برترین های کسب و کارعمومی

مشخصات کتابخانه درب دار مدل (S99)

راهنمای خرید کتابخانه متناسب با دکوراسیون

مطالعه کتاب تنها راهیست که می تواند ما را برای چند ساعت از دنیای شلوغ و پرتنش اطرافمان جدا کند و به فضای دلخواهمان ببرد. بسته به سلیقه افراد, فضا و هزینه برای انتخاب بهترین کتابخانه باید به نکاتی توجه نمود. کتابخانه ها در انواع  مختلف ایستاده, توکار, دیواری, همراه میز تحریر, درب دار و … طراحی و تولید می شوند که انتخاب درست آن علاوه بر مرتب سازی کتاب ها, در چیدمان و دکوراسیون منزل شما تأثیر بسیاری دارد و می تواند به عنوان یک المان دکوری در خانه شما قرار گیرد.

نام شرکت مجموعه ناب ایران
موبایل 09194844670
ادرس تهران , بازار مبل نعمت آباد , خیابان جانباز ، پلاک ۲۱۰
ایمیل nab-iran@repino.ir

چه کتابخانه ای بخرم؟

·         محل قرارگیری

قبل از مراجعه برای خرید کتابخانه, محلی که قرار است در آن قرار گیرد را بررسی و اندازه گیری نمایید. ممکن است بخواهید آن را در اتاق خواب و یا دفتر کار خود قرار دهید پس علاوه بر نکات دیگر لازم است به دکوراسیون و فضایی که در اختیار دارید توجه نمایید.

·         تعداد و سایز کتاب ها

یکی از نکات مهم در هنگام انتخاب کتابخانه سایز و تعداد کتاب های شما می باشد. در صورتی که تعداد زیادی کتاب با ابعاد مختلف دارید بهتر است محصولی را انتخاب نمایید که طبقات زیادی داشته باشد تا بتوانید کتاب های خود را به راحتی تفکیک و مرتب سازی نمایید.

·         طرح و رنگ

انتخاب رنگ مناسب برای کتابخانه ارتباط مستقیم با دکوراسیون و رنگب ندی خانه و دکوراسیون شما دارد. توجه نمایید تم رنگی استفاده شده در محل قرارگیری به چه صورت است سپس رنگ مناسب و دلخواه خود را از بین مدل های مختلف انتخاب کنید.

چه کتابخانه هایی وجود دارد؟

زمانی که بخواهید کتابخانه یا چند قفسه برای نگهداری کتاب ها, مجسمه ها و… تهیه کنید با مدل های مختلفی روبرو خواهید شد.

·         ساده

کتابخانه ساده شامل قفسه هایی با تقسیم بندی های مساوی برای نگهداری کتاب ها هستند. گاهی قفسه ها به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت تنظیم و جابه جایی دارند. کتابخانه ساده, بطور معمول از مصالح MDF یا فلز ساخته می شود. همچنین این مدل از کتابخانه ها دارای قاب پشتی می باشند.

·         نردبان یا پلکانی

 نوعی کتابخانه مدرن است که میتوانید از یک گوشه تعدادی طبقه روی دیوار نصب کنید و هر چه به سمت بالا می روید اندازه این طبقات را کوچک تر نمایید تا حالت پلکان آن حفظ شود. در طراحی این مدل از کتابخانه ها از نردبان ایده گرفته اند, گاهی به دیوار تکیه داده شده اند و گاهی به دیوار متصل هستند. اغلب برای فضاهایی که دارای ارتفاع بلندی هستند از این سبک استفاده می کنند که در این حالت طبقه های پایینی به صورت پله طراحی می شوند.

·         ال شکل, L

در کنج دیوار طراحی می شوند که باید در هنگام طراحی به زاویه دیوارها توجه شود. معمولا برای فضاهایی با متراژ کم مناسب هستند. در این گونه ممکن است در زمانی که هوس جابه جایی چیدمان دکوراسیون فضایتان را دارید, نتوانید کتابخانه خود را جابجا کنید.

·         داربست

در این مدل قفسه ها به کمک تکیه گاهی نگه داری شده اند. این سبک کتابخانه امروزه طرفدار پیدا کرده است, به صورتی که قفسه و طبقات بین دو اهرم که از سقف آویزان شده اند نصب می شوند و مانند نردبان کتاب ها درون آن ها قرار داده می شوند.

