ورزشی

تاتنهام صدرنشین شد/ امپولی اولین باخت خانگی این فصل ایتالیانو را رقم زد!

در مهم‌ترین بازی امشب لیگ‌های اروپایی، شاگردان آنژه پوستج‌اغلو موفق شدند با شکست فولام صدرنشین لیگ جزیره شوند.

به گزارش دانا نیوز، همگان تصور می‌کردند با خروج هری کین از تاتنهام، این تیم با بحران رو به رو شود اما آنژه پوستج‌اغلو سرمربی استرالیایی و جدید این تیم با عملکردی فوق‌العاده موفق شده تیمش را در قواره یک مدعی وارد مسابقات کند.

تاتنهام در چارچوب هفته نهم لیگ جزیره موفق شد در خانه با گل‌های سون و مدیسون فولام را شکست دهد و به صدر جدول لیگ برتر برسد. حالا تاتنهام با ۷ پیروزی و ۲ تساوی و کسب ۲۳ امتیاز در رتبه اول قرار گرفته و در کنار آرسنال تنها تیم‌های بدون شکست انگلیس لقب گرفته‌اند.

در تنها بازی لالیگا هم والنسیا موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر از سد کادیز عبور کند. والنسیا با ۱۴ امتیاز در رتبه هشتم جدول لالیگا قرار دارد.

در سری‌ آ اما اودینزه در خانه مقابل لچه متوقف شد و در دقایق پایانی پیروزی را از دست داد تا کماکان بدون کسب حتی یک پیروزی در قعر جدول سری آ قرار داشته باشد.

در دیگر بازی هم شاگردان ایتالیانو در فیورنتینا دومین شکست فصل خود و اولین شکست خانگی در سری آ را مقابل امپولی تجربه کردند. فیورنتینا با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و فرصت صعود به رتبه چهارم جدول را از دست داد.

انتهای پیام

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا