ورزشی

مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش بر بالین پیشکسوت سرشناس

مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش بر بالین پیشکسوت سرشناس

مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور از پیشکسوت قدیمی ورزش کشور عیادت کرد.

 

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز، حسین شهریاری مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور  همراه فرجی مدیرحمایتی و واعظی مشاور رسانه‌ای این مجموعه با حضور در منزل علیرضا یکتامرام پیشکسوت قدیمی ورزش کشور ، ضمن عیادت و احوالپرسی از او، جویای آخرین وضعیت جسمی وی شدند.

علیرضا یکتامرام که به عنوان یکی از قهرمانان ورزش کشور، سال‌ها در فدراسیون تیراندازی، بیس‌بال و اتومبیلرانی فعالیت داشته است.  

وی با تشکر از مدیران صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور  گفت: در تمامی دنیا قدیمی‌های ورزش از احترام خاصی برخوردار هستند و  در کشور خودمان هم با حضور مدیرانی چون حسین شهریاری که سال‌ها با او همکار بوده‌ام، این اتفاق رخ داد و جوانان ورزشکار و حتی دست‌اندرکاران ورزش هم با فراغ بال به امور خود پرداخته و آینده  مطمئنی را می‌توان  او متصور بود.  

حسین شهریاری  مدیر عامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش نیز با ابراز خوشحالی  از عیادت این  پیشکسوت  قدیمی ورزش گفت: شما از زحمتکشان ورزش ایران بوده و من  با   باشما خاطرات خوبی در فدراسیون اتومبیلرانی دارم .

وی ادامه داد: صندوق حمایت از قهرمانان وظیفه ذاتی خود می‌داند که از امثال شما حمایت کند و وظیفه خیری است که بر دوش من و همکارانم نهاده شده است.

در پایان لوح تقدیری از طرف صندوق حمایت از قهرمانان به این پیشکسوت ورزش کشور اهدا شد.

 انتهای پیام/ 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا