم انتقال دادند و این بصیرت فراگیر شد و همه به صحنه آمدند.

وی با بیان اینکه روز ۹ دی تجلی غیرت عاشورایی امت حزب‌الله ایران بود، خاطرنشان کرد: قله‌های فرهنگی و علمی از ۹ دی به بعد در ایران در دسترس جوانان کشور قرار گرفت. انگیزه جوانان برای فرهنگی و علمی مضاعف شد. رشد علمی در کشور سرعت بیشتری گرفت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که ۹ دی روز ماندگار در تاریخ ایران شد، بیان کرد: ۹ دی حرکت مضاعف و جهش عالی برای حرکت انقلاب اسلامی رقم خورد. اتفاقاتی که راه و مسیر انقلاب را تثبیت کرد و سرعتی که به مسیر انقلاب برای رسیدن به قله‌های پیشرفت داد.

حجت‌الاسلام مظاهری با بیان اینکه همه دنیا متحیر از حرکت بزرگ مردم ایران شدند و فتنه‌گران همه در لاک خودشان فرو رفتند، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی یک خط تراز را برای در بدنه فتنه بودن یا نبودن مشخص کرده است که هر کسی حرکت ملت را قبول دارد باید به آن اعتراف کند و نسبت به جریان فتنه انتقاد کند و فتنه را رد کند.

وی با اشاره به اینکه همه اتفاقات و آشوب‌هایی که صورت گرفت پشت پرده آن حکایت از حضور صهیونیستی و آمریکایی است، افزود: بعد از فتنه ۸۸ باز دو فتنه دیگر تکرار شد یکی از آن فتنه‌ها مربوط به بنزین و دیگری فتنه ۱۴۰۱ و باید به نوعی بگوییم فتنه حجاب است و دست فولادین و آهنی استعمار، صهیونیسم و آمریکا آشکار بود و برخی از جوانان خام و انسان‌های غافلی را با خودشان همراه کردند باز هم با مشخص شدند حقایق پشت پرده مردم به صحنه آمدند و این فتنه‌ها را کنار زدند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان ابراز داشت: روز ۹ دی یک درس، پیام و الگوی بزرگی برای امت ما است که به جامعه جهانی و جریان فتنه‌گر دنیا، صهیونیسم و آمریکا نشان دادیم و خواهیم داد که اگر باز هم فتنه‌ایی را به‌وجود بیاورید مردم با همین جدیت در مقابل شما خواهند ایستاد.

دکمه بازگشت به بالا