·         درب دار

در برخی خانه ها و ادارات برای نگه داری و جلوگیری از آلودگی کتاب ها از کتابخانه های درب دار مانند کتابخانه درب دار مدل (S99) استفاده می کنند که می توان از درب های شیشه ای برای زیبایی و نمای بیشتر استفاده کرد. در برخی طرح ها مانند کتابخانه های درب دار, برای بخشی از طبقات درب تعبیه شده تا برخی لوازم را بتوان در آن قسمت ها قرار داد.

·         دیواری

در برخی فضاها یک دیوار را به کتابخانه اختصاص می دهند و تمام آن را با ابعاد مختلف طبقه بندی می کنند تا تمامی کتاب ها در آن جای گیرد.

·         توکار

اگر در خانه شما بخشی دچار فرو رفتگی شده و فضای خالی و بدون استفاده را به وجود آورده می توانید از کتابخانه های توکار استفاده کنید.

ویژگی های یک کتابخانه خوب

کتابخانه ها دارای ویژگی های مختلفی هستند. اگرچه این ویژگی ها ساده به نظر می رسند اما می توانند در هنگام خرید کتابخانه مناسب ما را راهنمایی کنند.

ارتفاع: یکی از ویژگی کتابخانه ها ارتفاع آن ها است. هر چه ارتفاع بیشتر باشد تعداد طبقات آن برای قراگیری کتاب و مجلات بیشتر می شود و شما فضای بیشتری در اختیار دارید. همچنین با ارتفاع بلند برای ادارات و منازلی که نیاز است دیوار یا یک سمت اتاق تماماً کتابخانه شود مناسب است. اما با ارتفاع کمتر را می توان به صورت پلکانی کنار یکدیگر قرارداد و از سطح رویی آن هم برای قرار دادن لوازم دکوری و کتاب های کوچک استفاده کرد تا کتابخانه زیباتری داشته باشید.

پهنا: اگر کتابخانه شما بلند و بزرگ باشد می توانید با طبقات قابل برداشت عرض و پهنای هر طبقه را طبق سلیقه و نیاز خود تغییر دهید و یا طبقات را به صورت یکسان و هم عرض قرار دهید.

عمق: توجه نمایید عمق کتابخانه به سایز کتاب، مجلات، زونکن و لوازم دکوری که می خواهید در آن قرار دهید بستگی دارد. معمولا عمق آن ها 30 سانتی متر می باشد که بسته به مدل تولید شده ممکن است کمی تغییر کند.

طبقات: برخی مدل ها دارای طبقات قابل برداشت می باشند تا بتوانبد به راحتی آن ها را جا به جا کنید و کتاب های بزرگ خود را در آن قرار دهید. در صورتیکه قفسه ها ثابت بودند ارتفاع بین طبقات را اندازه گیری نمایید تا دچار مشکل نشوید.

معرفی کتابخانه درب دار مدل (S99)

  • جنس : ملامینه
  • ارتفاع : ۱۸۰
  • عمق : ۳۰

کمد اداری چوبی یک انتخاب شیک و عملی برای افراز ظاهر و افزایش فضای ذخیره‌سازی در محیط‌های اداری هستند. اغلب چوب‌های استفاده شده برای این کمدها با کیفیت هستند که آنها را مقاوم و پایدار می‌کند. ابعاد کتابخانه ممکن است متغیر باشد تا به اندازه محیط کار شما مناسب باشد. این امکان را به شما می‌دهد که فضای ذخیره‌سازی را با دقت انتخاب کنید. اکثر کتابخانه‌های چوبی دارای رنگی طبیعی چوب هستند، اما می‌توانند با رنگ‌ها و پوشش‌های مختلف نیز تطابق داده شوند. کتابخانه درب دار مدل S96 از انواع کمدهای اداری است که در ابعاد ۱۸۰ سانتی متر در ۳۰ سانتی متر و دارای درب بوده که از مواد با کیفیت و با دوام تهیه شده است.

لازم به ذکر است مجموعه ناب ایران در 13 استان کشور شامل شهر های تهران، کرج، اهواز، همدان، گیلان، استان مرکزی، آبادان، کردستان، اصفهان، سمنان، لرستان، کاشان و شیراز بیش از 30 نمایندگی جهت فروش محصولات و همچنین خدمات پس از فروش(گارانتی) دارد.

در لینک زیر آدرس دقیق نمایندگی ها موجود می باشد:

نمایندگی ها

شماره تماس: 09194844670

(تمرکز فروش بیشتر بر تهران باشد سپس نمایندگی های شهرستان ها)

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا