علمی و پزشکی

تایید صلاحیت ۹۶ درصدی داوطلبان ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری

معاون درمان وزارت بهداشت از تایید صلاحیت ۹۶ درصدی داوطلبان ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری خبر داد.

به گزارش دانا نیوز، دکتر سعید کریمی، گفت: در مجموع  ۴۱۳۱ نفر برای شرکت در ششمین دوره انتخابات هیات مدیره‌های سازمان نظام پرستاری کشور ثبت نام کردند که ۶۹ نفر به علت این که تعداد داوطلبان در شهرستان‌های آنها به حد نصاب نرسیده بود، در دور دوم انتخابات شرکت خواهند کرد. تعدادی از داوطلبان نیز خودشان بعد از ثبت نام انصراف دادند و در کل ۴۰۰۵ داوطلب واجد استعلام صلاحیت بودند.

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان این که صلاحیت داوطلبان از نهادهای پنج‌گانه استعلام شده است، اظهار کرد: تاکنون ۹۶ درصد از داوطلبان احراز صلاحیت شان به صورت رسمی اعلام شده است. بقیه داوطلبان هم در دو روز آینده تعیین تکلیف نهایی خواهند شد.

او تاکید کرد: وزارت بهداشت در تایید یا رد صلاحیت داوطلبان هیچ دخالتی ندارد و صرفا مجری انتخابات است و از نهادهای قانونی که طبق آیین نامه مسئول این کار هستند در این خصوص استعلام می‌کند.

بنابر اعلام وبدا، وی در پایان با اعلام این که خوشبختانه هیچ خللی در روند انتخابات ششمین دوره هیات  مدیره های سازمان نظام پرستاری وجود نداشته و پروسه انتخابات با سلامت کامل در حال انجام است، اظهار کرد: انشاالله در روز هفتم مهرماه ۱۴۰۲ شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور برای انتخاب هیات مدیره های سازمان نظام پرستای با حضور اکثریت پرستاران عزیز در کشور خواهیم بود.

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب پزشکی

نوشته‌هایی که با بهره‌گیری از الگوریتم BERT گوگل، بصورت کاملاً انسانی و پویا باشند و به خواننده‌ها کمک می‌کنند تا به راحتی مفاهیم علمی را درک و استفاده کنند.
دکمه بازگشت به بالا