استان ها

«آب و رسانه» به ایستگاه داوری رسید

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز استان سمنان ،مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت:دومین جشنواره آب و رسانه استان سمنان با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان، مدیران و اصحاب رسانه در محورهای 9 گانه فعالیت خود را آغاز کرد.

مهدی نیلی افزود: پس از پایان مهلت مقرر برای ارسال آثاربه درخواست خبرنگاران و هنرمندان عزیز این فرصت تا بیستم شهریورماه تمدید شد تا علاقمندان بیشتری در این جشنواره شرکت کنند.

وی از ارسال 150 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و افزود: در بخش های عکس و گزارش خبری شاهد بیشترین استقبال و آثار بودیم و پادکست،کلیپ و موشن گراف، فیلم کوتاه و مصاحبه در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

به گفته وی علیرغم اینکه در این جشنواره به نقش پررنگ بانوان در مدیریت مصرف آب توجه شد و خواستار مشارکت بیشتر بانوان به عنوان مهم ترین قشر در مدیریت مصرف آب بودیم اما مشارکت آقایان در ارسال اثر دو برابر بانوان بود.

نیلی اظهار داشت: هیات داوران به ریاست دکتر احد جاودانی مشغول بررسی آثار هستند و اختتامیه این جشنواره در اوایل دی ماه در سمنان برگزار خواهد شد.

مدیریت مصرف آب در خانه با تاکید بر نقش بانوان خانه دار ،بحران خشکسالی و راهکارهای مقابله با آن (تامین آب پایدار – مدیریت مصرف، ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی با رویکرد مدیریت مصرف بهینه آب، حفاظت و صیانت از منابع، بازچرخانی آب مزایا و محدودیت ها، اصلاح الگوی مصرف، نقش رسانه در حساس نمودن افکار عمومی در منابع آب سمنان

فاضلاب ، آب خاکستری فرصت ها و تهدیدها و استفاده از پساب در صنعت و کشاورزی از جمله محورهای دومین جشنواره آب و رسانه در استان سمنان بود.

این جشنواره به همت شرکت آب و فاضلاب استان سمنان و با مشارکت استانداری سمنان،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان،صدا و سیمای مرکز سمنان،شهرداری سمنان،خانه مطبوعات و انجمن خبرنگاران استان سمنان برگزار شد

46

دکمه بازگشت به بالا